Tagok >> SD >> 155 2.0 8V >> Blog
- Típus:155 2.0 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:130
Szintén egy életet meghatározó momentum, mikor elkészültem a 2010-es Alfacity beharangozó animációval:)
3 perc renderelt kisfilm, saját modellek és grafika, az akkori gépeken ez bravúrnak számított:) Most egy telefon 2-3x gyorsabb mint az a gép amin ezt rajzoltam:)
https://www.youtube.com/watch?v=YD2tQIdaNQU
A teljesség igénye nélkül, előre nem megszervezett szálláshelyekkel, elindultunk a 155-el, GPS és térkép nélkül, irány olaszország:D
Az első nap velencéig jutottunk, itt egy 1969-es utikönyv segítségével, de úgydöntöttünk mégis inkább veszünk egy papír alapú térképet:)
Ezek után a teljesség igénye nélkül: Velence, Ravenna, Rimini, Roma, Firenze, Maranello, Caorle
Örök élmény!
2009 Augusztus
Felújítva, készülünk a nagy talján körútra, kezdettől fogva volt egy szokása az autónak hogy melegen néha meg sem nyekkent, egyszerűen nem indított, de megsúgom ez ezután is maradt így tettük meg a 3000km-es körutat is:D És tudjátok mi volt. a megoldást? A váltónál egy régi kiiktatott titkos kapcsoló helyén egy összesodort kábel, ami az öndindító behúzó mágnesét tiltotta, ha megmelegedett a váltó nem megmozdult a kábel nem érintkezett, nem indult:D Ezért ha valahova megérkeztem addig nem állítottam le az autót amíg a végleges helyén nem parkolt:D:D:D Mikor még ezt nem tudtam, utána jó lett mindörökre:)
2009 Június
Újabb csodás nap, persze a Marklar elfüstölte a bejáratós motorját, 200km/h-nál hűtő lukadás miatt... és hasonlók, de így vagyunk mi normálisak, alfásan:D
2009 Április 18.
Egy újabb különleges nap, csodák négykeréken és az elengedhetetlen alfás közösség:)
2009 Április 4.
Sokat nem számított valamivel talán merevebb lett az autó, de legalább illegális és baromi jól néz ki:D
2009 Március
Vettem egy 2.5 V6 motort, őrizgettem évekig a garázsban aztán jó sok lommal egyszer túladtam rajta:)
És mennyire jól tettem, Piroska úgy volt jó ahogy az olasz mérnökök kitalálták:)
A klíma projekt ugyan ez, egy közel 20 éves autóba minek egy ilyen kényes extra?:D
Jó a 2.5 V6 nagyon alfa lett volna, csak akkor kell venni egy olyat és kész, nem mókolni:)
2008 november
Egy szombati napon a városban egyszer csak kigyulladt a töltés jelző lámpa, ékszíjak a helyén, de innen meg voltak számlálva kilómétereink, még hazaértem, de már a garázsban be sem indult a gép.
Mint kiderült az akku lett cellazárlatos, ez vitte magával a generátor dióda hídját is, de hazahozott:)
Saját kezűleg szereltem, kapott egy bontott ganerátort és gyíí:)
És terméeszetesen egy új akkut:D
2008.07.18.
Eljött a nálam végleges állapot, innen már csak a belső változott:)
Megkapta a teli polírt, kapott négy szép Zender 15" felnit, új Barum 205-ös gumikat, téli szettet nem is kapott soha többé:)
Volt egy kis izgalom mert az egyik Zender eresztett, de egy cserével orvosolva lett:)
Belülre egy faceliftes szövetbelső került, ez nagyon jó tartású volt és kényelmes.