Tagok >> Shadin >> 159 1.9 JTDm SW >> Blog
- Típus:159 1.9 JTDm SW
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:568 Titanio
Már nyúzom, próbálgatom pár napja, de nem tudom eldönteni, hogy ilyen hamar meg lehet szokni a jót, vagy nem lett annyival erősebb mint amennyivel hangosabb lett a motor. Szerintem a német partner által írt értéket biztos nem éri el. Vagy nem is az volt a cél?
Alacsony fordulaton (1000-1200) finomabban jár és onnan egyenletesebben és erőteljesebben húz, ill. talán könnyebben forogja meg a végét, de pl az érdi M6 emelkedőn nem érzem, hogy jobban felmenne ill. jobban gyorsulna a közepétől mondjuk, mint a régi beállítással. A régi friss sw volt, úgyhogy nem lehetett húzva. Gondolom, hogy egy gyári frissítés, ha volt is előtte módosítva a vezérlés, alaphelyzetbe állítja azt.
Az is lehet, hogy ilyen hidegben nem is derül ki, hogy mit tud, mert eleve visszafogja a komputer (kopogás)? Reggeli indulásnál v. hideg motornál a hanga az eredetihez képest elég ijesztő.
Én max 10%-ra tenném a teljesítmény növekedést, a többi érzésre a motor hangja, de persze lehet, hogy tévedek a statikus adatokat illetően, ez csak érzés.
Lehet még módosítani rajta? Vagy mennyi visszatenni a régit egy próbára és utána újra visszatenni az újat, hátha jobban érzem a különbséget.
A comp. szerinti fogyasztás kisebb és tovább bírja a DPF, de ez azért is lehet, mert nem nyomom annyira. Talán az erősebb hangja miatt...
Alfa Romeo 1.9Jtd - 136ch
stage 1
origine modifié différence
puissance 136 ch 180 ch + 44 ch
couple 320 Nm 380 Nm + 60 Nm
És egy idézet pityukomától arra a kérdésemre válaszolva, hogy mire számíthatok:
"Első érzetre? Hát brutál ahhoz képest ami volt. A mosoly le sem fagyott a képemről míg haza értem. Azóta már megszoktam 10ezret mentem már vele így. A DPF pedig rendesen teszi a dolgát :-) "
Hát nekem ha keresnem kell, hogy mennyivel jobb az autó, akkor vagy velem van nagy baj, vagy...