Kilo166 (Droid#1)2006-09-01 16:42:34 // 17729
Milyet? Milyen percdíjjal?
Grando2006-09-01 16:22:31 // 17728
Gratula a kimerítő és precíz leíráshoz! Ezeknek kéne nyitni egy külön oldalt, ahonnan le lehetne tölteni őket. Szuper! :))
FRob2006-09-01 16:01:46 // 17727
Nos akkor ahogy iértem ha jutok valamire az üza kijelzővel kapcsolatban akkor írok, hát úgy gondolom jutottam
kellékek :
- 5.5 -ös csőkulcs (v krovafej)
- kalapács
- tompa végű tárgy amit a kalapácsal ütni fogunk
- kicsi lapos csavarhúzó
- egy hegyes szike
- rongyok, amelyek 99,999% hogy üzemanyagos lesz
a kiszedés menete:
- a csomitartó borítását kivesszük
- az 5.5 -ös csőkulcs al levesszük a borítást
a csatlakozókat levesszük, az üza csatikat csak kétoldalt megnyomjuk és már jön is lefele , az elektronnyos csatihoz kell a kiscsavarhúzó hogy a pöckét megemeljük ezután könnyedén lejön
- aki jó erőben van elhagyja a kalapácsot és a tompavégű tárgyat, nekem nem sikerült meglazítanom azt a baszottnagy leszorító anyát mással, de csak ovatosan müanyag , nem eltörni!! hozzáteszem könnyen meglazult
majd ovatosan a a kocsi tankolónyílása felé fordítva ki kell húzni viszonylag határozottan az egész miskulanciát, a müa bidlik kb 80% ban tele lesz vigyázni nem kiönteni a csomagtérben
így néz ki a kiszedett tápszivi és a már a helyéről kipattintott főbűnös
és innen jött ki
- a problema itt látszik a legjobban a képpen a csuszkától ballra azokon a ricnis részeken, a rengeteg mozgástól egyszerűen összekenődtek a szegmensek emiatt az ellenállásérték nem lesz jó amit érzékel hiszen a szegmensek között zárlat van.
itt látszik hogy egy részét már megpucoltam a szike hegyével, óvatosan nem lekaparni a szegmenseket!!!
Ha megvan a puceválás próóóóbbbaaa :)
- húzzuk le a tápszivi csatiját, hogy a próba során a benne lévő anyagot ne a csomitartóba köpje és dugjuk rá a csatit, állítsuk be egy helyzetbe a mérőkéjét majd adjunk gyujtást, lőn csoda mintha odaszögezték volna odaáll a mutató ahova kell, próbáljuk ki csak a teljes megelégedetség miatt több helyzetben :)
- összeszerelés fordított sorrendben
sok sikert mindenkinek a szereléshez, remélem segítségetekre lesz e kicsike leírás, bármi kérdés felmerül a témában nagyon szivesen segítek
kellékek :
- 5.5 -ös csőkulcs (v krovafej)
- kalapács
- tompa végű tárgy amit a kalapácsal ütni fogunk
- kicsi lapos csavarhúzó
- egy hegyes szike
- rongyok, amelyek 99,999% hogy üzemanyagos lesz
a kiszedés menete:
- a csomitartó borítását kivesszük
- az 5.5 -ös csőkulcs al levesszük a borítást
a csatlakozókat levesszük, az üza csatikat csak kétoldalt megnyomjuk és már jön is lefele , az elektronnyos csatihoz kell a kiscsavarhúzó hogy a pöckét megemeljük ezután könnyedén lejön
- aki jó erőben van elhagyja a kalapácsot és a tompavégű tárgyat, nekem nem sikerült meglazítanom azt a baszottnagy leszorító anyát mással, de csak ovatosan müanyag , nem eltörni!! hozzáteszem könnyen meglazult
majd ovatosan a a kocsi tankolónyílása felé fordítva ki kell húzni viszonylag határozottan az egész miskulanciát, a müa bidlik kb 80% ban tele lesz vigyázni nem kiönteni a csomagtérben
így néz ki a kiszedett tápszivi és a már a helyéről kipattintott főbűnös
és innen jött ki
- a problema itt látszik a legjobban a képpen a csuszkától ballra azokon a ricnis részeken, a rengeteg mozgástól egyszerűen összekenődtek a szegmensek emiatt az ellenállásérték nem lesz jó amit érzékel hiszen a szegmensek között zárlat van.
itt látszik hogy egy részét már megpucoltam a szike hegyével, óvatosan nem lekaparni a szegmenseket!!!
Ha megvan a puceválás próóóóbbbaaa :)
- húzzuk le a tápszivi csatiját, hogy a próba során a benne lévő anyagot ne a csomitartóba köpje és dugjuk rá a csatit, állítsuk be egy helyzetbe a mérőkéjét majd adjunk gyujtást, lőn csoda mintha odaszögezték volna odaáll a mutató ahova kell, próbáljuk ki csak a teljes megelégedetség miatt több helyzetben :)
- összeszerelés fordított sorrendben
sok sikert mindenkinek a szereléshez, remélem segítségetekre lesz e kicsike leírás, bármi kérdés felmerül a témában nagyon szivesen segítek
kando.2006-09-01 15:29:33 // 17726
Ááá, dehogy! :-)))
Én se vagyok függő... :)
Whiteskull2006-09-01 15:23:03 // 17725
Szia féltesó! :)))
De nyugtass meg! Egy kicsit se vagy függő. :DDDD
W.2006-09-01 15:11:42 // 17724
Na..vettem egy mobil netkártyát, úgy hogy mostantól ügyeletben is lesz netem. Holnap ki is próbálom...
GEORGE2006-09-01 13:10:41 // 17723
Maradjál már te 2-esből indulós :-DDDDDDDDD
kando.2006-09-01 13:10:23 // 17722
Asszem Csumeznek volt ilyen (hasonló..?) gondja, pont Lacházára menet, Őt ill. Bandit kérdezd erről, szerintem van már tapasztalatuk... :)
FRob2006-09-01 13:08:48 // 17721
Üdv Urak
megint egy kérdés
a haverom kérdezi szintén 166-al csak még nem jelentkezett ide fel valmiért...
hogy az imobilizer néha nem fogadja el a kulcsot, olyankor leveszi a gyujtás ujra felrakja és már elfogadja, nem mindíg de néha csinálja és kissé macer
valami megoldás a problemára?
előre is köszi
Kilo166 (Droid#1)2006-09-01 09:26:53 // 17719
Mondja ezt az, akinek 2 lityós motorja van. Ilyen mennyiséggel én csak a szilvapálinka mérésénél találkozom, vagy indítómotornak használom a Vaddisznóhoz :-))))))
Lacza2006-09-01 09:25:53 // 17718
Majd vasárnap elviszlek én autózni,azzal a nyamvattvéhattal:)
kando.2006-09-01 09:24:03 // 17717
Ééértem :)))
Na jó, hát olyan rosszul azért az se ment, még ha nem is 3000 V6 :-) vagy V6TB :-))
Legközelebb megnézem, hogy a győztes kóbászkirály gépe hogy is megyen ;-)
Don Gombóc2006-09-01 09:18:28 // 17716
Nincs félreértés, mert a kismotoros 2,5 V6 166-ra gondoltam már csak Károlyom basztatása végett. :))
kando.2006-09-01 09:13:20 // 17715
Biztos valami vackot vettél bele :-))) Azt még kikapcsolni sem lehet normálisan :)
Lacza2006-09-01 09:12:24 // 17714
Szellemek lakoznak az autómba:))
Tegnap többször is előfordult,hogy magától bekapcsolt a magnó:)
De még az éjjel is eccer ki kellet mennem lekapcsolni:)
kando.2006-09-01 09:09:33 // 17713
Félreértés vanik!
Tegnap Carlito a nagyvaddal jövell! Meg ment haza, velünk :)
ghosty92006-09-01 09:06:45 // 17712
(Bocsi, csak most volt idom visszanezni rendesen, remelem, aze' meg olvasod. :-) )
Szoval nem nagy tragedia, ha torve volt az auto, vegulis minden 164-es mar majdnem 10 eves minimum, nagyitoval kell keresni toresmentes peldanyt; fontosabb az, hogy tudjal rola, mert ugy azert egyszerubb kijavitani a ganyolasokat. :-) Persze jobban jott volna ez a tudas a vetel (es az alku) elott, ez ketsegtelen. :-)
Don Gombóc2006-09-01 08:58:06 // 17711
Szia Kandó! Azzal a kis kocogóval lehet dinamikusan vezetni? :))
kando.2006-09-01 08:52:42 // 17710
Köszönöm a tegnapi fuvart, ismét egy élmény volt ;-)))
A kolléga csak annyit mondott, eléggé dinamikusan vezetel... :)
Don Gombóc2006-09-01 08:51:11 // 17709
Csak hajnali négyig, akkor szaladni kellett. :))
Lacza2006-09-01 08:49:47 // 17708
Jó reggelt mindenkinek:)
Carlito,mikor jóssz zegre,ma vagy csak holnap?
Gábor1662006-09-01 08:48:00 // 17707
Don:
A teghapi fűszeres kaja hagyott aludni?
Charlie:
Gondoltam, hogy oda kell figyelni. Felettönk meg lakás felújítanak és hajnali hétkor csákáényozásra épredtem. Pedig még lustálkodhattam volna.
Az autó bemutató hatásos volt. Meghoztam a döntést. A sárga Konit célzom meg. Mást is kell csinálnom az első futóművel. Most pénzgyűjtés van.
Don Gombóc2006-09-01 08:43:23 // 17706
Jó reggelt! Én is kinlódok mert lassan el kellene mennem egy kis közeli melóra, de kurvára nincs kedvem.
Charlie 1662006-09-01 08:40:16 // 17705
Én is inkább csak ránézegetek, de figyelnem kell a szakira.
Gábor1662006-09-01 08:30:48 // 17704
'Reggelt!
Én még mindig szabin vagyok. :-) Végre az idő is jobb. :-))
Délelőtt bejelentkezve leszek, bár nem mindig fogok a gép előtt ülni.
Charlie 1662006-09-01 07:31:18 // 17703
Morgen Urak,
Nah, szerelik a UPC Parabolát, itthon vagyok kb de 10-ig . Hajrá ! :)):):)
András bácsi2006-09-01 07:22:12 // 17702
A sprétől inkább hangosabb lesz. Általában a szilikonos zsír használ, illetve a hosszú átmenőcsavarok tisztítása zsírzása. Bár igazán csak a csere segít.
Nyirkos2006-09-01 07:06:37 // 17701
Lehet, csak ha kicseréled. :)
Zsül2006-09-01 04:12:40 // 17700
Újra nyikorognak szilentjein! Mitől hallgatnak el végre? Silicon és WD-40 kilőve!!!
GEORGE2006-08-31 22:54:41 // 17699
157-ből vonjatok le 10-et .-))))
GEORGE2006-08-31 22:28:28 // 17698
A 2,0 V6 Turboba úgytudom az van.
A 2,0TS 16v moci ugyan az a 166-ban is mint a 145-146-156-157-ben van.
Szerintem a kuplunguk is egyforma....szerintem
farki2006-08-31 21:59:12 // 17697
Stét!
George & Szakik!
A 166 2,0 TS-ben nem húzókupplung vanik?
András bácsi2006-08-31 21:55:46 // 17696
Lentebb írtam, hogy dontynál vannak. Ő kifizette, de a haverja nem vitte el még. Szvsz, ha megkeresed biztos eladja.
Ruszi2006-08-31 21:37:40 // 17695
Jó éjt mindenkinek.
Ruszi2006-08-31 21:21:06 // 17694
16-os lemez felnid van eladó??
András bácsi2006-08-31 21:18:49 // 17693
Most éppen igen. De most megyek koszt vedleni.
GEORGE2006-08-31 21:16:49 // 17692
Vetít a fene. :-)
Csak kíváncsi vagyok mennyiben más a 6-os váltó.
András bácsi2006-08-31 21:14:56 // 17689
Dontynál van, nem vitte el a csóka, aki ígérte.
GEORGE2006-08-31 21:14:39 // 17688
ÁÁÁá korábban volt az :-))))
Ruszi2006-08-31 21:14:38 // 17687
jó éjt.
Kilo166 (Droid#1)2006-08-31 21:13:17 // 17686
Na éhes lettem... megyek csináltatok valami kaját. Jó éjt!
Kilo166 (Droid#1)2006-08-31 21:12:38 // 17685
Akkor jöttél össze az asszonnyal, mi? :-DDDD
GEORGE2006-08-31 21:10:55 // 17684
Ez egy jó duma az aut.váltó szükségességére :-))
Amúgy a OFF mondejóm (2002-2004 közt nyuttem)
4 fokozatú aut. volt. Nekem be jött.
Kilo166 (Droid#1)2006-08-31 21:09:34 // 17682
Mi az? vakkantott a kutyus?
Kilo166 (Droid#1)2006-08-31 21:08:19 // 17681
Nekem annyit kell eldöntenem, hogy merre akarok menni.... a többit már a komputer csinálja.
Kilo166 (Droid#1)2006-08-31 21:06:48 // 17680
A múltkor vezettem egy Skoda Octaviát, de 50 km alatt már idegesített mennyit kell váltani. Felesleges mozdulatok, mikor azzal a kézzel, lehet piszkálni a melletted ülő nőt is :-))))))