Blog
Történt, hogy mentem a TD-vel, és azt éreztem, hogy bizonyos fordulaton nem úgy megy, mint kéne, ez tipikusan az a fordulat, amikor a turbó teljes gőzzel tölt, és kellene mellé a nafta. Gyors gázolajszűrőcsere, próbakör és... még mindig nem jó. Na akkor nagy levegővétel, szerszámok előkeresése, és e Tovább »
Bal eleje kis gondoskodást kívánt. Hangos kopogással adta tudtomra, hogy a talpas csapszeg elfáradt, ergo lengőkar csere esedékes. Ha már meg volt bontva megnéztük a féltengely csuklót is, mert kanyarodáskor már adott ki hangot. Hát igen, kezdett már elfáradni. Ha már aknán van, akkor cseréljük ki a Tovább »
Warbi ötletét alapul véve megcsináltam a hangszórórácsokat. Nem szép, de hatásos :-) 1.kép: kerestem két facsavart, kettő cm hosszúak, és egy csavarhúzót. 2.kép: a letört fül helyére betekertem az egyiket, oda ahol vastagabb az anyag. Kicsit pepecs meló, és óvatosan is kell csinálni. Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 2.0 TD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Grigio chiaro metal
- Jellemzők:
Az első Alfám, régóta vadásztam egy "kifejlett" példányra. Diesel mániás vagyok, nem is jöhetett szóba egyéb anyaggal hajtott gép. Mivel egy kadett 1.6 Döbbenetből ültem át, így a változás elég szembetűnő. Nekem nagyon tetszik ez a gépszerkezet, kellő odafigyeléssel örök darab, kiszolgálja az embert, nem csak egy autó, hanem családtag, a designről azt hiszem nem kell sok szót ejteni, csak rá kell nézni. - Extrák:
Szokásos: légzsák, elektromos dolgok, 4 tárcsa, ABS, alu, állítható kormány, lufi, manuális klíma, riasztó, központi, immo, ködlamp, metálfény, életérzés. - Egyéb:
Véleményem szerint ha már szereztünk egy Alfát, törődjünk vele és most nem csak a szervizelésre gondolok. Persze nem kötelező hozzá beszélni:)
Hugom használja tovább, tehát családban maradt, néha azért csapok vele egy kört :-)