Mutasd

>> Szerviz2011-03-05

Mivel túl jó idő volt ahhoz, h a megfázásomat a szobában pihenjem ki, ezért kimentem kicsit bütykölni a technikán:)
A generátorszíj és a benzinszűrő volt terítéken. A generátor hosszbordás szíja elég gatya állapotban volt, egyik fele kicsit le is volt nyalódva, ezért abból is került másik, a garázsban:) A vége a dolognak az lett, h kicseréltem az egész generátort, mert nem volt az igazi az enyém, a polcon meg úgyis ott volt a másik... Mostmár végre a műszerfalon is világít a töltés lámpácska, ha ráadom a gyújtást, szakadás miatt nem működött, amióta megvan az autó:)
Benzinszűrő: a műanyag burkolat csavarjai berohadva, a csatik tele porral. Nem volt leányálom leszedni, de végül sikerült ezt is. A régi szűrőre a bilincs, ami tartja rá volt rohadva (nálam nem volt cserélve, előző tulaj meg kitudja mikor cserélte...) Először tiszta benzin jött belőle, kis rázás után, azonban a darabos redva is megindult, nembaj most le van tudva egy darabig, majd szétvágom a régit, kiváncsi vagyok, h mennyire volt dzsuvás. A benzinszűrő cseréjével elég sok zavaró dolog, megszűnt, pl 4000nél eddig mintha megtorpant volna az autó, most nem csinálja, valamint hidegen is volt egy kis torpanás, ez is megszűnt. Elég sokat számít, visszatért a motorba az élet. 1000 forintos kis bizbasz...