Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2024-04-12 14:28:14 // 35253
👍
RomeoOne2024-04-12 12:55:51 // 35252
Számomra nem derült ki, hogy ez sima A110, A110S vagy valami egyéb, még drágább változat.
De színből meg a féknyereg színéből ítélve nagyon nem alapváltozat, mert ilyen színek a "ATELIER" személyre szabási csomagban vannak. Vagyis, sajnos, az pont nem látszik, hogy abban miket lehet kérni, de így még kevésbé értem, hogy miért nem mert bátrabb lenni a színválasztással, ha ő az, ai (egyébként jogosan) lízingszürkézik, meg posztolja ki a 30 évvel ezelőtti, sokkal színesebb autóparkot...
SD2024-04-12 12:17:43 // 35251
Vredestein pro

Felpukkantanám a hátsó felnire square setupban:)
És akkor csináltam is 100k veszteséget:D
SD2024-04-12 12:14:08 // 35250
C600-at kellett volna eladni:P:D ÉS a giu mellé a renyó:)
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 11:39:28 // 35249
Összkerék után rendes RWD XDD, mínusz 300kg ugyanannyi erőhöz, annyira nem lehet az borzasztó. És valószínűleg én is meglépném, ha nem kéne ennyi gyereket hurcolászni. Vett egy Giuliánál is könnyedebb kanyarvadász autót, aminek mellesleg nulla az értékvesztése, lehet hosszú távon tervezni vele akár befektetésként is.
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-12 11:34:00 // 35248
Veloce volt neki, nem tudta,hogy csak túlbonyolította rendeléskor XD
SD2024-04-12 11:30:53 // 35247
Hehe megvette a kétüléses giuliát:) Ennyi:)
Kazes☻2024-04-12 11:01:33 // 35246
👎
Persze ha neki így jó... csak fölös volt a blabla... 😀
SD2024-04-12 03:58:47 // 35244
Megint ott tartunk hogy a Q a racing machine. Q4 az all purpose, a Super az ultimate alfa:)))
Piritu - 1.000.0002024-04-11 20:58:02 // 35243
Nem, a Super a maga hátsókerekességével inkább volt felhívás keringőre mint a Q4 a végtelen stabilitásával.
RomeoOne2024-04-11 19:56:23 // 35242
Nem lenne neked való, nem megy rá az ampera felni :P
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-11 18:12:13 // 35241
Jah, a kotladízel divatkombi is tud egy-egy sederintésre sarkallni, de nyilván nem ugyanaz, mint egy QV, nem is kérdés... :)

(Aztán nekem el is veszi a kedvemet a szar orrtolásos elsőkerekes ledifferálós soknyútonos szenvedés :D )
SD2024-04-11 17:13:23 // 35240
Akkor mégis azt mondod hogy jól tettem hogy családi autónak nem Q-t vettem?:D mert azzal nem lehet normálisan közlekedni?:D
Mert a Superrel lehet?:D
RomeoOne2024-04-11 14:13:35 // 35239
Nem is rád, hanem elsősorban azokra gondoltam, akik a Q-val mennek így, mint a képen. Q-t már tényleg nem azért szoktak venni, mert nem volt más és csak azon volt Alfa badge. Aki rahedli plusz pénzt kiad egy ilyen teljesítményszintért, az használni is akarja.
Nem is nagyon láttam még ilyet max kísérletezésként, hogy "próbáljuk ki egyszer 100-150 km-en, hogy mit tud, ha nem nyomjuk".
SD2024-04-11 13:46:08 // 35238
most legutóbb jobbról előzésig vetemedtem, mert tényleg annyira figyelmetlenek az emberek, egy fogalmatlan ember meg ne menjen előttem mert fáraszt és veszély:D
SD2024-04-11 13:45:12 // 35237
én sem tudod adott tempóval haladni, teljesen változó hogy mi az ideális tempo..

Ha találok egy olyan autót aki értelmesen közlekedik azzal vagy beállok, vagy a másik lehetőség hogy a forgalom dinamikájából egy átlagot vonva úgy közlekedek hogy folyamatosan cserélődjenek körülöttem az autók.

5-10% +nál az a nehét hogy viszonylag kis sebesség különbségre nagyon sokan reagálnak hogy gázt adnak és akkor én is:D hogy időben be tudja fejezni az előzést:D:D

ez szórakozásnak remek, átlagfogyasztásnak nem:D

nagyon ritka hogy magyarországon konstans sebességet tudok tartani... azonnal előkerül egy barom tempomattal aki 2.5km/h-val akar megelőzi és az istennek nem adna gázt hogy ne kelljen fékeznem:D:D:D

külföldön ez probléma nélkül megy..
Zselé2024-04-11 13:10:23 // 35236
Nekem is visszaveti a tempómat a sebességhatár, de főleg az, ha családdal utazok.

Attól függetlenül nem tudok 100-ra állítani tempomatot :) A 130-at már elviselem hosszabb távon is folyamatosan, de akkor is egy-egy alkalommal megkergetem néhány másodpercre, különben elalszom... :)
Piritu - 1.000.0002024-04-11 12:48:45 // 35235
"miért teszi ezt valaki? " - nekem pl két fő okom van. Gyerekkel, unokával, Toyotás nyugdíjas rokonnal a kocsiban nem rohangál az ember. Az utasok akár aludjanak ha éppen ahhoz van kedvük. Pont az erős autó tanított meg lassan menni, nézelődni. Kirándulunk.
A másik hogy már kezdem unni a csekkeket. Olaszhon tele van trafival (kész csoda hogy tavaly a Spider túrát a Dolomitokban megúsztuk) és szakaszméréssel. Már az autópálya biléta is mérési lehetőség. Volt akit előttem vett ki a rendőr mert hamar ért a kapuhoz...
Ausztria szintén. Ráadásul a Waze arrafelé nincs elterjedve, nincs aki beírja a trafikat. Mondjuk a fixeket ismeri és így is folyamatosan csipog...
SD2024-04-11 11:28:13 // 35234
Nekem Olaszban a 123-as tenpomattal 7. sebességben + tetőbox volt 8.3L azt hiszem:)
RomeoOne2024-04-11 10:54:47 // 35233
Persze, írtam is, hogy a Fiat-tal én is tudok normális lenni. Hogy most nagyon csúnyát mondjak: Egy "dízel kombival" megcsinálod ezt a chill-es utazást, persze. De egy Giulia Q nagyon máshogy triggereli az agyad. Azzal kínlódsz, ha csak utaznod kell :D
RomeoOne2024-04-11 10:52:45 // 35232
Meg hát a 275/35R19 nagyon nem is váltómérete a 285/30R19-nek. Ha már ilyen finomságokba belemegyünk, hogy az elektronika, hogy nyúl bele kerékszélességtől függően :D Ilyen setuppal nem garantálható a szerzett tapasztalatok relevanciája :)
G-MANN🍀2024-04-11 10:29:18 // 35231
Sztm a gumi minősége nagyon sokat számít, elöregedett és széles, nem tapadó, esetleg felkeményedett gumi nagyon nem viszonyítási alap.
Kétszéles (8-9") jó 225-255 gumival sztm ideális, akár 18" akár 19". 200-280Le-ra is.
Persze Q ra értem a szélesebb kerekeket 😁, de ott is a gumi, ami nagyon fontos sztm is.
VKG699!!! (4x156+75)2024-04-11 10:06:40 // 35230
Tudom, hogy csúnya dolog, de én pl. nyaralásokon iszonyú nagy nyugalomba vágom magam, akasztok egy tempomatot (le se írom mennyivel, de lassan:)) Érdnél, és csak az INA kúton kattintom le, utána meg a kapuknál. Persze ez se jelent csodát, 5.1 volt eddig a legalja a fogyasztásnak, ez alá szerintem tényleg nagyon nehéz menni az öregkotlával.

Személy szerint úgy vagyok vele, hogy még az utat is kiélvezem, nézelődök, megkezdem a tömegelést út közben :DDDD, ráérek, boldog vagyok mert nyaralok...
És ha fél órával később érek a tengerpartra, hát nagy dolog, fel kell dolgozni :)

De általában azért nem ez a helyzet, és rendszeresen van kiabálás a J1-ről... :D

A minek vett QV-t kérdést nálam nem veti fel ez, mert lehet, hogy eközben minden pályanapon ő a leggyorsabb és évi 8 garnitúra gumit használ el, rettegik a helyi Porschesok, csak van (hozzám hasonló) pszichopata módon nyugodt oldala is :)
RomeoOne2024-04-11 08:56:11 // 35229
Sosem az volt a kérdés, hogy hozható-e, hanem hogy miért teszi ezt valaki? Ehhez nem kell 500 lóerős csúcstechnika, de még 200 sem :) Én is próbáltam már lassan menni vele, de nem tudtam. Talán 1x volt olyan, hogy két tankolás közt hajszállal 11 liter alá vittem az átlagot. De már az is kínzás volt. Pedig tudok visszafogott is lenni (úgy ahogy) a Fiat nem csábít annyira a nagyon menésre, pedig abban is van egy kis bugi.

Aki beül egy Q-ba és megy 10 liter alatt közlekedik vele... Persze, ő vette, ő pénze, azt csinál vele amit akar. Ahogy az újgazdag is kikérheti a 2000 eur-os bort, meg kérhet mellé egy poharat és egy coca zero-t, ha kifizeti. Csak rendes embernek azért megrándul a jobb szeme ettől (:
Piritu - 1.000.0002024-04-11 08:10:41 // 35228
Simán hozható. Nem kell más mint hosszan sebesség korlátozott sík út. Mondjuk sík nem is fontos hogy legyen.
100-ra beállított tempomattal simán hozható lenne.
Olaszból most négyen 7,4-el fordultunk meg. A Superrel 7 alatt is meg lehetett fordulni.
SD2024-04-11 07:32:30 // 35227
Én mostanában azon drukkolok mikor végre elindul a 15l-ről lefele:D
Jó autópályán 8,9, de ez a városozás:D meg a racsing napok:D
Zselé2024-04-10 22:05:52 // 35226
Hát ez se normális… :D Vagy valami nagyon nagy gyorshajtási csekket kapott múlt héten :D
RomeoOne2024-04-10 20:54:20 // 35225
Viccelsz? VKG küldte ma ezt:

Zselé2024-04-10 20:40:40 // 35224
Már a kép láttán is felszisszentem! :))) ezt én nem bírnám hosszú távon…

Mondjuk a 7.1-be város is volt!
Gabor F2024-04-10 20:34:36 // 35223
Jelen! :)
Gabor F2024-04-10 20:29:03 // 35222
Köszi! Valószínűleg ez még egy régi beidegződés, amikor még nem volt ez az átmosós géprendszer és a cserélhető szűrő. Pénteken megyek is! Majd beszámolok a tapasztalatokról!
SD2024-04-10 15:43:06 // 35221
Igen gondoltam hogy ez felmerül, a fordulat kérdés nem ilyen egyszerű, sőtt nehéz.

Ha ugye 2x fordulaton használod akkor a megtett munkaütemek száma duplázódik hiába megóvod az egyik alkatrész a másik vagy az üzemanyag többlet elviszi az árát.

Én most így vélekedek:
- én beindítás után akkor teszem sebességbe mikor már alapjáratra tette a fordulatot
- legalább minden menetben egyszer legyen elforgatva 4-5 ezerig, tehát napi 1-2 alkalommal azért, ha kimarad nem vész, de kell a motornak ez, a 2500-3000-ig forgatás is forgatás:)
- ne legyen nyomatékból erőltetve szerintem ez semminek nem tesz jó 1500- alatt gyorsítás és hegymenet 2000 alatt
- ne legyen minden előjel nélkül lerúgva rendszeresen szórakozásból, hanem előtte fokozatban had járja át az olaj, had emelje meg a nyomást és utána, persze ha kell az isntant power akkor kell azért van, de ha lehet készülni előre talán jobb neki
- legyen lehetőség szerint max töltötöttségen az olaj
- jó minőségű benzin használata
- hűtővízek ellenőrzése, motortér szemrevételezése legalább nagyobb utak, vagy nagyobb igénybevétel előtt

De fogalmam nincs ez megadja e az áhított 400ezres futást majd neki:D most 21-nél járok eddig jó:D

Szerintem megtanulta a kis dög mert most autópályán is automatában sem váltott föl 8-ba pedig mentem 140-150-et is:)
Piritu - 1.000.0002024-04-10 14:57:50 // 35220
Az a gond hogy ha nem "röfögteted" hanem kinyomod a szemét akkor is beszarhat/beszarik. Konkrét esetben kb. 5e km-el később :-(

A másik gondom, hogy ezt pont a hazájában mentem egy 4 sávoson.
80-100, max 110, tele trafipaxal és mért szakaszokkal. (Mint kiderült már egyenes szakaszokon is van átlagsebesség mérés nem csak alagutakban.) Nem biztos hogy ezt és a többi részt ahol 130-at is megengedik kézi 5-ben kéne végig lenyomni hogy legyen fordulat...
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-10 12:30:30 // 35219
Simán lehet, ha szélsőséges a gumid, akkor lehet. Nekem 18 fokban egész biztos hogy jobban fogott a téli mint a nyári. A Godyear gumikkal sokkal jobban eldobja magát, nem érezhető ahogy "harap" a gumi. Simán csak elszáll(na) a picsába ha nagyon erőszakoskodok vele XD
SD2024-04-10 11:29:53 // 35218
Nekem a szlalomon most mindkét gumival amúgy ez volt az érzésem hogy a visszadordítónál nagyon betiltott az autó, előző évben télivel olyan szépen vettem azokat a kanyarokat, igaz akkor ennyire még nem dobtam bele:D

De a nyári műgyantán is és mindenhol is hamarabb csúszik meg 20 fok lehetett?

Szóval a fun factort nagyban növeli hogy ha a gumi határai jól érezhetők, mert akkro tudsz abban a tartományban maradni ahol még nem terrorizál az elektronika de már menés van:)

Még a slick foglalkoztat.. csak abból meg venni egy szettet az már normál jó gumi árban van.. most meg így ilyen semmire kicsit luxus:D
SD2024-04-10 11:26:08 // 35217
Van benne igazság hogy a virsli gumi miatt megbocsátóbb az autó:)
De pont tanulni ez remek is, és még nem érzem hogy kevés lenne.
És ennyire azért nem virsli:))) De az AMG az jó hasonlat:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-10 11:24:43 // 35216
Régen volt Ultrac Vorti és Ultrac Satin. Még a 159-re Satint vettem, az olyan puhább viselkedésű volt, szerettem azt a gumit, kényelmes volt és halk, közben nagyjából kiszámíthatóan tapadt, nem voltak ilyen szélsőségei. A Giuliettára amikor vettem, akkor csak simán Ultrac néven futott. Hétvégén feltettem, ugyanaz a meglepő kényelmes futás érzés volt. A Giulietta azért tud ütni verni, a téli gumival állandóan azt éreztem, hogy Debrecenben az összes út szar (ami kb igaz XD). Az Ultrac felkerült és megjött ez a finoman mindenen átmenős érzés.
A Giuliettánál az első hajtott kerekeken túl pici a súly az erőhöz képest, kb állandóan kapar, küzd, harap, nagyon kell rá a jó gumi. Az Ultrac már 18 fokban normális autót csinál belőle, szóval akár el is lehet indulni vele XD Valószínűleg hátsókerék hajtásnál is jól működne.
Erős a kísértés, hogy ilyen közepes mindenre jó gumi legyen majd a következő. Kicsit kevesebb a max tapadás, de szélesebb a tartomány amin működik.
RomeoOne2024-04-10 10:52:40 // 35215
Masterplan C: marad az ampera kerék:D:D
Olyan szépen mozog ezzel az autó nem hiszed el:)))


Dehogynem hiszem, láttam már ilyet :DDD video
RomeoOne2024-04-10 10:50:43 // 35214
Miért lenne 4 szett otthon? Mondom ,hogy eladnád az egyik amperát és az menne bele a finanszírozásba :D
SD2024-04-10 10:19:07 // 35213
Igazából a masterplan ha nagyon megszalad:D Veszek még egy Technico szettet, és a Classico meg marad télinek:)))

De ezt már kicsit luxusnak érezném:D:D:D

QV fék downpipe, 300-400 paci:)) sperrrr:)))

Masterplan B: veszek Veloca classico-t télinek, vagy akkor már nem fog kelleni téli:D:D:D
Masterplan C: marad az ampera kerék:D:D

Olyan szépen mozog ezzel az autó nem hiszed el:)))
SD2024-04-10 10:15:42 // 35212
Teljesen jó a gondolat mente, csak azt nem értem ha van jó gumim és valamilyen felnim, akkor miért vegyek még egy jó gumit és valamilyen felnit. Hogy legyen 4 szett itthon?

A befektetés része az pontosan ugyan így van előadva:D
RomeoOne2024-04-10 09:24:01 // 35211
Nekem már jó régen volt, mikor Vorti-ztam, tegnap néztem rá a Vredi oldalára, hogy most az létezik-e még vagy mi van. Akkor láttam ,hogy van még sima, meg van a + -os változat. De nem láttam semmi különbséget, azért ajánlottam az utóbbit. Gondolom valamivel újabb, modernebb keverék.
RomeoOne2024-04-10 09:22:48 // 35210
Pedig van ráció abban, amit Shadin mond. Megveszed a turbina felnijeit, most lett gyönyörűen lefényezve. Veszel rá Vredi-ket. És akkor lesznek szép felnijeid, jó gumikkal és tényleg kitapasztalhatod, hogy akkor jó-e az a kétszéles szett. A nyárinak mondott kerékszettedet gumistól-mindenestül eladod a .csába. Mondjuk én azt az amperaszettet tartanám meg télre, amelyiknek kisebb az ET-je.

A 19"-es Q felnik meg ellesznek a sarokban, nem kérnek enni. Ha nyafog az asszony, ogy sokba kerül, akkor meg mondod, hogy ez befektetés, többet fial, mnit a babaváró, szóval no problemo. :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2024-04-09 20:45:37 // 35209
Az Ultrac (sima, nem +) a Giuliettán érzésre sokkal jobb most tavasszal mint a Goodyear. Viszont fogalmam sincs, hogy rwd-n hogy működne. Szerintem ott is jobb lenne.
SD2024-04-09 19:53:30 // 35208
Ugye hogy tudja?:) Az egyetlen mentséged hogy csak 25km-et mentél így:) Ezt köszöni szépen a multiair:D Tessék azt forgatni, nem áramfejlesztő hogy alapjáraton röfögjön:D
SD2024-04-09 19:51:38 // 35207
még a körbe 255 gumi ami foglalkoztat. de ha újat vennék az már tetemes befektetés a mire.. úgy sem akarom napi szinten használni, ha meg használtat akkro megint a tök bizonytalan... tehát baromság..

Majd elmegy még 1-2 évet ez a mostani szett aztán kitalálom de jó lesz akkor hogy már megvan a felni:))
SD2024-04-09 19:49:43 // 35206
a gumit házilag le tudom vágni a kerékről, vagy az olyan erős sodrony hogy nem?
SD2024-04-09 19:47:48 // 35205
Eleve későbbre vettem ezt a felnit olyan áron hogy csak drágábban tudom eladni, tehát jelenleg befektetés.
A bukó max a gumizás meg a felni javítás lehet az eddig 50k az is csak a várt haszonból jön le:)))
De nem akarom eladni, bár most igy tudatosult bennem hogy a hátsóra a kerék ára x2 :D:D:D

Az bosszant hogy kibírhatta volna a gumi, csak ilyenkor meg jön a kétely hogy igazából ha kibírta volna jobban megbíztam volna és közűton meg TK-ra törhettem volna vele az autót.. szóval jó ez így pusztuljon a szar gumi:P

Egyelőre most bedobtam a sarokba, mert hogy ez is volt a terv, ezért is nem vettem bele rádiós szelepet.. de most csak az bosszant hogy mivel menjek kakucsra..

De ebből meg a leg spúrabb megoldás hogy az utcaival.. attól még a felni nem felesleges..
A gumi az az, de abban benne volt kezdettől....

Azért csak bosszant hogy kéne menni egy jót.:D:D:

De ott meg én vagyok a szűk keresztmetszet, mert úgy sem fogom elvállalni annyival a kanyarokat, tehát nem fogok jobbat menni 2x olyan jó gumival sem:)

Hisz látható a szlalomon is tavaly is 46-ot mentem idén is, a PSS-el meg 47-et de tavaly is délután fáradtabban rosszabbat mentem..
A Giulia Competizione, új téligumikkal meg az Abarth-ok azok mentek 42-őt:)))

lassan meggyőzöm magam hogy jól van az a felni ott a sarokban majd kialakul mi lesz vele.. lehet le kéne dobatni róla a szemét gumit nehogy meggondoljam magam:D
Shadin2024-04-09 19:38:19 // 35204
Dehogy akarom én gumizni :-)
Viszont ha már kilőtted a játszós gumit és nem is nagyon akarsz öreg használtat, így valóban kellene egy jó Vredestein a QV hátsókra.
Jelenleg bármit csinálsz az pénzbe kerül, hacsak nem szálsz ki az egészből kis bukóva :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.