Mutasd

>> Egyéb2009-10-28

Tegnap sikerült megragasztanom a karburátor talpakat, ma meg szépen felszereltem a mocira a porlasztókkal együtt. Mivel a benzintankban nem nagyon bíztam, így egy benzines kannába dugtam az ac szívó csövét. Hát alig akart megindulni megint, valamint majd kiesett a motor a kaszniból.
Alaposabb ránézés után kiderült, hogy az ac alul annyira elrohadt, hogy kilyukadt a háza is. :))) Amint a kannát feltettem a kocsi tetejére, és a csövet közvetlenül a karburátorokra kötöttem, csoda történt. Egyből indult, és egy kis állítgatás után tökéletesen vette a fordulatot is.

Hátsó dob nélkül a hangja egyenesen brutális volt. :)))))))

Szépen felmelegedett 90 fokig, majd ventilátor is bekapcsolt. Melegen az olajnyomás 1500 fordulaton 3 bar körül lehetett.

>> Egyéb2009-10-26

Ma nekiláttam az alaposabb állapot felmérésnek. A motorról tudni kell, hogy kb. sok éve indították be.
Első mozdulatként kompressziót mértünk volna, de az mint olyan nem létezett. Így nyakon öntöttem a hengereket olajjal, majd magára hagytam. Egy fél nap után megjelent a kompresszió a motorban. Egyenlőre 9-7.5-8-9 értékben. 4 gyertya bele, aztán viszonylag simán el is indult. Kiderült, hogy a karburátor talpaknál több levegőt szív mint ott ahol kéne. :))))
Holnap folytatás. :))))))))

>> Egyéb2009-10-25

Sikerült vennem még egy Giuliettát. Igaz csak alkatrésznek, mivel alaposabb vizsgálat nélkül is kijelenthető, hogy a kaszni teljesen el van porladva. Talán a két első sárvédőt, és 3 ajtót érdemes félretenni belőle.
79000 km van az autóban és végre meg van a nagy első lökhárító is.