Blog
Kigurultam ma Lőrincre Berdóékhoz, ahol is első ízben rácsaptuk a vasra a gyári számítógépet, egy átfogó kloákatükrözésre. Az érintőképernyővel lefolytatott rövid küzdelem után kiderült, hogy az öreglánynak semmi baja, sőt, kitűnő passzban van :) Miután kipezsgőztük magunkat, kitöröltük a légzsák Tovább »
Ismét ellátogattam Zé.-hez, nehogy legyen egy nyugodt estéje. Eredetileg egy könnyű levezető féknyereg-felújítás volt a terv, mivel a gumitömítések mostanra kissé viseltesek lettek, a vártnál viszont jobban össze voltak gyógyulva az alkatrészek, így derekas harc lett a vége. Ha már homár alapon lec Tovább »
Hétfő este volt egy kis időm, és kipróbáltam azt a horpadáskihúzó készletet, amit egy ismerősöm ajánlott. Voltak aggályaim, pl. hogy az a ragasztó, ami kibírja a lemez cibálását, hogyan fog lekerülni arról, de kb. 20 perc alatt sitty-sutty eltüntettem két huplit a tetőről. Most várom a jó időt, le Tovább »
Nnna szóval 260 000 km-nél lecseréltem a kipróbálásra beleöntött, és 5000 km-t bírt olajat, Selenia 20k Alfa-ra. Feltettem egy gyári olajszűrőt is. Ilyet még úgysem csináltam eddig... Tovább »
Aaasszem, a héten le kell hogy cseréljem az olajat vala. 5000 körül járok vele, de mintha kissé alul teljesítene. Ma keringtem a belvárosban mint a gólya..., mert össze vissza alakították a Felszab környékét, és mire a motor igen forró lett, az olajnyomás eltűnt, de rendesen. 2000-es fordulaton mé Tovább »
Autó adatlap
- Típus:164 2000 T.SPARK ALTO `96 (74 DBA)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1997
- Színe:164A prugna scuro met.
- Extrák:
Sok... Alto '96 verzió...
Ami nincs:
-tetőablak,
-állítható futómű,
-tempomat,
Ami nem a sajátja:
- 17 " Custom Made felnik (+2 Le)
- Ricambi hátsó spoiler, (+5 Le),
- Rapid kacsa, (+végtelen Le)
- Egyéb:
3 év Rómában, 8 év Székesfehérváron repiautóként, és 2008 tavaszától az én garázsomban :)