2015.12.27 vettem meg Ráckevén. Nem keveset autóztam érte. Végül megállapodtunk . Hazafelé kezdett sötétedni , egyszer csak azon kaptam magam hogy párásodik egy picit a szélvédő. Na de nem látom a tekerőt amivel állítani lehet a fújókát . Kiégett az izzója. Na szuper akkor lehet szétszedni a müszerfalat -gondoltam- de mi van ha ennek is elég egy kis kopogtatás mint a 164 kijelzőjének. S láss csodát világít. De ezek után se sikerült a fujókát a megfelelő helyre irányítani . Úgy fest alami lamella beszorul vagy mi...Majd tavasszal...A nyomatékával nem bírtam betelni . Húz ,mint egy veszett állat. Az ablakemelő kapcsolók közül 3 db cserés volt. A jobb hátsó ablak még nem megy. Meg se nyekken a motor. Tavasszal nekiesek annak is.
A biztosítás horror 47+adó 62355Ft
Kapott 4 gyári lemezfelnire szerelt téli gumit
Kezdődő rozsdafoltokat lekezeltem rozsda átalakítóval mindenhol . Aztán alvázvédőztem. Behúztam egy vastag tápot az erősítőnek.
Egyenlőre ennyi.
A kezdet kezdetén ! Először megteremtette a levegőt a földet a fákat :D aztán a 164-est :D
De komolyan... A pécsi vásárban találtam rá, (akkor még volt nagy vásár Pécsett ... ) amikor kivittem a családi Kadett-ot eladni. Beparkoltam egy helyre. Akkor még fel se tünt hogy ott áll szemben. Elkezdtem nézni. Kb 3 mp múlva máris megfertőzött. Néztem az árát. Kb 12 éve ha jól emlékszem 1.5 millát adtunk érte. Mondta a srác ,hogy jó lesz neki az opel igy külsőre szép. Menjünk hozzám írjuk meg a papírokat. OK. Irány Szellem város. Már mindent kitöltöttünk csak az aláírás meg egy próba út hiányzott a srác részéről, mert még nem próbálta ki. Beül. Két másodper mulva kiszáll. Azt mondja : Dehát ez autómata váltós ?! -Mondom az... Nem kérdezted. - Húúú hát akkor így nem lesz biznisz! Na mondom ájj! De lesz! Van nekem egy nagyapám. Neki pont autómata váltós kell. De ő is eladná amije van. Az egy 323-as hófehér tipptopp mazda volt. Na akkor le nagyfaterhoz. Autót megnéz. Tetszik neki. Elvitte.
MIÉNK lett az a csodaszép karcmentes , minden porcikájában jól működő 164 TS Super.
Annyira erős,csendes,elegáns ,hogy azt napokig tudnám dicsérni.Akkor meg pláne.
Sok év telt el hibamentesen. Kb 6 amig elő nem jöttek kisebb-nagyobb problémák.
Semmi komoly nem volt. Előső hiba az alapjárat ingadozása volt . Ami később rajtprogramszerűvé változott. Az úgy nézett ki hogy hideg meleg motornál tökmindegy , felpörgött álló helyzetben 2500-3000 fordulatig. :D Szerintem sokan azt hitték hogy agybajom van hogy rallymódban állok a pirosnál a zöldre várva :D
Sok helyre elvittük . Akkor még nem tudtuk hogy létezik egyfajta autós diszkrimináció amit az alfások rendre megkapnak ha nem olasz értő / kedvelő/ támogató szervízbe látogat el az ember. Aztán kiderült miután máshol kicseréltettek légtömegmérőt 3x, lamda szondát 2x, meg még kitudja mit mire elvittük Lánycsókra (akkor még ott dolgozott egy jó szerelő aki értett hozzá) ott kiderült hogy egy hőfigyelő gomba valahol ... s kész mint a doxa. Volt annó annó nyáron valami túlmelegedés de semmi komoly. Vizpumpa csere. Aztán a klíma kijelző szegmensei kezdtek elhalni szépen lassan. Azért maradt ugy a 75%-a de hogy mennyi az idő :D nem biztos hogy kiderül .Mindegy a fejen úgyis ott az idő...A gyári teleszkópokat kb 3-éve cseréltük benne elöl ,hátul egy donorból ,köszi Reaper69. Az elsők kicsit engedték már a z olajat ,újra csere. Ezúttal új monroe telók elöl. De valami betonkemény !!! Nem örülünk neki mert ilyen feszes ültetett futómüvekben szoktam érezni. Nem értjük pedig ezt hozta a gép a tipushoz. A régi se volt gyenge . De ez halálkomolyan mondom BETON!!!