
Blog
Egy hónap telt el azóta, hogy elhoztuk a donor autót. Még azon a hétvégén barbár módon, a féltengelyek, vezetékek, csövek vágásával kiszedtük belőle a motort, néhány nappal később pedig leszállítottuk a szerelőnek. A munkálatok, a civil munkahelyén töltött húzós napok miatt kicsit elhúzódtak, viszo Tovább »
Elhoztuk. 16 báros kompresszió volt minden hengerben, a beindítására is volt lehetőség, nem füstölt, szépen járt. Szép állapotúak voltak a gyertyák is, látok rá halvány esélyt, hogy minimális lesz az olajfogyasztás. 🙏 Végül pénteken hívott a srác, hogy ha nincs szükségem a kárpitokra, ülése Tovább »
Nyilvánvaló, hogy a legrosszabb lehetőség állt elő. Hiába, ilyen az én szerencsém az autókkal. 🙄🙁 Beégett egy szelep az 1-es hengerben, a kis darabka megverte a dugattyút, majd távozott. Nem okozott ugyan végzetes károkat, viszont kíváncsi voltam a 3-as hengerre is, a kompressziómé Tovább »
Fiatalkatrészeken épp akciósak a gyertyakészletek, pont aktuális lesz, bármi is történt odabent. Igazából már sokkal korábban kellett volna ezzel foglalkoznom. A lényeg, hogy berendeltem az oldal által ehhez a motorhoz javasolt szettet, szinte féláron sikerült így hozzájutni. Lesz hely Tovább »
Szerdán hazafelé régi ismerősöm, a csodalámpa ismét ragyogásra adta a fejét. Menet közben egyszer csak sípolás, villogás lepett meg. Félreállva alapjáraton a motor egyenetlen járásából gyanítottam, egy henger nem megy. Felnyitottam a géptetőt, és valóban, majd kiugrott a blokk a kaszniból. 🙁 Tovább »
Autó adatlap
- Típus:147 1,6 Twin spark ECO
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Fekete
- Jellemzők:
Az orrától a tetőlemez végéig szürke versenycsík húzódik.
-Előző tulajtól kapta.- - Extrák:
Tempomat, légzsákok, automata kétzónás klíma.