Fórum >> Típusok >> 156

Mike.2006-01-24 10:59:22 // 3516
Bravó! :-))) Igen erről beszéltünk apuddal. Tegnap felhívtam Pirit és ő azt mondta azért ne vegyem ki mert csökken az 1,6-os nyomatéka. Próba ként ezért kiveszem, és ha jól viselkedik így a gép, akkor kint is marad. :-)
mszabika2006-01-24 10:53:54 // 3515
Erről beszéltünk Mike MSN-en!!!!!!!! ruszman: A légszűrőt felül lehet kicserélni, és már rémlik h a tölcsért is, csak a rezonátor házat lehet alulról kiszedni. :)
veteranviking2006-01-24 10:52:36 // 3514
Ha jól emléxem szívászajcsökkentő a műag. neve, kicsit kajakabb lett a szívóhang, nekem tecc:))
veteranviking2006-01-24 10:50:18 // 3513
Nekem nincs aknám, simán felülről jött ki, amikor a légszűrőt cseréltem. Még csudálkoztam is rajta minek teszik bele ezt a tölcsért csoda, hogy kapott levegőt a motor azon a kis likon:))))))))
ruszman2006-01-24 10:43:25 // 3512
haggyuk! :)))))))) ma este lemegyek és nekiállok de köszi!
Mike.2006-01-24 10:41:45 // 3511
Nem! Most írtuk, hogyan lehet kiszedni! :-)
mszabika2006-01-24 10:39:13 // 3510
a tölcsérre gondolsz? mert azt ha jól emléxem alulról lehet kiszedni ;)
Mike.2006-01-24 10:28:27 // 3509
:-)Most az enyémen is csak az lett csinálva.:-)
ruszman2006-01-24 10:27:31 // 3508
tehát ha a légszűtőházban lévő fojtást akarom kiszedni akkor azt fentről meglehet oldani igaz? :) csak mert mikor akksit cseréltem akkor gondoltam megnézem a légszűrőt hogy milyen állapotba van. és akkor ott nem sikrült. :(
Alfista2006-01-24 10:27:22 // 3507
Neked is kösz Mike! Nekem csak a rezonátorház lett kicserélve.
Alfista2006-01-24 10:26:01 // 3506
Kösz! Meg vagyok nyugodva! Mert szerintem elég macerás kiszerelni a házat. Már a rezonátorházat is nehéz volt kivenni a klimavezetékek miatt.
Mike.2006-01-24 10:24:45 // 3505
Neked ez nem lett kiszedve?
Mike.2006-01-24 10:24:05 // 3504
A bilincset a szűrőháznál és az LMM nél csavarhúzóval kipattintod. A légszűrőházon van három csavar azt ki és már a célnál vagy. A bilincseket fogóval összepattintod. Ennyi. Kb 1,30 perc :-)))) Na ez nem igaz :-)))
Chichi2006-01-24 10:23:14 // 3503
A házat nem csak a fedelét.
Alfista2006-01-24 10:22:11 // 3502
Ok, köszi! De ki kell ehhez szerelni a légszűrőházat?
admirális2006-01-24 10:19:28 // 3501
A kezelésiben le van fotózva, hogy mit kel csinálni. GYakorlatilag a vastag csövön 2 kapcsot ki kell oldani, hogy azt a 90 fokban meghajlított csövet kivehesd, és onnatól elvileg megy magától. Azért elvileg, mert hajlamosak a légszűrő ház tetején a csavarok berohadni.
mszabika2006-01-24 10:18:36 // 3500
:)))))) ja, igen én a rezonátorházra értettem ;)
Alfista2006-01-24 10:17:13 // 3499
Helló Fiúk! Ahhoz, hogy a légszűrőházból kivegyük azt a tölcséres csövet, ki kell szerelni a légszűrőházat?
Mike.2006-01-24 10:16:45 // 3498
A légszűrőből a műanyag vackot kilehet szedni akna nélkül, de a rezonátorházhoz kell. Kicsit forgatni kell mert a klíma csövektől nehezen jön ki. :-)
ruszman2006-01-24 10:12:25 // 3497
a csudába.. :( tudtam én hogy ásnom kellett volna egy aknát a garázsba.. :)
mszabika2006-01-24 10:05:28 // 3496
nem is lehet, nem fér ki, akna kell hozzá, hogy letudd szedni a motorvédő műanyagot, és utána tudod kiszedni a házat.
ruszman2006-01-24 09:53:57 // 3495
Akna nélkül meg lehet ezt oldani? mert nekem még sosem sikerült kiszerelnia légszürőházat.. (fentről).
GEORGE2006-01-24 09:40:14 // 3494
De mégsem tudják megoldani:-( én úgytudom japán termék! ez sem olasz része a kocsinak.
András bácsi2006-01-24 09:23:13 // 3493
Na ez az, egyszerű méretezés, és anyagminőség kérdése.
GEORGE2006-01-24 08:54:22 // 3492
A javítószett tartalmaz egy rúgót és egy müanyagkorongot. A rúgó gyengül el, és a müanyag szokott elkenödni, megsérülni. :-(
Mike.2006-01-24 08:50:03 // 3491
Azt hiszem , ha kicsit jobb idő lesz, én is kiszedem egy próba erejéig. Valakinek esetleg még tapasztalat ezzel kapcsolatban?
veteranviking2006-01-24 08:21:27 // 3490
Én kiszedtem, nekem jobban elindúl a vas! Nyáron teszteltem, bekapcsolt klimával pont úgy rajtol a kocsi, mint azelőtt kikapcsolt légkondival:))
Mike.2006-01-24 08:15:53 // 3489
Az enyémbe is az eredeti van és már 128 e km-nél vagyok.
Mike.2006-01-24 08:13:00 // 3488
A múltkor írtam már a rezonátor ház kipakolását és helyette a JTD szívócsövének a berakását. Többen ajánlották a légszűrőházból szedjem ki azt a műagyag, tölcsér alakú valamit. Nekem a szerelőm az nem ajánlotta. Most rákérdeztem, hogy miért ne? A lényeg az, hogy csökkenne ezáltal a nyomaték, amit az 1,6-os motornál nagyon észre lehet venni. A 2,0-ás motornál nem olyan észrevehető, ezért azok kiszedhetik.
András bácsi2006-01-24 08:11:38 // 3487
Csak azt nem értem, hogy mi tud ezen tönkremenni. Lehet, hogy itt is valakit azért fizettek, hogy csináljon rövidebb élettartamú alkatrészt? :)
GEORGE2006-01-24 08:08:26 // 3486
Nagyon változóak a vez.modósítók minőségei ...
András bácsi2006-01-24 08:07:13 // 3485
Nálunk meg a második 16V TS van, aminél 100e felett is jó a gyári vez.mód.
Mike.2006-01-24 08:06:43 // 3484
Mert te óvatosan használod a gépet:-P Persze van olyan is, meg olyan is, hogy valaki az eredetivel 100 e km-t megy. Én az átlagról beszélek.
GEORGE2006-01-24 08:04:17 // 3483
Nekem 40 ezret ment el az első javítószett..
Mike.2006-01-24 07:56:24 // 3482
A vez. módosító javító készlet áll egy rugóból és egy műanyag alátét szerűségből. Ez mind 800-1000 Ft. Kb 15-25 e Km-t bír. Az új, 35-50e Ft és 50-60 e km-t bír. Lehet számolni! ;-)
Poló2006-01-23 22:35:22 // 3481
Csáó
Pat2006-01-23 22:34:06 // 3480
Na jó éjt mindenkinek, holnap melóóóóóóóó........
Pat2006-01-23 22:30:58 // 3479
Ez így igaz, ezért No1 az ALFA (amiért szeretjük...) :-))))
Poló2006-01-23 22:30:20 // 3478
Még egy darabig szerintem jó az enyémben a vez. mód. A vezérművet meg nem cserélem ki, még hajtok bele pár ezer km-t és majd utánna.
Pat2006-01-23 22:28:53 // 3477
A vezérlő módosító "köti" össze a szívószelepek vezérműtengelyét a bordás kerékkel, egy egyszerű menetes kapcsolattal, ezért a vezmű tg. "bütykei" nincsen fix állandóra meghatározott helyzetben összerakás után a vezérműszíj-kerékkel ezért nincs rajta jel, hanem a sablonnal kell elvégezni a beszabályzást. ;-)
GEORGE2006-01-23 22:28:05 // 3476
A Temprán nincs változó szívótengely vezérlés vagy ahogy többen ismerik vezérlés modósító!! nagy különbség!
Poló2006-01-23 22:26:50 // 3475
A Temprán sablon nélkül volt cserélve. Valami jeleket nézett a szerelő.
Pat2006-01-23 22:24:27 // 3474
Minden olyan szerelési művelethez, ahol le kell venni a vezérműszíjat, vagy "csak" be kell állítani a vezérlést. (Ez a funkciója: a vezérműtengelyeket szabályozza össze motorblokkal, amihez (motorblokk oldalán lévő jelre) a főtengelyt is kell állítani (ami azt hiszem megegyezik a felső holtponttal) ;-)
Poló2006-01-23 22:21:31 // 3473
:(( Ez nem olyan, hogy meg van jelölve a bordáskerék?
GEORGE2006-01-23 22:17:56 // 3472
Kell!
Poló2006-01-23 22:16:35 // 3471
Vezérműszíj cseréhez is kell?
Pat2006-01-23 22:13:35 // 3470
Passz, nekem a 100e Km-es szervíz- és olajcseréhez amit most csináltam decemberben (vezérműszíj-, gyertya-, stb csere) egy ismerősöm ismerőse hozta el egy szakszervízből kölcsönbe (a vezérműszíj csere miatt kellett). Tehát ha sikerül ilyen adatokat szerezned, mármint hol és mennyiért engem is érdekelne.
Tom122006-01-23 22:12:32 // 3469
Ahol vettem /márkaszerviz/, azt mondták, hogy 50:50 arányban vízzel keverve kb. - 30-ig nincs gond /ott is úgy keverik/, de hát úgy is csak vízzel fogom "szelídíteni", tehát nem lesz az sokáig -34-es.:-)
Poló2006-01-23 22:05:35 // 3468
Olyan sablont hol lehet venni és mennyiért?
Pat2006-01-23 22:01:54 // 3467
A legfontosabb: Vezérműtengelyek beszabályzó sablonja nélkül egy csavart meg ne lazíts!!!! Különben úgy jársz mint én :-( de a végén nélküle is sikerült, jó sok ideggel és nagyon-nagyon sok máááázlival :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak