Mutasd

>> Szerviz2014-09-09

Miután a nyaralásunk elején sikerült egy teherautó gumiabroncs jelentős darabját telibe kapni Gödöllő után az M3-ason éjszaka a belső sáv közepén ~120-al,elkezdett jelentős mértékben csepegni a motorolajam,a mai napig tudtam halasztani a dolgot,most volt időm szétkapni az autót.

Kiderült,hogy az olajhűt roppantott gumicsöve sérült meg,ezt sikerült is orvosolni egy hidraulikával(is)foglalkozó autóboltos szakember segítségével,így egy teljesen új cső lett gyártva hozzá.
A dologhoz még hozzátartozik,hogy az olajhűtőből 4db 6-os csavart kell kitekerni a művelet elvégzéséhez,ebből a 4 csavarból 4 bele is szakadt a hűtőbe természetesen.
Így tehát volt még vele egy kis extra munka.
Ezután orvoslásra került a repedt coolercső,illetve a szintén sérült szívócső is(turbó és légszűrőház között)