Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2017-04-09 20:33:42 // 3278
Azt a q... ez nagyon dulván el lett intézve... : /
Piritu2017-04-09 19:57:50 // 3277
Eseteleg egy Giuliát valaki?
Azurherceg2017-04-09 05:51:13 // 3276
Koszi szepen!
Piritu2017-04-08 16:27:32 // 3275
Szóval fordítva először a link, aztán a szöveg...
Piritu2017-04-08 16:25:50 // 3273
a hsz-ben jobbra fenn a gémkapocsra kattintasz és először a megjelenő szöveget (klatty) majd a linket írod be: http://m.hvg.hu/cegauto/20170408_alfa_romeo_giulia_teszt?s=hk
Giuntini2017-04-08 15:52:40 // 3272
Szerintem a tesztelők teljes identitás zavarban vannak, és nem tudják hová tenni a Giuliát. Én úgy látom nem igazán tudnak fogást találni rajta. Próbálnak előnyt adni a BMW-nek, 180 lóerős, kevésbé felszerelt változatot hasonlítanak össze az erősebb, jobban felszerelt BMW-vel, és már unom, hogy állandóan BMW-t akarnak látni benne. Ez egy Alfa Romeo, és egyéniség. A másik, hogy szerintem az anyagok minősége megüti a BMW mércéjét. Én ültem a Stelvióban, szeretnék a németek, hogy úgy legyen összerakva az X3, és az anyagok minősége hasonló legyen.
Azurherceg2017-04-08 14:34:08 // 3271
Bocs, nem tudom, hogy kell linkelni. De majd kimasoljatok :-) megeri, korrekt iras, erzodik rajta, hogy neki is tetszett Julcsi.
Azurherceg2017-04-08 14:32:25 // 3270
http://m.hvg.hu/cegauto/20170408_alfa_romeo_giulia_teszt?s=hk
Haddel2017-04-07 19:21:23 // 3269
Giuntini2017-04-07 18:34:38 // 3268
QV
CseBali2017-04-07 17:51:11 // 3267
...ha már reklámok...ez volt már?
Last Chance to Drive
Halesz2017-04-07 13:13:00 // 3266
Mi sem vagyunk profik Tedivel, de azért ez a kézből kamerázás már rég ciki, ráadásul szar a hangminőség, remeg a kép... nem értem, hogy TC szinten ez hogy fér bele.
RomeoOne2017-04-07 12:41:42 // 3265
Nincs azért Csikósnak olyan esztétikus feje, hogy egyből mindenki olthatatlan vágyat érezzen tőle a Giuliára :D
gradvolttomi2017-04-05 11:13:15 // 3263
Korrekt írás...
RomeoOne2017-04-05 10:53:19 // 3262
Már pár napja be akarom linkelni, de mindig kiment a fejemből.
Alfa Romeo Giulia teszt – az egyéniség ereje
GT Ɨ|ѯ2017-04-01 16:43:47 // 3261
1 fogaskereke állt csak le...ami a többit hajtja...:-(
Norby2017-04-01 16:25:17 // 3260
ALFA1592017-03-31 20:15:27 // 3259
Ma öcsém felhívta a pesti Pappast,hogy beszámolnák-e a mercijét,Az övére 7.5M-et mondtak.Van náluk egy teljesen megegyező életkorú,futásteljesítményű csak a színe más.Azt kicsivel 12M fölöttre tartják.Rákérdeztünk,hogy akkor,hogy is lehet ez?Válasz csak annyi volt,hogy az övékét "kicsit" túlárazták.
Ha az alfákat is így szeretnék eladni,az nehéz lesz. :-(
Kazes☻2017-03-29 16:06:27 // 3258
Pár szép kép... Genf :)
CseBali2017-03-28 20:27:13 // 3257
...ma délután rapid randim volt a bestiával...
Sajnos csak utasként élvezkedhettem, de még így is kimondhatatlan érzés... :)
...ahogy az ember próbálja összeszedni a belső szerveit egy-egy gyorsítás fékezés combo esetén, illetve ahogy pályán felugrik 140-ről 230...mindezt olyan hanggal kísérve...
Muszáj volt mellé állítanom a tesót - csak a családi tabló kedvéért... :))
Marseus2017-03-27 20:46:41 // 3256
Akkor neked mákod volt én csak kívülről nyalogathattam:-D
Liquid2017-03-27 13:39:34 // 3255
szerintem ez már hardverhiba :)
Kazes☻2017-03-27 13:32:49 // 3254
Ez van a szoftverben... :-S
Halesz2017-03-27 13:22:31 // 3253
Komolyan képest volt ugyanazokat elmondani, amit a videóban, és amire még kommentben is kapott válaszokat, hogy miért faszság? :D beszarok ezen a pasin...
BCS2017-03-27 10:42:46 // 3252
Nem értem tényleg a Surányit...de hát sajna ilyenek formálják itthon az autós közvéleményt.
RomeoOne2017-03-27 09:43:30 // 3251
A Bloomberg (világ egyik legolvasottabb gazdasági magazinja) nem ilyen kisnyugdíjas véleménnyel rendelkezik a Giuliáról, mint Surányi. Aki nem tud angolul, az nyomja be a fordítást a böngészőben :D
These 2017 Cars Are the Most Likely to Become Valuable in the Future
A Julis a képek között nem szerepel, de a bevezetőben többet írnak róla, mint a többi autóról a képeknél.
RomeoOne2017-03-27 08:33:12 // 3250
Na basszus, kellett megemlítened, most megint megnéztem és jól felidegesített. Volt egy hozzászóló, az elég jól elkapta a lényeget, olyan, mintha valami nyugdíjas tesztelné, akinek minden fáj és nem lehet kedvére tenni. Erre rákerestem erre a Surányira és kiderült, hogy 2012-ben lett 65 éves, akkor kapta meg Csikós az Év Autója zsűri mandátumát. (Legalább minőségi váltás volt). Szóval most kb. 70 az öreg. Nincs már a bugi a lábában, Rakjanak alá egy Suzuki Swift-et és had károgjon benne ezekre a mai fiatalokra, akik túl gyorsan hajtják ezeket a nyugati autókat.
GT Ɨ|ѯ2017-03-27 07:07:17 // 3249
Megvolt, a maximum amit a gyerek engedett, hogy kinyithattam a jobb első ajtót...

mindegy, az egész G csarnok legszebbje volt így is:-)

Kazes☻2017-03-26 22:07:53 // 3248
Korábban raktam már ide be videóját is, ha jól emlékszem... az is hasonló fogadtatásban részesült a cartársak részéről... :)
Zselé2017-03-26 22:07:18 // 3247
Gondolom a szemét is zavarja a sok napfény és a forgalom, mert minden ablaka utcai tájolású... :D
Jorjie2017-03-26 21:55:53 // 3246
Amikor mi néztük, nyitva volt.

Piritu2017-03-26 21:53:58 // 3245
Végül is igazat mond. Tényleg ne lehet rendelni bele, mert széria :-))
Giuntini2017-03-26 21:51:35 // 3244
Ebben tisztán szándékosság van! Ennyire hülye valaki nem lehet. Egy dologban nem mond hülyeséget. Az elsőkerékhajtás a mindennapi használatban nem hátrány, sőt... De elvárás a prémium szegmensben a hátsókerékhajtás. Mindenben hülyeséget beszél, egyértelmű, hogy a német márkák védelmében le kell szólni az Alfát...
Tedi2017-03-26 21:47:56 // 3243
Ja, éps a személyes kedvencem, hogy e szerint a barom szerint a Giuliába nem lehet rendelni VEZETŐ OLDALI LÉGZSÁKOT.

És akkor ne kapjam be a számat az ilyen gyökerek miatt...
Ricoe1562017-03-26 21:36:48 // 3242
Hát nekem sikerült... Sajnos egy darab volt kiállítva, az is zárva. Már előre dörzsöltem a kezemet, hogy na majd most beleülök és jól megnézem magamnak (Alfacity-n nem volt kedvem a sorban álláshoz :)

Feleségem is megjegyezte: Legalább egy 4C-t hozhattak volna még mellé...
Zselé2017-03-26 20:55:43 // 3241
Azért ez az adott médiumot is minősíti, ahol szóhoz jut. Ha nincs semmi szakmai háttere, csak szubjektív benyomások alapján adja az autószakértőt, jobb lenne, ha árkot ásna inkább (persze, csak csendben)...
Liquid2017-03-26 20:54:13 // 3240
az egy gyökér
Tedi2017-03-26 20:45:21 // 3239
Ma este fallabdázából hazafele véletlenül meghallottam, hogy Surányi Péter kollégám az Inforádióban a Giuliáról beszél. Hát majdnem a Dunába hajtotta ettől az elmebeteg csókától.

Aszonda, nem is érti, hogy az Alfa miért lett hátsókerekes, mert nem biztonságos, meg amikor az ember elmegy "sízni", akkor használathatlan :OOOOOOOOO

És egyébként is a 2.2-es dízel motor azon túl, hogy full alumínium egy kalap szar, személyes szívfájdalma, hogy nincs benne heads up display, gáz, hogy az akksi a csomagtartóban van, és amúgy se vegyünk Giuliát, legalább is a felszereltségéért semmiképpen.

A beltere az ülésekkel az élen szerinte olyan, mintha az Alfa még soha nem gyártott volna autót. mmint olyan szar. Rossz a pedálkiosztás, kényelmetlen az ülés, nem lehet a kormány 180 fölötti emberre rendesen ráállítani. :OOOOOO

Komolyan mondom, hol élnek az ilyen vadbarmok?!
Kazes☻2017-03-25 20:38:51 // 3238
Zsolt1552017-03-24 21:22:04 // 3237
Igen.
Zsolt1552017-03-24 21:21:20 // 3236
Vagy a lakótelepek, utcák parkolóit teljesen felszerelni állomásokkal, hogy mindenkinek legyen lehetősége feltölteni az akkut, sem semmi költség lenne.
Zsolt1552017-03-24 21:12:32 // 3235
OFF

1, Napelem. Egyrészt a nap sugárzási erőssége nem állandó, illetve az időjárási és napszaki változások is befolyásolják a termelékenységét. Stabil - előre szabályozható, kalkulálható - áram előállításra ezért nem alkalmas. De kisegítőként, tökéletes. Kórházak vagy gyárak működését, ahol folyamatos az energia igény, azt nem lehet teljesen erre alapozni.

2, A termelt energia tárolása. A jelenlegi akkumulátorok nem alkalmasak az elektromos áram gyors felvételére és akár a korlátlan idejű tárolására. Ráadásul a jelenleg használt újratölthető lítiumion-akkumulátorok kapacitása minden töltésciklust követően kissé csökkennek.

Ergo van még mit megoldani. Ezért gondolom, hogy a közlekedésben a hidrogénhajtás egy működőképes alternatíva lehet. Ott kevesebb a kérdőjel.

ON
Zsolt1552017-03-24 19:44:28 // 3234
Persze lehet keringtetni is, ha van elegendő kapacitás rá.
Zsolt1552017-03-24 19:40:05 // 3233
Amikor azt megtervezték, azok sem gondoltak arra, hogy több mint kétszer akkora hullámok jöhetnek. Egyébként az elsőt emberi mulasztás, míg a másodikat a hülyeség okozta.
GT Ɨ|ѯ2017-03-24 17:56:45 // 3232
Vasárnap le meo-zom:-)
pettinke2017-03-24 13:20:46 // 3231
jaja, van AR stand az AMTS-en, és QV van kiállítva :-)
gradvolttomi2017-03-24 10:57:15 // 3230
Sógor Pesten van és ilyen képeket küldözget nekem...:



Tedi2017-03-23 22:07:30 // 3229
Mindezt úgy, hogy Kínában akkora büntetővámok vannak a nem helyben gyártott autókra, hogy a vasért a dupláját kell kifizetni, mint itt Európában. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.