Tagok >> ÁdidiGaga (il hempescattore) >> 33 BoxerWagon
Blog
Mióta újra rójuk az utakat,van egy rohadt idegesítő, pont az ezzel a verdával jellemzően legélvezetesebb országutazást megrontó jelenség: 60-70 km/h környékén megjelenik egy robajló, szélzaj-szerű effekt a bal tükör környékéről :-( (városban - leszámítva a ritka gyorsforgalmi szakaszokat - "még"-, Tovább »
ÚgyláCCik csak 12 kép a max - én meg pont 24-et gyűjtöttem össze ;-) Tovább »
Ez volt 2019! Akkor immár harmadszor, az idén is megtenném az éves összegzést....Vegyes az összkép, posztolás most sem nagyon volt - szerelés viszont igen! Ebből is volt "nemszeretem" típusú váratlan meló és nem is teljesült minden idénre tervezett projekt - viszont úgy néz ki pontot tettem egy Tovább »
Az első futómű kimaradt a "Nagy Felújításból" - nem is történhetett másképp, hiszen először azon támaszkodott az egész verda 3 évig - majd felgyorsultak az események és eközben se idő, se igény nem volt rá - emlékeimben amúgy is teljesen jól működő szerkezetként élt akkor még... Valóban nem rémli Tovább »
Ez volt 2018! Ha már megvan a minta, idén is megtenném az éves összegzést....majdnem ugyanazt írtam, mint tavaly, hogy "legalább a posztokkal utólérném magam" de a helyzet kissé más, ugyanis nem azért kevés az idei beszámoló, mert még nem írtam meg őket - hanem mert ezévben ide nem tartozó oko Tovább »
Autó adatlap
- Típus:33 BoxerWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1991
- Színe:BIANCO ARGENTO
- Jellemzők:
Végül is alapmodell vagy mifene,
de anno annyira beleszerettem,hogy 3 kerékkel is kellett volna.
Utólag talán lehettem volna racionálisabb a példány kiválasztásnál,dehát mint tudjuk Alfa és a racionalitás...:-)
Hosszas kutatómunka és még hosszasabb felújítások után szép lassan beleköltöznek a számomra-számunkra fontos extrák...
- Extrák:
1. eredeti extrák, illetve azok a dolgok, amelyek akkoriban nem voltak általánosak az alapmodellekben (vö: haver egyidős és pár ezer forint híján azonos újkori árú Golf III.-ja, amiben a fordulatszámmérő helyén egy nagy ganaj mutatós óra van....:-p)
- korabeli 1.3/1.4 motoros verdákhoz képest plusz 25-30 LE és mínusz 5-6 másodperc 1-100 km/h :-)
- színezett üveg
- hátsó üvegfűtés, törlő-mosóberendezés
- központi zár
- magasságában állítható kormány
- SONAR gyári riasztó "window closer" modullal*
- elektromos ablakok elöl
- pótféklámpa-előkészítés - ez egy csomagtérben kallódó drót ami egyszer letestelt és rendes féklámpa helyett a lábtérvilágítás égett :-)))
- fordulatszámmérő
- jobb oldali tükör - nem volt széria! :-)
- (sajnos csak) jobb oldali szélterelő - párja "most wanted"
- teljes értékű pótkerék
- csomagtér-roló
- "Disegno di Pininfarina" (gyk.: ezt nem "Hans Régenkúrt" tervezte.... :-))))
- 135 cm-es extra alacsony magasság - szerelés közben mellette a földön ülve is elérem a tetejére tett sört! :-)
2. általam felkutatott és beszerelt, más modellekből származó gyári extrák
- első biztonsági övek állítható magasságú rögzítése
- RECARO első sportülések
- Sportwagon +advanced" (16V / TDi) tetőspoiler
- osztva dönthető RECARO-kárpitos (elsőkével egyező :-) hátsó ülés
- gépháztető zajszigetelő burkolat (1.3-on nem volt)
3. egyéb extrák vagy extrának számító felújítások
- RONAL A1 15x7,5 könnyűfém keréktárcsa
- fehér számlap (240 km/h és 9000 rpm "van beleírva!" :-)
- OFF Merci Vito tetőtextília
- OFF Opel Corsa ajtókárpit
- "SuperLeggera BONOBYD sport" egyedi ülésrögzítés- távtartók ; 0,432 kg tömegcsökkentés! :-D
- HiFi > PIONEER TS-A172CI kétutas hangszórószett első
ajtókban és a gyári műszerfali helyekre beépítve +PIONEER MVH-X560-BT médialejátszó (telefonkihagosítás kiépítve+kesztyűtartó USB aljzat)
- padlólemez zajcsillapító bitumenlapjainak és a közbenső (szintén bitumenes) filcszigetelés pótlása gyári minőségű anyagokból
-első ajtókárpitok alatti filcszigetelés = "németes" ajtóbecsódás+külső zaj szigetelése+majdnem tökéletes mélyhangok
4. jövőbeni tervek újabb extrákra
- légkondícionáló
- a csomagteret nem veszélyeztető második, mélysugárzó-jellegű hangszórópár beépítése (hátsó ajtó?)
- hiányzó szigetelések (első dob, műszerfal) pótlása
- első ködlámpák
- oldalsó védőgumi-csíkok
- pótféklámpa
- első futómű-stabilizátor
- alapvetően gyári kipuffhoz kapcsolható direktsidepipe-ok
- motor "radikális felújítása" ;-)
- Egyéb:
Eccer még naon tutti lesz!
Lehet hogy soha nem készül el,de addig
is jó álmodozni illetve az elkészült részletekben gyönyörködni...
Már a régi bölcsek is elmondták : A CÉL MAGA: ÚTON LENNI! :-)