Tagok >> Bal0229 >> 33 Suzuki GSXR 750 >> Blog
- Típus:33 Suzuki GSXR 750
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:narancs-fekete
sajnos mennie kellett neki is :(
Továbbra is azt gondolom, hogy a világ legjobb motorja. Ha valaki motorban gondolkodik, csak tudom ajánlani a 750-est.
Olajcsere + levegőszűrő tisztítás + első fékbetétek cseréje. Olajból Ipone t kapott, most erre esküszik a full gas, én hiszek nekik. Kapott új gumikat is a gép: Pirelli Rosso 2, két komponensű sport-túra gumikat. A következő 12 hónapra most megint rendben van a gép.





A masina tökéletes. Ez is megért egy blogbejegyzést :). 21,000 körül kéne vinni olajcserére, de szerintem elviszem korábban. Mindent megadunk neki, hiszen gyönyörű :). Jól elbaszta a Suzuki a mostani Gixxereket, remélem nem sokára lecserélik a mostani modellt, mert szörnyen néznek ki (kivéve az ezredest). Ilyenkor örülök, hogy K8 asom van.


Szezont motormosással kezdtük. Semmi gond a masinával.
Írtam korábban, hogy az első teleszkóp vacakol, kattog terhelésnél. Na most megnézték, nem a telóval van baj, hanem a kormány csapágyat kell utánhúzni. Na ez is megtörtént. Az oladkasztni elemek kicsit lógtak, a fülek nem akadtak be teljesen, most ezt is orvosoltuk. Ismét problémamentes a gép, már csak le kéne mosni :)
Itt a tél. ideje csicsikálni-

Főfékhenger csere. Sorra kerültem én is, az összes K5-K10 es 600, 750 és 1000 gixxert visszahívták mert a régiek folyadék adagolása nem volt megfelelő.



Na ez is eljött: 16k t tettem a gépbe. Minden rendben van kivéve:
- első teleszkóp nyikorog amikor dolgozik, ezt meg kell nézetni
- van egy garanciális visszahívása a fék miatt, ezt meg akarom csináltatni
a héten elviszem a full gas ba.
egyébként még mindig a világ legjobb motorja :)
Mivel márciusban vettem a motort, de csak elmondás alapján tudtam hogy mikor volt benne utoljára olajcsere, így eldöntöttem hogy friss olajat fog kapni a gép. A Full-Gas ban a Castrol Power 1 Racing 4T 10W-40-t javasolták, így ez került bele. A K+N levegőszűrőt kifújták, az elég szennyezett volt nyárfa virágokkal, mintha jobban is menne a gép ezután... az első teleszkópoknál hallok valamit berugózásnál, a következő az lesz hogy ezt megnézetem. Egyébként kifogástalan a gép még mindig. Még mindig azt mondom hogy jó vétel volt :)
Műszaki vizsga, 15 perc alatt megvolt, ezt nevezem. Mondtam a srácoknak hogy sietek :) de azért hihetetlen hogy szóródnak az árak a pesti piacon, 6,000 és 18,000 Ft között egy qrva műszaki vizsgáért... én 10,000 et fizettem, nyilván nem volt semmi gond a motorral,
3
835