
Blog
Elhoztuk. 16 báros kompresszió volt minden hengerben, a beindítására is volt lehetőség, nem füstölt, szépen járt. Szép állapotúak voltak a gyertyák is, látok rá halvány esélyt, hogy minimális lesz az olajfogyasztás. 🙏 Végül pénteken hívott a srác, hogy ha nincs szükségem a kárpitokra, ülése Tovább »
Nyilvánvaló, hogy a legrosszabb lehetőség állt elő. Hiába, ilyen az én szerencsém az autókkal. 🙄🙁 Beégett egy szelep az 1-es hengerben, a kis darabka megverte a dugattyút, majd távozott. Nem okozott ugyan végzetes károkat, viszont kíváncsi voltam a 3-as hengerre is, a kompressziómé Tovább »
Fiatalkatrészeken épp akciósak a gyertyakészletek, pont aktuális lesz, bármi is történt odabent. Igazából már sokkal korábban kellett volna ezzel foglalkoznom. A lényeg, hogy berendeltem az oldal által ehhez a motorhoz javasolt szettet, szinte féláron sikerült így hozzájutni. Lesz hely Tovább »
Szerdán hazafelé régi ismerősöm, a csodalámpa ismét ragyogásra adta a fejét. Menet közben egyszer csak sípolás, villogás lepett meg. Félreállva alapjáraton a motor egyenetlen járásából gyanítottam, egy henger nem megy. Felnyitottam a géptetőt, és valóban, majd kiugrott a blokk a kaszniból. 🙁 Tovább »
Hétfőn eljött a nagy nap, műszakira mentünk. Előtte feltetettem előre két gumit, mert azok elfogytak. Szépen koptak el, ezekből ítélve rendben van minden a futóműben. Az esemény gond nélkül zajlott, két dolgot jegyzett meg a tag: -Jobb hátsó lengéscsillapító az utolsókat rúgja, azt cserélni kell. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:147 1,6 Twin spark ECO
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Fekete
- Jellemzők:
Az orrától a tetőlemez végéig szürke versenycsík húzódik.
-Előző tulajtól kapta.- - Extrák:
Tempomat, légzsákok, automata kétzónás klíma.