Már lassan egy éve történt,de sem időm sem energiám nem volt blogot írni... A storyt a mellékelt screenshot-okon illetve linken olvashatjátok, hozzá tartozik hogy az övem nem volt bekötve...
A rendőrségtől semmilyen papírt nem kaptam(az öv miatti csekken kívül) azóta sem,így természetesen a biztosító sem fizetett semmit...
link
Cserélve lett az összes szilent poliuretánra,4db Bilstein B4 lengéscsillapitó és egy szett Eibach Pro Kit rugó került beépitésre.
Elég jó lett az összhang. :)
Ismét aktuálissá vált az időszakos szerviz.1500km-el sikerült átlépni a 10ezres periódust.
Szokás szerint Mann szűrők és Mobil1 olaj került felhasználásra.
Km állás:251.200km
Kicsit átalakitásra kerültek a 166 fényszórói,kapott matt fekete belsőt és COB Led karikákat.
Kicsit béjemwés lett,de szerintem jól mutat :D
A dolog úgy indult,hogy öcskös fl előtti 56-jának fényszóróit újra átalakitom projektorosra(ami már egyszer megtörtént,de egy baleset miatt gyári fényszóró került a helyére),és ekkor jött az ihlet,hogy kicsit lehetne a 66-nak is alakitani a profilján :))
Volt egy komplett fényszóró belsőm,amiről levettem a méreteket és meg is rendeltem a COB led karikákat és az áttetsző "búrát" is.Eközben neten találtam egy képet ami magában foglalja az én terveimet is.(1. kép)
Kiváncsi leszek rá,hogy milyen lesz az összkép.
Coming soon... :)
Meguntam,hogy a felső coolercső 2-3 havonta elpukkan valahol, igy alternativ megoldásként 3rétegű szövet erősitésű szilikon cső és egy patentiv mellett döntöttem,a bilincseket is túlméreteztem picit,biztos ami biztos alapon :D
Rászántam magam és vettem egy szett,szinte új alugarnitúrát.
8x18 Et 41 és a tvaly vásárolt nyárigumik kerültek rá 235/40 ZR18 méretben.
Kicsit szokni kell még a látványt,de nem lett rossz.
Kapott még egy full mosást,telitankot és 4db központositó gyűrűt is. :))
Aktuálissá vált az első lökháritó és a műanyag betétek fényezése,ez meg is történt,szebb mint valaha :))
Kap majd még 2 új gyári ködlámpát (picit átalakitva:))
jah és a fényszórómosó is megjavitva :D
Km állás:244.900
Ma melóhelyen lemérlegeltem a vasat, kiváncsiságból,meglepett az eredmény.
Mettler Toledo hitelesitett hidmérlegre álltam rá(+-10kg pontosságú),teletankolva utasok és sofőr nélkül 1660KG-ot mutatott a műszer.
Benne van az anyag.. :)
Ismét eljött az idő,hogy lecseréljem a szűrőket és a motorolajat,a szokásos MANN Filter-re és Mobil1 olajra esett a választásom.
Időközben elindult egy repedés a szélvédőm jobb alsó sarkából,ezt cserével orvosolta az autouvegbazis.hu.
Km állás: 241.700