Blog
Már egy ideje terveztem solenoid cserét mert elég lassunak és elavultnak tünt a gyári megoldás! AEM solenoid bizonyult a legjobb választásnak bár sokaltam a 30ezres árat érte ,így elkeztem írni pneumetikával foglalkozó cégeknek majd kiderült hogy az itthol is márkaképviselettel rendelkező MAC gyártj Tovább »
A kocsi gond nélkül hozza a belőtt teljesítményt, amit a féltengely nem vesz jól néven, így külső csuklót kellett cserélni(gyártani,edzeni)Egy spéci zsírral raktam össze amit a faterék használnak a bányában!Ez bírja a nyomást és nem csapódik ki a centrifugális erők hatására sem! Reméljük így már bír Tovább »
A szelepfedél tömítésem 10.000km alatt megadta magát és olaj folyt a kipufogóra! Sikerült jó áron elring tömítés szettet vennem (6000) Ha már levettem a szelepfedelet kapott új fényezést! Még régebben fillérekért elcsíptem 12 liter selenia racing 10 60as olajat(1400 volt literje) MAN nagy olaj filte Tovább »
Sikerült egy mesés útfelmarásba beleszaladnom,még augusztusban itt egy cikk http://www.szon.hu/arkot-astak-ejszakara-a-41-es-foutba/1767356 ami mindent elmond a körülményekről! Tegyük hozzá a közút nem ismerte el felelősségét! Pereskedni se időm se energiám!Tönkre mentek a gátlók,felnik a kerék és t Tovább »
A verda tökéletesen teljesít (legalábbis azt hittem),igazi meglepetés kocsi!Egyik este tanulmányoztam a töltőnyomás szabályozás szakirodalmait,csak kíváncsiságból kimértem az én szenzoraimat hogy minden jól szuperál e!A töltőnyomást az ecu solenoid segítségével szabályozza! A szabályozáshoz a követk Tovább »
Autó adatlap
- Típus:145 Csigás
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1998
- Színe:rosso
- Jellemzők:
Optika:
Egyedi lökhárítók elől-hátul!
Légbeömlő a gépháztetőn!
Kulcslyukak bevakolva!
Belső konzolok színrefújva!
Motor:
Feltöltött otto motor 16 v
Hajtás:sperdifis 5 sebességes fronthajtás