Jellemzők: 2.5 V6 a felújítás után kb. 170 LE. Még ötödikben is leszabályozásig forgott el a motorja
Extrák: Egyedi, Porsche által használt festékkel fényezve
Egyéb: 1996 tavaszán vettem, 2 hónappal azután, hogy eladtuk a 2-literest és csak a 33-as maradt. Nem tudtam GTV nélkül élni, mert ugyan lehetne, de nem érdemes!
1999 nyarán teljes felújításra került a karosszéria, majd megkapta az egyedi fényezést, miután Nuvolára nem akarta egyetlen fényező sem lefújni. :)
2000-ben 16"-os felniket kapott.
Sajnos egy balesetben 2001 márciusában elhalálozott :(, de megvédett minket a kislányommal együtt. :) Nagyon sajnáltam, mert 5 évig naponta használtam, és legalább 180-200e km-t tettünk meg együtt. Ez volt az első autóm, amivel az Alfa Clubba is beléptem.
A biztosítóval elhúzódó csatározás alatt a karosszéria menthetetlen rohadásnak indult a törések mentén, így már csak alkatrészbázisként használható manapság.