Fórum >> Típusok >> 159

ALFI1562013-04-21 16:11:39 // 34459
Fordokba 120ezer?Kettő s-maxom volt meg egy connectem.Egyikkel se volt ilyen gond.Szerintem használat függő.Ha valaki inkább városba használja gondolom elöbb kell számolni a cserére.
ToniT2013-04-21 15:35:37 // 34458
Hello!

Volt már egyébként, aki eljutott a kettőstömegű cseréjéig? Van esetleg valami bűvös határ, ahonnan már várható (mit holmi fordokban a 120ezer :D)?

Droberto, Erhard
Az EGR-DPF kiiktatással együtt műszakikor az EURO4-nek is búcsút lehet mondani?
Hujber2013-04-21 15:01:19 // 34457
ha jól értettem említett valamilyen mikroszürőt a nagynyomásuban :) de nem akarok hülyeséget mondani...én csak gyártom az alkatrészeket nem tudom mi mire való vagy hol van:) Hibakód kiolvasás jövő héten meglesz:)
droberto2013-04-21 14:56:06 // 34456
Milyen kisebb szűrőre gondol?
Ez elég misztikusan hangzik így..., de a lényeg. hogy jó lett. A hibakód kiolvasás, mielőbb javallott.
droberto2013-04-21 14:54:07 // 34455
Tavaly az AC-n volt olcsóért! :)
droberto2013-04-21 14:52:47 // 34454
Köszi, hogy segítettél. :)
droberto2013-04-21 14:52:26 // 34453
A szűkítéssel kis tömegáram esetén is tartható a magas(abb) áramlási sebesség, mely nehezíti a lerakódást. :)
Hujber2013-04-21 12:41:57 // 34452
Sziasztok

Na elindult a szörnyeteg...A szerelőm küzdött vele 10 percet aztán elindult..utána meg meg lett hajtva rendesen...a gázolajszürö jó a hátsó pumpa jó...valószínüleg a rendszerben valami kisebb szürő dugult el...de áttisztit mindent amit lehet...+ számítógépre is rákerül jövő héten hátha tárolt valamit...
Köszi a segítséget! :)
Ildiko2013-04-21 10:53:00 // 34451
Még a nyáron szeretném kicserélni a scudettot és az első, hátsó jelet. (A lagzira szépek legyünk.) Hála droberto gondosan írt blogjainak köszönhetően láttam, hogy be lehet szerezni ilyeneket +kavicsfóliázni a tartósabb eredmény érdekében, ezért érdeklődnék, hogy hol tudnék ilyet vásárolni/rendelni? A kavicsfóliázást a MemoArtban megoldják, ha beviszem az elemeket.
Ildiko2013-04-21 10:34:49 // 34450
Tegnap délelőtt mehettem a verdáért. Komolyan, mintha kicserélték volna, nagyon megy. :) Azt hittem, én az ilyeneket nem fogom észrevenni (női sofőr és első autó), de igen, észreveszem!! :)
Végül nem kellett lendkereket cserélni, a szerelő azt mondta, annak szerencsére semmi baja. Váltóolaj kellett a kuplungnak (állítólag már nagyon fekete volt) és 1 hibát mutatott a számítógép: üzemanyagszűrőt kellett cserélni +kértem klímatisztítást. Azonnal észrevettem, hogy könnyebb váltani is, nem olyan kemény és tényleg nagyon megy.
Szóval most már kezdhetem nézegetni a 18as felniket. :)
Piros Madaaar2013-04-21 10:30:11 // 34449
Drobertonak szantam a hszt:-)
Piros Madaaar2013-04-21 10:29:22 // 34448
Emailben elkuldtem a kuszob fotokat.
ALFI1562013-04-21 09:01:11 // 34447
A szűkítésről ugyan ez a véleményem.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-21 08:20:57 // 34446
sajnos a teljes folyamatot nem ismerem mivel 3om akadályon megy át a korom nem tudom milyen ütemben nyitnak egymáshoz képest de biztos nincs összhangban különben nem lenne korom... nálam pl nem is az EGR volt a gáz ha nem a pillangószelep környéke volt tiszta dzsuva, a szívósor is tűrhető volt... ha nincs DPF meg a szívósor le van kötve akkor csak az EGR-nél és a pillangóháznál tud lerakódni a cucc, ha nincs EGR sem akkor meg sehol max a tüdőtökben :P
EGR szűkítés szerintem tök felesleges kisebb keresztmetszeten még jobban akad a dzsuva no meg az áramlás korlátozása miatt kompenzálnia kell a computenek a levegővel stb....
direttore2013-04-20 23:23:22 // 34445
ok.köszi az infot. Jó éjt!
GTPeti2013-04-20 23:09:21 // 34444
Az ebay-en tuti lehet kapni, de olcsóbban kijössz, ha valami ráérő szakival csináltatsz. Vagy kivágod magad mondjuk egy darabka feles rozsdamentes v. alu lemezből. (Nem túl komplikált a formája.)
direttore2013-04-20 23:06:27 // 34443
És a lyuknélküli tömitést csináltatni kell, vagy van valahol spéci készitmény?
GTPeti2013-04-20 23:04:36 // 34442
Én tuti nem vezetném be a saját autóm szívóoldalára a korommal teli kipufogógázt...
direttore2013-04-20 23:02:19 // 34441
Amugy ha dpf nincs benne , sztem felesleges az egr kiiktatásával foglalkozni. Nem?
GTPeti2013-04-20 23:01:28 // 34440
20-30, de csak tipp! Kollárt v. Erhard csippesét kéne megkérdezni.
direttore2013-04-20 23:00:30 // 34439
DPF "rendbe" van nálam. Az egr-t mennyiért írják ki nem tudod véletlenül saccperkábé?
GTPeti2013-04-20 22:57:51 // 34438
Sorry, dede. A teljes eljárás ugye szívósor kiiktatása - Erhard megoldása egy kábelkötegelő segítségével - DPF kiikt., és EGR ledugóz.

Valószínűleg meg lehet oldani csak az EGR-t is, úgy hogy a szívósor és a DPF maradjon. Van értelme annak is, csak "csökkentett".
direttore2013-04-20 22:55:59 // 34437
Igen tudom hol van ma tettem bele a tömítést, azt a szűkitett verziot. Egy teli tömítést kell csináltatni és a comp ból kiiratni az egr-t?
Az áramláskorlátozókkal azt követően nem kell foglalkozni a szívosorban?
GTPeti2013-04-20 22:54:00 // 34436
Kieg. az első mondatot ne nézd. A hangsúly azon van, hogy ha rákeresel, hova megy a szűkítő, pontosan oda megy a vaktömítés.
GTPeti2013-04-20 22:53:02 // 34435
Ahol a blokkhoz van csavarozva. Gyárilag ugye jár bele - a legutóbbi módosítás alapján - egy szűkítő tömítés. Na egy ugyanolyannal, amin viszont nincsenek lyukak.
direttore2013-04-20 22:50:59 // 34434
És hol dugozod le?
droberto2013-04-20 22:33:53 // 34433
Já wohl...költői volt kérdésed. :)
Őszintén szólva komoly helyen mindig szégyenkeztem miatta. Már csak a polírt meg a féket kell összehozni. Úgy néz ki, hogy gyártanak nekem féknyeregcsavarokat.
droberto2013-04-20 22:29:53 // 34432
Első volt az kéremszépen. :)
Karcolás, vágás, horzsolás meg a kezemen lett... nem kevés. Borzasztó rossz szétszedni. (Mondhatnám azt is hogy gagyi, mert ilyen eldobhatós. De nem teszem mert ez most a trend.)
Nem is hiszem, hogy bárki más szétkapta volna így. Inkább elragasztják... :(
GTPeti2013-04-20 22:29:37 // 34431
Mert, miért nem? Ledugóz-kiír.
direttore2013-04-20 22:27:55 // 34430
Az EGR t nem tudod ledugozni csak az àramlàkorlatozot.
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:25:32 // 34429
De! Épp ezért írtam amit írtam.

"értem, hogy gőzgép, de mi hajtja?"
GTPeti2013-04-20 22:22:45 // 34428
Viszont a tegnapi hátsólökös leszedésnél kérdezni akartam, hogy a karcolásra hajtasz-e. (Lapjával letéve a földre?!) Vagy az is újra lett fújva?
droberto2013-04-20 22:20:14 // 34427
Egyébként ez a sokkülős 16"-os marha szép. Jó lenne ez 17-18"-ba. Megkockáztatom, hogy 19-be ütné a ti felnit is!
droberto2013-04-20 22:18:29 // 34426
Nem látszik? :)
droberto2013-04-20 22:18:02 // 34425
Vedd meg, azt majd szólsz a Vaterás huszárnak, hogy fúrja át az agyat 5x98-ra. :)))
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:17:35 // 34424
Mi a fenét csinálsz?
droberto2013-04-20 22:15:06 // 34423
Függöny vót. Vót valamikó. :)
Na majd eztán kell ám vigyázni a lökösre:
Dömpi (il dottore)2013-04-20 22:14:34 // 34422
Mondom a 19"-os felnin >:-l
droberto2013-04-20 22:11:08 // 34421
Valakinek nincs fotója a küszöb spojler rögzítéséről? Kiváltképpen elöl és hátul érdekel a kerékjárat felől. Vagy ne adj Isten a gyári bolháiról...
GTPeti2013-04-20 22:10:05 // 34420
Milyen klassz kis virágmintás pendelyed szerelőrongyod van. :))
GTPeti2013-04-20 22:08:47 // 34419
156-ra ideális... És az előbb írtam odaát, hogy GTV-re is. B)
droberto2013-04-20 22:08:32 // 34418
A stekkernek a jobb nyúlvány külső szélén kell lennie (a másik a radar):
droberto2013-04-20 21:59:03 // 34417
A legkisebb gyári méret: 205/55 R16.

:)))
Most volt fent utoljára, mennie kell.
Egyébként tökéletes a gyárilag megadott geometria. 0,1 mm-en belül van a két oldal kopáskülönbsége.
.......................2013-04-20 21:30:56 // 34416
Rà kellene nézni FiatEcuScan nal
A rail nyomàs érdekes,
Ott làtod a takbeli szivattyú 4 bar nyomàst,
És indítózàs közben a 265 bart is
GTPeti2013-04-20 21:09:57 // 34415
Világos.
ALFI1562013-04-20 20:57:11 // 34414
De akkor ki is kell íratni a comp.-ból.
Hujber2013-04-20 20:52:46 // 34413
Köszi

Akkor az üzemanyagszürö lesz az első amit cserélünk rajta...
:)
GTPeti2013-04-20 20:19:07 // 34412
Az EGR nem a kormolást csökkenti, hanem a NOx szintet. Vagyis max. marginálisan lesz nagyobb a DPF terhelése, véleményem szerint.

A két dolog tényleg a legpraktikusabb egyszerre megcsináltatni. Ahogy Erhard fogalmazott: "az autó olyan lesz utána, mintha kicserélték volna". Emiatt.
Dömpi (il dottore)2013-04-20 20:15:46 // 34411
Lehet csak az EGR-t lefalazni? Nem célszerűbb az EGR lefalazását és a DPF kioperálását egyszerre megcsinálni?
Laikusként én úgy gondolnám, hogy ha az EGR-t lefalazom, akkor a DPF nagyobb koromterhelést kap, mert nem égeti el másodszor is a kipufogógázt, így a nagyobb koromrészecskékből nem lesz kisebb, ill. a kicsik nem égnek el. Ezek mind lejutnak a DPF-ig, ergo hamarabb eltömődik, és eleinte csak többször fog regenerálni, majd végleg beadja a kulcsot.
Lehet, hogy rossz az eszmefuttatásom.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-20 20:09:57 // 34410
elméletileg nem lesz Alfám addig bár semmi sem lehetetlen ... egyen rajta vagyok hétfőn derül ki össze jön e, ha nem akkor keresés
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak