Mutasd

>> Szerviz2012-08-20

Az áprilisi OT Expo óta azért történt egy-két apróság a géppel, mire kiérdemelte a muzeális minősítést. A köztes idő jelentős részét az Alfariumban töltötte, ahol - többek között - a teljes futómű felújításon esett át, néhány kép erről:

 
>> Esemény2012-08-17

Tegnap történelmi pillanathoz ért a kis Alfetta újraélesztésére irányuló folyamat. Sok-sok küzdelem, fáradozás és munka után a muzeális minősítő bizottság előtt sikerrel vette a vizsgát, néhány héten belül pedig ott fog virítani az orrán meg a fenekén az OT rendszám. Anélkül, hogy az Oszkár díjátadókon megszokott cukormázas köszönet nyilvánításokba bocsátkoznék, meg kell említsem, hogy azért sokak áldozatos munkájának gyümölcse mindez és feltétlenül ki kell emeljem az Alfarium közreműködését. Bizton állíthatom, hogy idehaza az egyik legelhivatottabb és legprofibb társaság az övéké a young-, és oldtimer Alfa javítás/építés/szerelés területén. Kösz fiúk!

 
>> Szerviz2012-04-27

Hosszú ideje nem jelentkeztem, de ezt nem az események hiánya indokolta, sőt... akár fejezeteket is írhatnék az elmúlt években történtekről, ráadásul belefogtam egy másik - off topic - típus újjáélesztésébe is. Kell még egy tisztességes hátsókeres benzinpusztító, amíg még van kőolaj a világon. Egyszer talán bepótolom az írogatást, de most a lényeg: a kis "tompa orrú" egészen tisztességes állapotba került, persze számos aprósággal még küzdeni kell. Mivel a típus idén 40 éves, az Alfetta hívők legelhivatottabbja meghívott az idei OT Expo-ra, így aki a hétvégén arra jár, személyesen is láthatja a kicsikét a jelenlegi állapotában az Alfarium standján.

 
>> Szerviz2008-08-03

Kedves fényző mester lassan 8 hete készül a garanciális meló elvégzésére. A vicc az egészben,h tényleg apróságokról van csupán szó. Grrrrr.

 
>> Szerviz2008-05-24

lassan, de biztosan alakul a folyamat. Elkészült a bal első ülés új ruhája, a másik folyamatban van.

 
>> Szerviz2008-05-16

további képek az előző témához. Hiába, nem tudok betelni vele:) Ajánlom figyelmetekbe a jobb hátsó ajtó alját, itt ugyanis a rozsdát csak a festék tartotta egyben, gyakorlatilag egy jelentős felület hiányozott.

 
>> Szerviz2008-05-16

Hosszú küzdelem eredményeként lassan végeznek a karosszériás urak a géppel. A foltok számolásával már az elején fel kellett hagyni, mivel a padlólemezt kivéve nem volt olyan oldala a gépnek, ami ne kellett volna dolgozni. Különösen nehéznek bizonyult az ajtók alja és az első két sárvédő, mivel az előbbinél gyakorlatilag alig volt lemez, amihez hegeszteni lehetett volna, míg az eleje törve és erősen gányolva volt, továbbá hegesztett sárvédők lévén a világon sehol nem tudtam hozzá eredeti alkaltrész szerezni. Így maradt két III. szériás sárvédő (csavarozható), egy erősen korrodált eleje a donor gépből, valamint nagy adag kreativitás és kézügyesség... a végére sikerült az I. széria eredeti méreteire szabni az összetevőket. Ha ez még nem lenne elegendő, akkor még kiderült, hogy a padon húzni is kellett az orrán, mert egy kicsit el volt csavarodva. Eredeti új küszöböket is kapott a gép, amiért külön köszönet illeti Ali-t. A foltok és egyéb megmunkált lemezek vastagon kaptak / kapnak cink festéket alapnak, aztán jöhet a fényezés! Slusszpoén, hogy mostanában készült el a műhely honlapja (www.hiker2000.hu) ahol számos képen szerepel az öreg Alfetta, mint tartós vendége a műhelynek:) egyébként a srácok remek, alapos és lelkiismeretes munkát végeztek, meglehetősen értékarányos árért, így mindenkinek csak ajánlani tudom őket.

>> Egyéb2008-04-26

A donor autó kerekei sem kerülhették el a sorsukat homokfújás és szinterezés következett. Azért az OT vizsga után lesz a gépen néha alufelni is:) de ez az eredetije '76 novemberéből.

>> Egyéb2008-04-21

a négylámpás rácshoz illő pilácsok nem kerülhették el a teljes felújjítást

>> Szerviz2008-03-07

Nos, a karosszériás alig találja az autót a gitthegy alatt:((( de a fém látványa ha lehet még lehangolóbb. Osztrák gányolás a javából. Szval most nagyban megy a sárvédő vadászat, vagy alternatív megoldások felkutatása...