Tagok >> WarbiRunner (Gyuri) >> 146 1.9 JTD >> Blog
- Típus:146 1.9 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Grigio Chiaro Met. 612/A
A héten az izzítógyertyák is cserére kerültek. Időszerű volt, még a gyári Bosch-ok voltak benne, igen felkokszolódva. A 4-ből egy hibája okozta az izzítási hiba visszajelzést, de mindet cseréltük. A bekerült gyertyák Eyquem típusúak, egyelőre a hiba eltűnt, indulni meg a rosszal is indult.
Az autó kapott egy kis szoftver utánigazítást is, mert a felsőbb fordulatokon erőtlenné vált, ami kisebb max teljesítményt is jelent egyben.
Az újabb program feltöltése után már szépen forog 4800-ig. Az elméleti max. teljesítmény most 144Le, de ami még fontosabb, hogy 4000rpm-től nem esik meredeken, hanem 4500-ig csak alig csökken.
A turbócső javításával a füstölés lényegesen lecsökkent, néha még látom halványan füstölni. Az okát a programban megkeresem majd, de valószínű, hogy az előtöltésen kell a padlógázhoz tartozó állapotokban kicsit igazítani.
Pár 100 próba km után még várható, hogy ismét finomítok rajta. Igazi kihívás, hogy mit lehet kihozni a teljesen gyári motorból csak szoftveres beavatkozással.