Jellemzők: A világos szürke Alfatex belsővel a fekete kocsi a megtestesült sportos elegancia - és állandó mosatási igény.
Extrák: A Distinctive lista, ezen kívül tolatóradar (nagyon kell!).
A kocsival kapott köpeny valóban extra (Bridgestone Potenza 225/50R17 98Y - azaz 750kg terheléshatár és 300km/ó). Ragad az úthoz, a kocsi stabilitása kiváló, de - mint használat közben kiderült - szorgalmasan kopik.
Egyéb: 2006. július-augusztus: hosszú, 5 hetes út, kb. 8800 km - É-Olaszország, Dél-Franciaország, teljes kör Spanyolország és Portugália, visszafelé még le Toscana-ba (Siena bázissal). Kocsi csaknem tökély, néha 40-43C fok felett légkondi sztájkolni kezdett.
2006. november. A kocsi 'hazalátogatott': Ligur-tengerpart; Genova, Recco, Camogli.
2007. március 15-től: 4 nap Karlovy Vary, de oda-visszaút Ausztrián-NSZK-n keresztül. Végre először az NSZK-ban a 159-el; Passau-Regensburg között hosszú egyenesben 220 km/ó óra szerint (GPS 215) - kihágásmentesen, lévén felette szabálykövető, megállapodott állampolgár:)).
2007. július 9. Erlangen-Calais-Csalagút útvonalon indulás Angliába-Skóciába. Háztól-házig 7800 km végül. Kocsi ment mint az óra, a máshol megírt hajtásrázáson kívül semmi gond, motorház kinyitva sem volt.
Most örvendeztem, hogy nincs Quattroporte-m vagy Thesis-em, fogalmam sincs, hogyan lehet akkora kocsikkal oldalról ferdén felhajtani a vasúti kocsi emeletére. (Mindenesetre az Eurostar vagonok fala elég színgazdag volt a korábbi szállítások emlékeitől)