Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552017-11-09 22:04:28 // 148463
Aztán lehet az E-bayen van.
Vagy a fene se tudja. De megmondom őszintén roppant zavaró, hogy az olaszok így szarnak a márkáikra. Egy csomó dolgot miért csak Angliából, vagy japánból lehet beszerezni? Miért nem lehet pl csak úgy akár új, balos kilincset venni...?
Nem kell minden 155 nek veterának lenni, de gondolhatnának az ilyen fanatikusokra.
Mint pl a bogárhoz, golfokhoz is minden kapható, szaréhugyé is akár, ha olyan :/
Marklar1552017-11-09 22:00:35 // 148462
De az a cső nem ugyan az, mert:
A 155 BOSCH rendszerű a
Lancia meg Hitachi.
Pont ennyivel megbízhatóbb az üzemanyag ellátó rendszerük is. ;)
Sajnos a gányolás a javasolt. Az az a mindenre jó, erős ragasztó szalag. :/
Havernál is elfogyott ami volt. Az a 2db ;)
Sajna nincs jó képem róluk...
VV62017-11-09 21:48:11 // 148461
Tegnap bementem az Öv utcai Fiatba, hogy a Lanciához vegyek egy gumicsövet (a vastag, bordázottat, amin keresztül bejut az air a szívócsőbe) de kiderült, hogy ezt már Torinóban sem akarják. Elméletileg létezik, csak nem lehet rendelni.
Kérdezném, hogy tud-e valaki bontottat? Vagy mi a megoldás?
1,8i vvti - állítólag u. az, mint az Alfa 155-ben.
Buksi2017-11-09 21:23:22 // 148460
Minél előbb újíts valamit, mielőtt végleg átállnál a sötét oldalra! :-DDD
afri2017-11-09 00:52:35 // 148459
Soxor elgondolkoztat azért ... :(
;)
Jelenleg Alfátlan vok, 166sincs már.
Skodával probálok szerencsét.
De még elképzelhető, hogy lesz vmi "durva" Alfa ...
Buksi2017-11-08 22:03:04 // 148458
Nem kellett volna eladni! ;-))))
afri2017-11-08 16:45:00 // 148457
Egy normális Alfa-fanatikus gazda kellene neki, aki ért ezek nyelvén. ;)
Marklar1552017-11-08 16:43:18 // 148456
Nálam várólistán van sárvédők miatt. (lekéne szedni a balost)
afri2017-11-08 16:41:56 // 148455
Az igen.
Hanol József -nél facebookon kereshetitek.
Már került bele vissza 5ös váltó, de tán most vmi kuplunghibája van, bár lehet már kész. Vezérlést most intéztem neki a nyáron, az nem tom ki lett-e már cserélve.
Két hátsó sárvédő ív javítandó, meg az egészre ráférne már egy telifény.
maseRomeo2017-11-08 15:45:49 // 148454
ebben van az a felújított motor?
nem egy vékonyabb alkatú pesti srác árulta előző év nyarán, aki Angliába készült?
ha igen, akkor azt én is megnéztem...
a motor szépen muzsikált, és jól húzott...
az egyik barátomnak is egy hasonló V6-osa volt, egyszer próbáltam, azóta nagyon fáj a fogam egy V6-ra :) (ő a 2,5 V6 után egy 166-osból egy V6 turbót épített bele... az sem volt piskóta... csak kimentek németbe és még itthon eladta...)
Marklar1552017-11-08 15:37:31 // 148453
Hányatott sorsa van :O
afri2017-11-08 15:24:48 // 148452
Hali
Ha V6-ot keresel, talán jó áron, rárabolhatsz az ex-V6omra ..
Akinél most éppen van, néha rámírogat ...
Nem hirdeti, de akár megvehető.
Zsoltikj2017-11-05 14:09:53 // 148451
de csere után még másfél hétig jó volt ám, utána feküdt le a mutató
Zsoltikj2017-11-05 13:33:54 // 148450
eddig kaptam fémdobozost, most meg már nem találtam igy lett 10-60as
Marklar1552017-11-05 13:28:15 // 148449
Amúgy meg franciab a francia olajat ... :-P
Marklar1552017-11-05 13:27:23 // 148448
Ezek a seleniara vannak belőve. :D
Zsoltikj2017-11-05 10:15:38 // 148447
úgy tűnik az olajnyomásmérő gombám feladta, álló motornál 330 ohmot mérek rajta, hideg járó motornál 240 ohm (2 bar alatt mutat a műszerfalon) amint bemelegszik a motor akkor megint 300 ohm körüli értéket emelt fordulatnál meg 280at

két hete volt olajcsere akkor még majd 4 barra felment az olajnyomás fordulaton alapjáraton meg 2 bar volt.
(Total Quartz Racing 10W60 olajat kapott)
Forró2017-11-04 22:35:40 // 148446
Azzal sose volt gond. Ott egyértelmű összefüggések voltak :D
Buksi2017-11-04 20:57:12 // 148445
Matekból ötös! :-DDD
Forró2017-11-04 19:45:17 // 148444
Nem baj, a 16V-hez kétszer annyira kell, azért 16 :D
Ati772017-11-04 18:15:22 // 148443
Király! "Akkor ez pipa" !
Buksi2017-11-04 13:19:42 // 148442
Én csak a 8V-hez értek! :-D
Forró2017-11-03 19:16:30 // 148441
Áhhh Giovanni is sütött volna inkább pizzát... :D
Valaki tudja, hogy melyik relé melyik?
Forró2017-11-03 18:51:48 // 148440
Igen, az induktív.
katbal2017-11-03 13:53:45 // 148439
Szerintem az egy induktiv jelado. Nem kell neki tàpfesz. Ö maga àllit elö feszültségimpulzusokat ahogy forog a fötengely.
Buksi2017-11-02 22:04:51 // 148438
Akkor ez pipa! :-)
Ati772017-11-02 20:15:21 // 148437
Ez érdekes lehet nekem is,ugyanis most a kutatásaim során kiderült,hogy nincs áram a ford.jeladó csatiján. Esetleg azt nem tudja valaki,hogy oda honnan megy az áram?
Forró2017-11-02 18:31:33 // 148436
Nem, az volt az elsők között amire ránéztem. :D
Buksi2017-11-02 18:05:40 // 148435
Nehogy megint megszopasson! :-DDDD
Buksi2017-11-02 18:05:23 // 148434
Egyébként az enyémben sincs! :-)
Forró2017-11-02 17:32:57 // 148433
Van benne. Egyszer anno megsz*patott. Azóta tudom, hogy van. :D
Zsoltikj2017-11-02 15:32:21 // 148432
Nekem nincs, (hifi kábelezéskor még a padlókárpitot is kiszedtem)
Buksi2017-11-02 13:14:53 // 148431
Van benne ilyen kütyü, de én is csak Marklarnál láttam bontáskor! :-)
Fairlane2017-11-02 10:48:28 // 148430
Évjáratfüggő valszinüleg, az enyémben mintha lett volna.
Zsoltikj2017-11-02 10:04:27 // 148429
én ilyennel nem találkoztam az 55-ben, vezetőülés alatt csak a biztonsági öv jelző van
katbal2017-11-01 22:44:40 // 148428
Úgy rémlik hogy ha a főtengely fordulat jeladót nem látja, akkor sem megy a szivattyú. Viszont akkor indítózás közben ég a piros injektorlámpa a műszeregységben.
katbal2017-11-01 22:32:09 // 148427
A vezetőülés alatt is van egy biztonsági kapcsoló ami a benzinszivattyú tápját szakítja meg......leginkább ütközéskor, de az ördög ugye nem alszik.
Forró2017-11-01 21:23:06 // 148426
Jaja, hétvégi program meg lesz. :D
Kösz mindenkinek. ;)
Buksi2017-11-01 20:53:18 // 148425
Akkor a Marklar által javasolt reléket nézd meg! Meg azért adj direktbe az AC-nek áramot, biztos, ami biztos! :-)
Forró2017-11-01 18:56:22 // 148424
Gyújtás ráadásakor jól hallhatóan kattannak a relék, de még azért átnézem ezeket még egyszer mielőtt nekiállok kiszedni, mert azt megint a hátam közepére nem kívánom. Ugyanúgy direkt árammal is megkínálom, azt kiderül.
Forró2017-11-01 18:53:49 // 148423
Hát mikor levettem nem volt bőven. Mondjuk semmi hangot nem hallottam mikor még csak úgy kíváncsiságból múltkor befeküdtem csomitartóba, közben meg ráadták a gyújtást.
Marklar1552017-11-01 16:30:25 // 148422
Vagy mivel ti is piszkáltatok ott mindent a motor cserénél. Szintén kontakthibás a relé és környéke az aksi tálcánál.
Lásd Buksi váltó cseréje, vagy Atti...
Az AC-t direkt árammal könnyen kiszűrheted. Napi használatos autónál nem jellemző a cső eldugulás sem.
Ati772017-11-01 10:32:15 // 148421
Elvileg jól gondolod. Ott alapban is nyomásnak kellett lennie. Mikor levetted a csövet volt benya "bőven"? Gyújtáson a szinvattyúnak van hangja,ha nem is nagy de van. Az enyémben pl. alig lehet hallani. Mostanában nálam is ez van terítéken....meg még ezer más.😩
Forró2017-11-01 04:11:56 // 148420
Nincs.
Buksi2017-10-31 22:15:09 // 148419
Van riasztód?
Forró2017-10-31 18:46:56 // 148418
Üdv!
Egy kérdés. Ha leveszem az injektorsorról a bemenő benzincsövet, majd ráadom a gyújtást, (feltételezzük, hogy elektronikailag minden ok) és nem jön belőle nafta, akkor vagy a benzinpumpa adta fel, vagy a benzincső van eltömődve valahol, jól gondolom?
Buksi2017-10-23 21:34:37 // 148417
Tényleg buta kérdés volt! :-DDDDD
Bent van! ;-))
Forró2017-10-22 23:23:35 // 148415
Buta kérdés. :D Lámpa bent van a műszerfalba és jó? Nekem pl bent se volt, szóval nem is tudta jelezni, hogy gond van, mióta pótoltam folyamatosan figyel. :D
Buksi2017-10-22 22:33:15 // 148414
Lámpa nem világít, villogtatni nem villogtattam. Laptopot rádugtam, de semmi! :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak