Mivel a tavaszi elsőfék csere jelentős javulást okozott, ezért jobbnak láttam kicserélni a hátsókat is végre.
Tavaly kerékcsapágy cseréhez még vettem hirtelen egy BOSCH féktárcsa szettet, mert azt hittem menthetetlenek lesznek a tárcsák mire leszedem a kerékagyról annyira fel voltak rohadva. Most vettem még EBC betéteket hozzá (jobb lett volna még venni EBC tárcsát is, de mindegy).
Azóta beszereztem egy féknyereg visszanyomó készletet is a tavalyi szenvedés tanulságaként és egy mérőórát hogy tudományos legyen az egész.
Mivel tavaly óvatosan meg volt kenve a tárcsa alatt, így tök könnyen szétjött minden, a dugattyú visszatekerésnél röhögtem magamon hogy milyen könnyű célszerszámmal dolgozni.
Egy kis takker után ment minden vissza a helyére. Órával mérve 0.02mm körül üt a tárcsa, ez így tök jó ha így marad.
Végre sikerül tök biztonságosan dolgozni, krokodil emelővel emelve meg bakokkal megtámasztva, csak összeáll lassan minden ami kell a munkavégzéshez.
Egy próbakör tanulsága alapján nem szorul/melegszik fogni fog, de a teljes ereje úgyis később jön meg.
Olaj lecserélve 148200km-nél. Benzinszűrő lecserélve újra, ránézésre még az eredeti volt benne.
1
413
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa tuning
- Félig Off-os autók (egy...
- Forma-1