Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-27 12:41:06 // 8928
nem csak papír forma mivel mind a kettő volt csak látom meg érzem melyik hogy megy, ment...a 156 soha nem ment pl végre sem annyit mint az 59...
ALFI1562010-10-27 12:36:34 // 8927
Ez a papírforma.De ha a tiéd elmegy a 156 1.9m-jet elől akkor jól megy.Kár,hogy nem jöttél Kalocsára.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-27 12:20:42 // 8926
kicsit pontosítsunk a 159 1755kg, a 156 meg 1394kg....8,775 VS 9,293...a száraz tények szerint
GEORGE2010-10-27 11:56:00 // 8925
Talán a Lancia Deltában is 159-es váltó lehet és ott van twinturbos jtdm motor...még is bírja.
GTPeti2010-10-27 11:53:44 // 8924
A twin-turbó lényege nem (feltétlenül) a teljesítménynövelés... Mivel a kisebb turbó gyorsabban felpörög, sokkal jobban autózható lenne vele a 159.
GEORGE2010-10-27 11:50:56 // 8923
Így a leírás alapján annyit vélek felfedezni, hogy már nem széria a 19-es felni a TI csomaghoz "csak" 18-al adják, a többi eddig is meg volt a 159-ben....
GEORGE2010-10-27 11:48:19 // 8922
2010.09.-től gyártják majd a 2011-es autókat, ha a cirka 2-3 hónapos megrendelés teljesítést vesszük figyelembe akkor még nem lehet Magyarországon 2011-es modellévből 159-es.
Azért kíváncsi vagyok miben változik meg, ha megváltozik...
1372010-10-27 10:58:44 // 8921
Mert önmagában, a teljesítmény növelése nélkül eladhatatlan lenne, azt meg nem lehet nölveni, mert sem a váltó, sem a kuplung nem bír el többet, mint 400nm.
GTPeti2010-10-27 10:45:58 // 8920
Erre a megoldás egy twin-turbó átépítés lenne. Nem is értem, miért nem árul ilyet pl. az Autodelta v. a Novitec.
1372010-10-27 10:25:19 // 8919
2.4-el azért nem jön össze soha a büdös életben a gyári 0-100 adat, mert a baszomnagy és tehetetlen turbo 1-esben és 2-esben még fel sem pörög, mire a fordulatszámmérő már leforog. Plusz alul halott a motor. 0-60-ig a legalja 1.4-es Astra is legyorsulja. Sajnos még inkább durva a különbség akkor, ha az ember nem nyomja neki, hanem csak menne. Nem városba való.
Piritu, szerintem ne a gyári adatokra alapozz. Kábé 100-120ig a 115 Le-s! 156-osom egyszerűen jobb, és használhatóbb volt, pláne normál közlekedésben.
Csodák nincsenek, ha leosztod súly/LE arányt, meglátod miért. 1800kg/200le = 9 kg/le. Ez pont ugyanannyi, mint egy 150 LE-s 156-os dízel 1350kg/150 le= 9 kg/le. A nagy különbség a 2.4 hátrányára a tehetetlenebb turbo.
Remélhetőleg a 2.0 Jtdm jobb motor jobb fokozatkiosztással, és nem lesz vele ilyen bajod.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 22:15:28 // 8917
Jó éjt mindenkinek!
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:58:57 // 8916
Na végre egy pozitív nyilatkozat :-)
Annyi negatív volt hirtelen, hogy kezdtem elkedvetlenedni...
(2,0 mjet papíron 8,8 sec)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 21:55:38 // 8915
mentem és elmaradt
ALFI1562010-10-26 21:45:26 // 8914
Menj egyet egyel álló helyből startolva.Vagy talán mentél már?
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:43:54 // 8913
"Mi nem hozza?" - feltételezem, hogy mindegyik hozza
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 21:42:58 // 8912
nekem volt ez is az is...látom a különbséget
ALFI1562010-10-26 21:42:03 // 8911
Hozzáteszem,hogy nem is gyorsulgatásra való.Ez más.....
ALFI1562010-10-26 21:41:25 // 8910
Azért annyira nem eszi meg.Valahol ott van.Rugalmasságba lehet elmegy az 59.De startolva már nem biztos.Én nem vagyok elszállva tőlle az biztos.
ALFI1562010-10-26 21:39:28 // 8909
Mi nem hozza?Hadjad a gyári adatokat.Az a lényeg az 59-hez még a 200ló is nagyon határeset.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 21:39:18 // 8908
a gyári 150 lovasat megeszi az 59....
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:35:43 // 8907
Én szerencsére előtte cseréltem a Q2-ére, így ilyen gondom nem volt :-)
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:34:56 // 8906
Mondom , hogy enni kell rendesen (pl. füstölt sonka + kenyér nagy mennyiségben), akkor kitöltöd az ülést :-DD
pe-Ti2010-10-26 21:33:31 // 8905
Én is 8 alatt sprinteltem 100-ra boxal de a rugalmasság az javult igazán 3-4 mp-et 80-120 ra....el is csavarta a kuplungom:((((
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:33:19 // 8904
Furcsa, nekem eddig mnden autóm "hozta" a gyári gyorsulási adatokat.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 21:32:54 // 8903
az 56 is bőr volt csak jobb volt az oldaltartása az a baj hogy az 59 a német piacra készült német mangalicáknak...
ALFI1562010-10-26 21:30:22 // 8902
Igen kicsit több mint a gyári.De a miénk is.Enyém is meg ALFA159-é is írva van.Nehezen indul meg a nagy súgy.Ennyi pont elég ahoz,hogy elugorjon előle.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:21:48 // 8901
sajnos nincs, pedig eredetileg arra fájt a fogam :-((
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:20:57 // 8900
Akkor ott valami turpisság volt, amúgy a boxal én is elvertelek volna az SW-vel:-))
(7,9-et is mértem vele),
gyári állapotban: 9,4-9,5
bár a sedané kevesebb, talán 9,1?
ALFI1562010-10-26 21:16:13 // 8899
59-be nincs alfatex már?
ALFI1562010-10-26 21:14:26 // 8898
Ne hidj a papírnak!Ez kipróbált nem papírforma.Kalocsán engem is elvert meg ALFA159-et is.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:11:59 // 8897
mert keskenyebbek :-))
Ha igazán be akarsz szorulni vegyél GTV/Spider-t, no az keskeny :-)

Bár szerintem a bőr miatt csúszkál az ember. A 156-nál sose tapasztalltam (Alfatex-kár hogy nincs már), de a Pókkal már sikerült akkorát fékeznem, hogy elindultam előre és az öv "fogott" meg.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:09:36 // 8896
ezt egy kicsit nehezen hiszem. Papíron, ha jól emlékszem 156 1,9mjet sedan 9,1sec a 0-100, a 159 2,4 meg 8,4.
Érzére a Pók se megy annyira mint a 156-om, de a stopper nem csal - 9,5 vs 8,5 :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 21:08:20 // 8895
az 56 ülései jobban tartottak ...
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:04:59 // 8894
Tessék többet enni! Ha széltében kitöltöd rendesen az utasteret nem tudsz jobbra-balra csúszkálni :-DDD
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:03:54 // 8893
A nagy és nehéz autó átka, hogy érzésre "nem megy annyira".
Piritu - 1.000.0002010-10-26 21:02:40 // 8892
visszafejlődés nem lehet, most (2*)150 ló van, csak több lehet :-)
ALFI1562010-10-26 20:37:53 // 8891
Így van.A156 1.9m-jet el is megy előlle.Elején elmegy 1-2 kocsihosszal és ez marad is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 20:35:38 // 8890
az üléssel nem vagyok megelégedve jó múltkor hajkurászott valaki és az egér útról az m7re van egy jó kis kanyar na ott olyan szépen lecsúsztam az ülés bal oldalára hogy csak na :(
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 20:32:49 // 8889
ezzel egyet értek nem érződik a 200 ló sem ...
'''''2010-10-26 20:30:42 // 8888
Szerintem is kevés a 135ló.Még a gyári 200 is nagyon elveszik!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 20:15:08 // 8887
aham szóval nem sok mindent változtattak...azért 136 lovasat ne vegyél szerintem a majd 2 tonnára az édes kevés ...
Piritu - 1.000.0002010-10-26 20:06:18 // 8886
"Alfa Romeo 159 az új, 136 lóerős 2,0 literes JTDM-2 dízelmotorral
A standon egy 2011-es modellévű új Alfa Romeo 159-est is kiállít a márka. A kívül-belül felfrissített megjelenésű modell extrakínálata új felszerelési csomagokkal bővült. A kiállított autó egy kombi karosszériás Sportwagon, különleges „Rosso Competizione” (versenypiros) fényezéssel és az új 136 lóerős 2,0 literes, Euro 5-ös emissziós besorolású JTDM dízelmotorral. A friss, különösen tiszta üzemű gázolajos változat éppen az Európában legnépszerűbb teljesítményosztályba illeszkedik, és egyben tökéletesen passzol a dinamikus kényelmes, ugyanakkor takarékos autóra vágyó magánvásárlók és a költségekre különösen figyelő flottavásárlók igényeihez is.

A kiállított autót TI Pack csonaggal is felszerelték, ez tovább fokozza a 159-es sportos jellemzőit: 18 colos „turbinalapát” küllős keréktárcsákból, (a 19 colosak rendelhetők, ezek láthatók a kiállított modellen is) csökkentett hasmagasságú sportfutóműből, és nagyméretű féknyergekből áll. Bent a TI legfontosabb jellemzője a piros cérnával vart feketebőr, és alcantara betétekkel burkolt, határozott oldaltartású ülőgarnitúra (teljes bőrborítás is rendelhető fekete, vagy barna színben), az alumínium pedálkészlet, és a TI feliratos küszöbburkolatok. A multifunkciós sportkormány, a váltógomb és a kézifékkar huzata is varrott bőr, alapáras a Blue&Me rendszer és a sport műszerfal. A kiállított autóban a feláras szénszálmintás utastéri (középkonzol és kormány) betétek is láthatók."
forrás
ALFI1562010-10-26 20:05:00 // 8885
Ezen már rég túl van.Próbált már egy párat.El is van már döntve csak alkudozik még meg átmegy a 2011-es évbe.De év elején meg lessz neki.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 20:02:44 // 8884
pedig az Alfissimo szerint azautószalonban ki volt állítva. No, holnap felhívom a kereskedőt :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 19:50:53 // 8883
nem tudunk róla pedig mindjárt itt van 2011...bár lehet 2011 dec-re gondoltak :P
'''''2010-10-26 19:18:07 // 8882
Az az enyém!!!(Csak vicceltem!)Ha még nem döntöttél kocsi ügyben,kipróbálhatod az enyémet,ha erre jársz,vagy egy talin.
Piritu - 1.000.0002010-10-26 19:04:49 // 8881
Apropó, az Alfissimo 2011-es modellévű 159-ről ír, ami kívül-belül megújult. Tud róla valaki valamit????
Piritu - 1.000.0002010-10-26 18:49:31 // 8880
Azt nem mondtam, hogy szar lenne. Tisztességesen megcsinált autó. Egyszerűen nem ragadott meg, mint eddig mindegyik autóm. Nem tudom a dizájn megszeretni.
Aztán mentem a 159-el és ott újra működött a dolog :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-10-26 15:53:32 // 8879
lehet olyan kicsi az ár különbség a Julis meg az 59 között hogy nem kérdés melyiket válassza....
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak