Mutasd

>> Esemény2015-05-06

December 19-n várva várt síelésre indultunk a Tatraba. Minden simán ment,szedte a kis papucsait a kicsike,megpakolva,3 fővel. Tekergős hegyi utakkal tarkítva szeltük a kilométereket. Beértünk egy faszállítót (kamionra gondolok :D ),nem volt hely ahol tudtam volna nyugiba előzni.Segítség volt a gps,amin ki is néztem,hol küzdöm le a kamiont.Oda értünk,vissza kettő és hajráááááá....na utána jött a kopp...épp megelőztem,és elment az összes erő a kocsiból. még egy darabig ment,aztán félre álltam az emelkedőn. Hirtelen dőlt a füst a kocsiból,alapjáraton ment a motor. Gyorsan leállít azt kipattantunk a gépből.Elképzelésem sem volt,mi lehet. Első gondolat,h elszakadta a vezérműszíj és megállt minden. Gyors fórum,és ott jött a válasz,hogy valószínű turbó. Na mindegy,így sehova se tovább. Trailer keresés stb. Ott álltunk cucokkal 40 km-.re a szállástól. Telefonálgatás aztán várakozás. Közben másik autót várni stb. Autómentő f2re kiért. (este f8-kor álltunk le). Kocsi haza Mi tovább síelni :D

A diagnózis: Turbó tengelyből letört egy darab és az beszorult a lapátok közé,ami ott aztán aratott. Új turbó,olajzócső és ami még kell. Csak az a baj,hogy a cső csak gyári,ami január 5 után rendelhető. Addig a kuplungot is kicserélik legalább. Remélem más nem ment el. Olajcsere is lesz,pedig kb 600 km volt az olajban..
Ha kész bejegyzem a végeredményt.

Eddigi költség:
Turbó : 238.000 ft.
Szállítás : 120.000 ft :(
Még jön a munkadíj,olaj és szűrő,olajzócső.

Ettől függetlenül imádom a gépet,és ez sem Alfa hiba,hisz Garett a turbó.

U.i: Mást nem kellett cserélni,azóta minden ok! Megkapta a friss olajat,kicsit kíméltem a turbót még,de most már nyomhatom neki :D KM: 154000