Eredetileg arra szántuk, hogy versenyautó lesz. :-)
Az első és autentikus "Transaxle találkozó" hivatalos örömautója volt. Mindenki mehetett vele egy karikát.
Ütöttük, vágtuk, és ment, ment, mint az álom.
Aztán rájöttünk, hogy nem ilyen sorsot érdemel, és a Zorro cseréje után ez is az ingegnere család autójává avanzsált elő (Ali nagylelkűségéből kifolyólag).
Extrák: Az extra maga a motor.
Ilyen finom és jó állapotú darabbal még nem találkoztam. :-O
Egyéb: Pont mire összállt, hogy használható legyen egy vasárnap reggelen az ÜRES Hungária körúton egy GEO Metro sikeresen belémszállt hátúlról.
A hátuljának lakatolása során érdekes módon kifogyott belőle a benzin, és nullára merült a 900 A indítóáramú EXIDE MAXXIMA, majd utána nem is árt rendesen. Természetesen a lakatos ténykedése volt a hátérben, de úgy elegem lett belőle, hog eladtam....:-(
Innenől már csak 164-et akartam mászkálós autónak.