Blog
Tavaly (2008-ban), nem sokat költöttem a kocsira. Igazából baja se nagyon volt, meg túl sok pénzem se. :) Most viszont szépen előjöttek a dolgok, még talán a tavalyiak is. :) Kezdődött augusztus környékén azzal, hogy időnként nem volt töltés, és kellemetlen hang jött a generátor felől. A szerelő Tovább »
Tavasszal volt a kocsi utoljára szerelőnél. Azóta 1-2 dolog kezd kijönni rajta. Múlthónapban Zöldkártya meg műszaki volt. Utánna elkezdtem a rendberakást. A kuplung kinyomócsapágy elkezdett sípolni ezért a kuplung volt az első javítani való. Helyére Vadi új Valeo komplett készlet került. Miközben Tovább »
Mikor megvettem a kocsit, gyári acélfelni volt rajta + gyári dísztárcsa "színefogyott" középső alfajelel. :) Szerintem nem kimondottam áll jó a kocsinak ez az összeállítás, így szerettem volna design-os alura cserélni. Totális laikus voltam a témában. A gyári 14' helyett 15'-ost szerettem volna, a Tovább »
A kocsi vásárlása után (2004 tavasz) 1-2 héttel kiderült, hogy vez.mód -ot kell cserélni. Akkor még csak az Index-es Alfa Romeo topik létezett, onnan okosodtam ki. :) Elvittem a gépet egy nagynevű Alfa szervizbe. Pénzem nem sok volt (közvetlen autóvásárlás után), így megkértem a szakit, hogy csak a Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 1.6 TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1999
- Színe:Szürke metál
- Jellemzők:
Olaszból hozott gép. Egy hölgy volt az első magyar tulaj, OFF-os autószalonban valami kereskedelmi vezető. Látszik a kocsin a benzingőzös környezet jótékony hatása. Elég jól karban tartotta. 110e Km-el vettem, valósnak látszik. Mikor jelentkeztem a hirdetésére már kezdte bánni, hogy megválik tőle...Gyorsan kellett cselekednem. - Extrák:
Az előző tulaj rakatott bele: hátsó ablakemelőt, riasztót, váltózárat, az első ablakokra légterelőt.
Tőlem kapott: Pioneer mp3 fejegységet, új hangszórókat, Cs.hu azonosítókat, a 14" acél felniket idén tavasszal cserélem 15" alu-ra a gumikkal együtt. Remélem még egy sport kémény belefér idény előtt a költségvetésbe.
Egyébként a szokásos Alfa felszereltség manuális klímával. - Egyéb:
A kocsit 2004.ápr.-ban vettem. Előző autóm egy halálra gyilkolt Asztma volt. 92-es évjárat, 1.4-es halál gyenge moci, 190e km (bár a szerelőm szerint egy 100-sal több volt benne!).
Igazi felüdülés ilyen roncs után egy fiatal életerős Alfát hajtani.
Ahhoz képest, hogy egyes idióták szerint az Alfa egyenlő a megbízhatatlan autóval, én pont az ellenkezőjét tapasztalom. Néhány kopó alkatrészen kívül semmi csere/gond nem volt a géppel. Az igaz, hogy kell rákölteni időnkét, de ez pont azért van hogy megbízható legyen. (akárcsak az összes többi autó márka esetében)