Mutasd

>> Szerviz2017-07-12

Néha télen, hallottam terheletlenül gurulva a váltó felől csattogó hangot, gondoltam majd csak csak fel kell újítani... 1 hónapja gurulgattunk hazafelé apummal és asszonnyal, mire sikerült egy béna indulásnál lefulladnom... Szokásos csattogás, de az újraindítás után furcsa hang és ráengedett kuplungnál erős zörejek!!! Nem is mentem vele csak hazáig, gondoltam mivel kinyomott kuplungnál csend volt, tönkrement a váltó csapágyazása ami M32 betegség. Szervíz hív, majd 2-3 hét múlva tudná vállalni, addig nem várhatunk. Aknára vele és dobjuk szét. Bratyóm jött hálaistennek segíteni egyedül ezt nem is lehet csinálni. A váltót egy Vecsési szakihoz vittem, aki csak ezzel foglalkozik.
Érdekes módon a váltónak nem találta nagy baját, de ha már szét volt ugrasztva megbeszéltük, hogy beszerel egy gyári csapágy szettet, hogy nekem már ne legyen a jövőben gondom vele, ez munkadíjjal 135 000 pénz volt. De akkor mi lehet a baj??? Hát a lendkerék volt megmerevedve!!! Olyat vártam, hogy belazul és kotyog de, hogy megszorul?! A kuplungomra amit később jónak minősítettem szintén azt mondta, hogy el van kopva... Később kiderült az új csak 0.5 mm-el vastagabb mint az enyém :(.... Szóval Erhard hív lendkerék 110 000 pénz, kuplung szett mert csak dörzstárcsát nem lehet kapni, 50 000 pénz.... :( Ha a segédkeret már le volt véve, kapott drótkorongot és több rétegű alapozást, festést. Alsó lengőkar hátsó szilentek is cserélve, mert szét voltak szakadva, gömbfejek még gyáriak és jók! (56-nál ilyen nem volt) Kapott egy hátsó főtengely szimeringet is ami már erősen folyt. Összeszerelés pár nap alatt gondosan! Olyan lett mint az álom, de sajnos a kipuff leszerelésekor elszakadt a katalizátor egyik tőcsavarja és a bányászása közben valami történhetett a katalizátor hőmérő szenzorjával, azóta néha bejelezget, lehet cserés lesz.