Blog
sajnos mennie kellett neki is :( Továbbra is azt gondolom, hogy a világ legjobb motorja. Ha valaki motorban gondolkodik, csak tudom ajánlani a 750-est. Tovább »
Olajcsere + levegőszűrő tisztítás + első fékbetétek cseréje. Olajból Ipone t kapott, most erre esküszik a full gas, én hiszek nekik. Kapott új gumikat is a gép: Pirelli Rosso 2, két komponensű sport-túra gumikat. A következő 12 hónapra most megint rendben van a gép. Tovább »
A masina tökéletes. Ez is megért egy blogbejegyzést :). 21,000 körül kéne vinni olajcserére, de szerintem elviszem korábban. Mindent megadunk neki, hiszen gyönyörű :). Jól elbaszta a Suzuki a mostani Gixxereket, remélem nem sokára lecserélik a mostani modellt, mert szörnyen néznek ki (kivéve az ezre Tovább »
Írtam korábban, hogy az első teleszkóp vacakol, kattog terhelésnél. Na most megnézték, nem a telóval van baj, hanem a kormány csapágyat kell utánhúzni. Na ez is megtörtént. Az oladkasztni elemek kicsit lógtak, a fülek nem akadtak be teljesen, most ezt is orvosoltuk. Ismét problémamentes a gép, már c Tovább »
Autó adatlap
- Típus:33 Suzuki GSXR 750
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:narancs-fekete
- Jellemzők:
Egy motort szeretnék felvenni, nem autót, így kérem a moderátorokat ne töröljék.
Célja: vezetni a blogon a szerviz történetet ledokumentáltan, hogy visszanézhető legyen később, hasonlóan mint az alfáé.
Típus: Suzuki GSXR 750, 2008.04
2014 március 29-én vettem meg első tulajdonosától, aki Magyarországon vette márkakereskedőtől. Átvételkor a motorban 11,500 km volt. Valóban ennyi. Makulátlan, karcmentes állapotban vettem meg, gyári fékekkel, gyári lánccal. A motor teljesen gyári, minden tartozékával, még a kipufogó se volt cserélve. Évente új olajat kapott, még akkor is amikor állt. Remélem az első blogbejegyzésig még sokat kell várni :) - Extrák:
Minden gyári: gyújtástérkép kapcsoló, csúszókuplung, kormányteló...