Blog
Km : 218.500 Még év elején írtam a kocsiról, azóta történt pár dolog, még egy váltó elvérzett és 2 kuplung , kapott egy R110 pumpát és kapott Colombo & Bariani vezérműtengelyeket , jelenleg 436ló és 723nm vagyunk csak símán dízelel, methanol ki került. Kuplung kérdés egyelőre megoldva , 5 agú sz Tovább »
Volt pár fejlesztés az autón , alsó coolercső újra gondolva , mivel voltak ott bajok , nem díjjazta a 3.4baros töltő nyomást, kartergáz tartály is kevésnek bizonyult, ezért csináltunk egy egyedi tartályt. 2023 első versenye , elég hideg betonon , autó tökéletes volt , legjobb idő: 12.64mp 193km/ Tovább »
Olasz győzelemmel és egy harmadik hellyel zártuk az A8 kategoriát, sajnos komolyabb ellenfél nem volt. Mikor oda értem pont le szakadt az ég, ez a pálya sima beton ragacs nélkül, egészen a nap közepéig egy normális el indulásom nem volt , minden féle nyomással probálkoztam , de döntőkre történt val Tovább »
Sajnos ismét ki végeztünk egy váltót, most a hosszú 5 ös váltót is sikerült ki nyírni 1000km alatt, ugyan az a hiba ,ki tolja a tengelyt a kuplung felé, és le fogazza a 4dik fokozatot. Most raktunk vissza egy gyári 6 os váltót, és a programon butítottam picit, reméljük most jobban fogja bírni. Tovább »
CW nyereg MarosJózsi konzol EBC 330mm 147 GTA tárcsa EBC kék betétek km:213.700 Tovább »
Autó adatlap
- Típus:147 1.9MJET 16V Q2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Szürke
- Jellemzők:
Évjárat: 2007
Kilóméteróra állás: 202 715 km
Üzemanyag: Dízel
Teljesítmény: 110 kW / 150 LE
Hengerűrtartalom: 1 910 ccm
Környezetvédelmi osztály: EURO 4