33 BoxerWagon - főkép

Blog

2020-02-09
Brűgésmentesítés :-)

Mióta újra rójuk az utakat,van egy rohadt idegesítő, pont az ezzel a verdával jellemzően legélvezetesebb országutazást megrontó jelenség: 60-70 km/h környékén megjelenik egy robajló, szélzaj-szerű effekt a bal tükör környékéről :-( (városban - leszámítva a ritka gyorsforgalmi szakaszokat - "még"-, Tovább »

2020-02-04
lemeradt képek :-O

ÚgyláCCik csak 12 kép a max - én meg pont 24-et gyűjtöttem össze ;-) Tovább »

2020-02-04
Ez volt 2019!

Ez volt 2019! Akkor immár harmadszor, az idén is megtenném az éves összegzést....Vegyes az összkép, posztolás most sem nagyon volt - szerelés viszont igen! Ebből is volt "nemszeretem" típusú váratlan meló és nem is teljesült minden idénre tervezett projekt - viszont úgy néz ki pontot tettem egy Tovább »

2020-01-01
A - végül - Ötéves Terv! :-p

Az első futómű kimaradt a "Nagy Felújításból" - nem is történhetett másképp, hiszen először azon támaszkodott az egész verda 3 évig - majd felgyorsultak az események és eközben se idő, se igény nem volt rá - emlékeimben amúgy is teljesen jól működő szerkezetként élt akkor még... Valóban nem rémli Tovább »

2018-12-31
Ez volt 2018!

Ez volt 2018! Ha már megvan a minta, idén is megtenném az éves összegzést....majdnem ugyanazt írtam, mint tavaly, hogy "legalább a posztokkal utólérném magam" de a helyzet kissé más, ugyanis nem azért kevés az idei beszámoló, mert még nem írtam meg őket - hanem mert ezévben ide nem tartozó oko Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:33 BoxerWagon
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1991
  • Színe:BIANCO ARGENTO
  • Jellemzők:
    Végül is alapmodell vagy mifene,
    de anno annyira beleszerettem,hogy 3 kerékkel is kellett volna.
    Utólag talán lehettem volna racionálisabb a példány kiválasztásnál,dehát mint tudjuk Alfa és a racionalitás...:-)

    Hosszas kutatómunka és még hosszasabb felújítások után szép lassan beleköltöznek a számomra-számunkra fontos extrák...

  • Extrák:
    1. eredeti extrák, illetve azok a dolgok, amelyek akkoriban nem voltak általánosak az alapmodellekben (vö: haver egyidős és pár ezer forint híján azonos újkori árú Golf III.-ja, amiben a fordulatszámmérő helyén egy nagy ganaj mutatós óra van....:-p)

    - korabeli 1.3/1.4 motoros verdákhoz képest plusz 25-30 LE és mínusz 5-6 másodperc 1-100 km/h :-)
    - színezett üveg
    - hátsó üvegfűtés, törlő-mosóberendezés
    - központi zár
    - magasságában állítható kormány
    - SONAR gyári riasztó "window closer" modullal*
    - elektromos ablakok elöl
    - pótféklámpa-előkészítés - ez egy csomagtérben kallódó drót ami egyszer letestelt és rendes féklámpa helyett a lábtérvilágítás égett :-)))
    - fordulatszámmérő
    - jobb oldali tükör - nem volt széria! :-)
    - (sajnos csak) jobb oldali szélterelő - párja "most wanted"
    - teljes értékű pótkerék
    - csomagtér-roló
    - "Disegno di Pininfarina" (gyk.: ezt nem "Hans Régenkúrt" tervezte.... :-))))
    - 135 cm-es extra alacsony magasság - szerelés közben mellette a földön ülve is elérem a tetejére tett sört! :-)

    2. általam felkutatott és beszerelt, más modellekből származó gyári extrák

    - első biztonsági övek állítható magasságú rögzítése
    - RECARO első sportülések
    - Sportwagon +advanced" (16V / TDi) tetőspoiler
    - osztva dönthető RECARO-kárpitos (elsőkével egyező :-) hátsó ülés
    - gépháztető zajszigetelő burkolat (1.3-on nem volt)

    3. egyéb extrák vagy extrának számító felújítások

    - RONAL A1 15x7,5 könnyűfém keréktárcsa
    - fehér számlap (240 km/h és 9000 rpm "van beleírva!" :-)
    - OFF Merci Vito tetőtextília
    - OFF Opel Corsa ajtókárpit
    - "SuperLeggera BONOBYD sport" egyedi ülésrögzítés- távtartók ; 0,432 kg tömegcsökkentés! :-D
    - HiFi > PIONEER TS-A172CI kétutas hangszórószett első
    ajtókban és a gyári műszerfali helyekre beépítve +PIONEER MVH-X560-BT médialejátszó (telefonkihagosítás kiépítve+kesztyűtartó USB aljzat)
    - padlólemez zajcsillapító bitumenlapjainak és a közbenső (szintén bitumenes) filcszigetelés pótlása gyári minőségű anyagokból
    -első ajtókárpitok alatti filcszigetelés = "németes" ajtóbecsódás+külső zaj szigetelése+majdnem tökéletes mélyhangok

    4. jövőbeni tervek újabb extrákra

    - légkondícionáló
    - a csomagteret nem veszélyeztető második, mélysugárzó-jellegű hangszórópár beépítése (hátsó ajtó?)
    - hiányzó szigetelések (első dob, műszerfal) pótlása
    - első ködlámpák
    - oldalsó védőgumi-csíkok
    - pótféklámpa
    - első futómű-stabilizátor
    - alapvetően gyári kipuffhoz kapcsolható direktsidepipe-ok
    - motor "radikális felújítása" ;-)

  • Egyéb:
    Eccer még naon tutti lesz!
    Lehet hogy soha nem készül el,de addig
    is jó álmodozni illetve az elkészült részletekben gyönyörködni...
    Már a régi bölcsek is elmondták : A CÉL MAGA: ÚTON LENNI! :-)





































































































Fotóalbum