Beépitésre került egy multimédia lejátszó,ami 2Tb-ig bármilyen külső adathordozót kezel,meglepően jó minőséget produkál mind hang mind kép terén.
A TV opcióhoz még az antennára várok,igy teljes lesz a kép :)
Eddig jól működik,tetszik :)
Ismét csereérett lett néhány alkatrész,ime:
-Bal első dobbetét
-Légszűrő(2napig dobbetét nélkül jártam,gondolom megszivta magát mocsokkal)
-2db xenon szintező
-Nissens fűtőradiátor
-Fagyálló
-Csomagtér gumikéder
-Beépitett DVD/TV egység(folyamatban)
-Bal első stabpálca
-Bal első ABS jeladó
-EGR kiirva,lefalazva
-Xenon a ködlámpába
-Tolatóradar
Megejtettük a szokásos téli felkészülést is,már éppen ideje volt :)
-Fagyálló mérés(-42 C)
-Téli szélvédőmosó
-Új Bosch ablaktörlő lapátok
-Osram Silverstar 2.0 refi izzók
-Alapos kézi mosás,alvázmosással
-Gumikéderek,gumiabroncsok leápolva
-Króm részek Sonax krómtisztitóval "felújtva"
-Teli polir és full wax az Autochem termékeivel
-Alufelnik Sonax gyorswax-al átkenve
-Műanyag elemek,kivül-belül Autochem műanyag mélyápolóval kezelve
Illetve ismét egy telitank EvoNeo Diesel-el zárjuk a napot(54L)
Km állás:218.000
Idén nyáron bekerült a Momo bőrbelső a 166-ba,de a gond az volt,hogy bejött a hideg idő és fűtés hiján eléggé hideg reggelente az ülés.
Igy tehát nem volt más választásom mint beépiteni egy ülésfűtés szettet.
Ebay-ről jött a motyó,de meglehetősen jó minőség(mind a vezetékek,kapcsolók, relék),volt vele szenvedés,elment rá egy fél nap,de megérte:)
Kicsit lassan melegszik fel,de cserében nagyon jól(10 fokozatban) szabályozható.
Gyári ülésfűtés stekkerre lett,szintén gyári csatlakozóval összerakva,a hőmérséklet szabályzója a két ülés közötti hamutálban kapott helyet.(igy nyáron csak rácsukom a fedelet és nincs "útban")
Szerencsére sérülés,repedésmentes volt a beavatkozás,semmi nyoma nincs annak,hogy bontva lett volna az ülés.
A terv az volt,hogy nem kell majd téli gumi,mivel a garázsban tölti majd az autó a telet,de változott a program igy elkezdtem keresgélni.
Zsunior-tól sikerült átvennem a kb 50%-os Semperit 225/40-es téli gumijait,igy elmentem érte és még Pesten fel is gumiztam a 18-as alu kerekekre.
A nyári,amit március elején rakattam fel(5000km,volt benne mikor felkerült) mára már teljesen lefutott,kopásjelzőig...
Végül kapott ismét egy teli tank Evo Neo Diesel-t(66L),és egy alapos mosást.
Km óra állás:216.400
Kicsit megcsusztam az időszakos szervizzel,15ezres lett a megszokott 10ezresbol 😊
-olaj(mobil1 0w-40)
-összes szűrő
-tolatolampa kapcsoló javítva
-coolercso problem orvosolva
-EGR kitakaritva
-teletankolva(64l Mol EvoNeo Diesel-t ) 😊
Km állás:213520km
Miután a nyaralásunk elején sikerült egy teherautó gumiabroncs jelentős darabját telibe kapni Gödöllő után az M3-ason éjszaka a belső sáv közepén ~120-al,elkezdett jelentős mértékben csepegni a motorolajam,a mai napig tudtam halasztani a dolgot,most volt időm szétkapni az autót.
Kiderült,hogy az olajhűt roppantott gumicsöve sérült meg,ezt sikerült is orvosolni egy hidraulikával(is)foglalkozó autóboltos szakember segítségével,így egy teljesen új cső lett gyártva hozzá.
A dologhoz még hozzátartozik,hogy az olajhűtőből 4db 6-os csavart kell kitekerni a művelet elvégzéséhez,ebből a 4 csavarból 4 bele is szakadt a hűtőbe természetesen.
Így tehát volt még vele egy kis extra munka.
Ezután orvoslásra került a repedt coolercső,illetve a szintén sérült szívócső is(turbó és légszűrőház között)
Jó áron sikerült hozzájutnom egy 2000évjáratú 2.4 10v 166-hoz,melyben momo bőrbelső volt,ami a mai napon át is került az fl-es 166omba :)
Az történt,hogy egy szép délelőtt haladtam egy körforgalomban és egyszer csak jobbról beledurrant egy babettás az autó jobb elejébe.
Személyi sérülés szerencsére nem történt,felelősséget helyszinen elismerte.
Kék-sárga kitöltése után irány a biztossító,majd 4 nap múlva megkaptam az árajánlatot.
207ezer ft a jobb első lámpa és első lökhárító fényezés,ezt el is fogadtam,most várom az utalást. :)
Megvolt az idei nyaralás is.
Az útvonal:
Magyarország/Tiszaújváros---->>Horvátország/Baska(6nap)----->>Szlovénia--->>Olaszország/Lido di Jesolo(4nap)---->>Szlovénia---->>Magyarország/Tiszaújváros.
Minden probléma nélkül teljesítette a túrát a gépezet.
Össz. megtett út: 2117km
Össz. menetidő: 20óra 51perc
Átl. sebesség 101.7km/h
Max sebesség:221km/h
Átl. fogyasztás: 6.34l