Autó adatlap
- Típus:33 Ti
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1987
- Színe:Árpi-piros
- Jellemzők:
Rokonságtól vettük 2005-ben 60 rugóért forgalomból végleg kivont állapotban. Később derült ki, hogy az öreg rokon (80 év fölötti) a motormelegítést 1-esben végezte a motor ford.számát piros tartományban tartva.(Komoly!)
Ezután alapos és költséges, komplett felújítás vette kezdetét. Moci fúrás-gyűrűzés, alvázvédelem, elektronika rendberakása, törött elemek cseréje, kis alufelnik stb, stb...
2009. az újabb felújítások éve:
- Kikárpitoztam az ajtókat és a tetőt.
- Elektromos ablak csere.
- Kipufógó rendszer csere.
2012: kuplung csere, egyebek
2015:
- karosszéria javítások (tankbetöltő, padlólemezek, doblemezek, küszöbök, ajtók alsó éle stb), fényezés, polírozás. A szőnyeg alá és a csomagtartóba került 5mm-es alu kasírozott polifoam szigetelés.
Korábban rendbe lett téve a futómű. Új szilentek, hátra új lengéscsillapítók.
Most egészen egyben van az autó, egyre többen megnézik ;) - Extrák:
A szokásos központi zár, elektromos ablak, kormány fel / le és a parkoló autók riasztójának ingerlése a kipufogó durrogásával.
Alufelni maradt a gyári 13"-os méret, de frankó kis fehérre fújt OZ-k ám!
update 2014: 15" peremes felnik fehérre szinterezve
hifi: Pioneer fejegység és hangszórók (elöl 2X120W, hátul 2X330W papiron), valamint 500W-os mélynyomkodó.
Feltrükköztem az elejére 1-1 pár távfényt ill. ködlámpát.
Ja! És tettem bele élénk-piros, LED-es, szabályozható fényerejű műszerfal világítást! - Egyéb:
Most mit is írjak? Tényleg szeretem hajtani. A zenét csak ritkán kapcsolom be, mert a mocci sokkal szebben muzsikál.
Ilyen már nincs ebben a hanggenerátoros világban. A karburátorok szörcsögnek, a kipufogó durrog, mint egy WRC-n...imádom. Sokszor városban nem is kapcsolok 2-esnél feljebb.
A menésével nincs bajom, majd 30 éves kora ellenére is gyönyörűen lehet vele a szó nagybetűs értelmében autózni.
Az oldscool benzines feeling miatt fokozott a VÉDA-veszély, egyszerűen kéri a játékot :)