Mutasd

>> Egyéb2013-01-28

Három hete van meg a gép, ideje írnom valamit :-)

Hibalista és javítások a közeljövőben:
vezérlés és olajcsere
szűrők cseréje
mindkét hátsó lengőkar szilentezése
bal hátsó abs jeladó csere
felső motortartó bak csere
vezetőoldali ablak nehezen jár felfelé (szétszed, kitakarít)
ablaktörlő szakaszos törlésnél akadozik (azt hittem relé, de egy idő után jól működik, úgyhogy szétszed, bezsíroz)
vezetőoldali biztonsági öv nehezen csévél vissza (szétszed, valami lesz)
vezetőülés alól nyekergés (bezsíroz)

Egyéb tervek:
alapos kitakarítás, lemosás (csak legyen jó idő)
egértelenítés
normális kipufogóvég felrakása
hátsó rendszámkeret megigazítása (kicsit ferde)
első,hátsó embléma matricás, annak cseréje (fekete matricát akarok)
kalaptartó beszerzése (átkárpitozták, és túl világos)
első lámpák besötétítése (mint a TD-n)
kormány visszacsere (cserélve volt a kormány, de megkaptam ami benne volt eredetileg)
méretpontos szőnyegek beszerzése
kartervédő felszerelése
polírozás

Megvolt az első javítás is:
Berényi talira menet kigyulladt a motor falióra hibajelző, de semmi változás nem történt, csak virított. Warbival konzultáltam ez ügyben, elmeséltem neki, hogy indításkor mindig törlődik a hiba, de az első nagyobb gázadáskor kivillan a lámpa. Azt tanácsolta, hogy csapjak egy kis WD40-et a gázpedál érzékelő csatlakozójára. Megfogadtam a tanácsát, és azóta nem jött elő a hibajelzés. Ezúton is köszi! A vétel után párszor nyagattam jtd ügyben Warbit, (sztem agyára mentem:-)) és kiokoskodtuk, hogy valszeg csippelve van a gép. Mondtam neki, hogy megy mint a disznó, ő kérdezett pár dolgot, majd annyit mondott, hogy több mint valószínű a beavatkozás, de ha erre jár megy vele egy kört, és akkor megmondja a tutit.
Köszönet még Mifinek a segítségért, amit nyújtott a jtd-vel kapcsolatban!

Km: 170.000