Fórum >> Típusok >> Giulia

Tocsa2017-12-26 20:13:38 // 3613
Hátha nem láttátok még. :DAlfa Jégtánc
Norby2017-12-25 16:47:25 // 3612
Ugyan azt a linket dobtam én is :-)
De most off lesz, utána Stelvio. Kicsi lenne a Giulia is nekünk.
Putyesz2017-12-25 14:25:43 // 3611
Az egy QV.... és andornaki a tulaj!
Shadin2017-12-25 12:07:45 // 3610
Piacra is dobták :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-12-25 10:22:06 // 3609
Tegnap egy rosso Giulia-t "vezettem fel" Egerben, gondolom a QVS-510 rendszám (mostanában mentek úgyis a "P"-k) sima sorozat, amúgy 1.6 TS volt :-))))
zgi5212017-12-24 11:14:36 // 3608
Köszönöm!!
pettinke2017-12-24 10:45:30 // 3607
A PDFben letölthető / papíros használati nem a fullos, egyik nyelven sem. Van a honlapon egy online verzió, az a nyerő.
Tükörfűtés mint minden autónál a hátsó ablak fűtéssel együtt kapcsol (és egyébként meglepően gyors).
OBD csati baloldalt lent a műszerfal burkolat alja alatt, le sincs takarva :-) és az új MES kezeli egész jól.
"A"-mód az valami extrához kötött, asszem a Klíma csomag néven futó dolog, amiben hűtött kesztyűtartó meg hátsó ülés befúvó van. A gombnak 3 állapota van, Nyitott (nem világít LED), Manuálisan zárt ("M" LED világít), Automatikusan szabályzott ("A" LED világít). Igen, az A-ban magától váltogat, nyilván az fontos, hogy hidegben a párásodás miatt kinyitja, meg ha a start-stop miatt áll a motor és emiatt a klímás párátlanítás nem megy, akkor is kinyitja.

Hát elvileg védhet akár a jobbkezes utcánál is, de: amit nem lát a ház sarka miatt, arról nem tud előre, meg a fizikával nem tud mit kezdeni, a reakcióidő jobb, de ha nem adja ki a fékút, akkor így jártál.
zgi5212017-12-24 09:40:16 // 3606
köszönöm az infót! :) mivel az user manual (angol és magyar is) elég szegényes , sok minden infó csak szűkített vagy egyszerűen a magyar vervzóból éppen kihagyott.. kérdeznék még.. :)
*tükör leolvasztás hol aktiválható?
*OBD merre található?
*A klíma kezelés kapcsán a magyar verzió kihagyja az "A és M" belsőkeringtetés funkció leírását. Az angol leírásban felleltem, jól értelmezem, hogy "A" -ban automatikusan kezeli, reteszeli a külsű levegő beáramlást, "M" -ben fixen? Ellenben kinti alacsony hőmérsékletnél az "A" beállítást is törli.

-bocsánat még visszatérve az autonóm fékezésre.. tehát elvileg egy jobbkezes utcánál védett vagy, ha éppen elbambul az ember? illetve egy beszaladó gyerek kapcsán feltételezem (youtube videók alapján), hogy vélhetőleg az autó reakcióideje kisebb , mint a pilotáé..

köszönöm, és szép ünnepet!
köszönöm
pettinke2017-12-23 19:24:38 // 3605
lehet álltani az érzékenységét, én levettem a legkevésbé érzékenyre, így maximum csak néha tilinkózik, ha vaddisznó módra cikázol sávok közt. amúgy hasznos dolog, ha úgy érzi, hogy a figyelmeztető pityegés ellenére nem teszel semmit, akkor belefékez.
páromnak a Civicjében is van ilyen izé, csak ott nem lehet állítani, az lépten-nyomon pittyeg, hogy jaj, meghalunk mind.
(amúgy elég okos rendszer, jobbra lent a lökhárítóban van radar, a tükör előtt a szélvédő közepén meg kamera, és a két szenzorból kapott információkat egyszerre használja a szituáció felméréséhez)
zgi5212017-12-23 08:38:11 // 3604
sziasztok, mint régi olasz_fun és tulaj , ill. újdonsült Alfás gondoltam beköszönök :), remélem jó helyen kopogtatok. a Giulia balesetmegelőző rendszereivel kapcsolatban lenne a használókhoz kérdésem.. hogyan működik az autonóm fékező, gyalogosfelismerő, ráfutásmegelőző rendszere az autónak. mi a tapasztalat mire számítsak? (feltételezve hogy az ehhez tartozól setup(ok) active nem csak warning státuszúak..) köszönöm
BCS2017-12-16 10:32:37 // 3603
Nem. A 2.9 V6-tal kevered, az az ami dupla IHI single-scroll turbófeltöltővel szerelt. A California T V8-asához szintúgy ugyanazt használták.
Norby2017-12-15 17:11:46 // 3602
Tegnap próbáltam egy manuáli váltóval szerelt 180 le Júliát.
A véleményem nem változott. Jobban tetszik az automata.
Viszont az ára már elérhető közelségbe van. 8 m Ft.
Egyébként a legtöbb teszt alanyáról van szó.
NSS-224

Még a 2016-os Alfacity-n is ez volt.
sas-1592017-12-11 10:17:38 // 3601
Kiváló stílusban megírt jellemzés, a cartársban egy Gárdonyi Géza veszett el. :)
Norby2017-12-10 16:28:49 // 3600
Kecskeméten az értékesítő azt mondta, majdnem sírvafakadt, amikor a Veloce diffuzorát szét kellett vágni a horog miatt.
RomeoOne2017-12-10 15:16:19 // 3599
Uhh, fasza eléggé.
CseBali2017-12-10 10:46:03 // 3598
...ilyeneket minidig jó olvasni... :)
TC népitélet
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-08 07:51:28 // 3597
Elhiszem én neked is :-) Az érzést meg előbb utóbb kipróbálom :-)
R33Z2017-12-07 21:40:26 // 3596
Annyi, már többen megmérték, nézz szét külföldi fórumokon, ill. lejjebb linkeltem a squadra-s cikket, fordítsd le. Érzésre is adja, bőven.
Szabolcs 1592017-12-07 18:52:12 // 3595
Hát igen
127_sud2017-12-07 13:54:44 // 3594
Bizony én is egy "sima" 200 lovasat szeretnék majd!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 11:35:42 // 3593
jah igazad van most néztem meg a gyári progiban még a turbó is ugyan az... hm akkor meg felesleges megvenni a 280 lovasat Stelvioból :DDD
127_sud2017-12-07 11:16:02 // 3592
Én is egy 200 lovas benzinest szeretnék pár év múlva :)
127_sud2017-12-07 11:10:25 // 3591
Ugyan az a turbo a 200 és 280 lovas változaton és nem dupla. A múltkor nézegettem az ePER-ben, amúgy meg úgy látom Multi Air ez a motor is. A 210 lovas dizel másik turbót használ mint a gyengébbek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-07 10:36:40 // 3590
a 280 lovas nem dupla turbós? mint ha azt mondták volna... a 200 lovasnak titulált meg csak egy.... gondoltam, hogy szerkezetileg ugyan az a kettő...
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-07 07:46:31 // 3589
A 200 lovas a kiszemelt nekem is majd pár év múlva. És ha tényleg 230 ló es 380Nm akkor nagyon programozgatni se kell. Kb bőven elég :-)
osee_selespeed2017-12-07 06:18:05 // 3588
Úgy tudtam a Veloce 280Le. Itt van egy szimpi box a 200 lovashoz. Nem mellékes, hogy 2 év motorgaranciát vállalnak.
R33Z2017-12-06 22:01:01 // 3587
Nem, gyűljenek csak a tapasztalatok.
RomeoOne2017-12-06 21:24:50 // 3586
És te már meg is vetted ezt a boxot?
R33Z2017-12-06 20:59:20 // 3585
Amit a 2.0T Giulia Dynamic mode-ban tud váltás szinten, az páratlan. Már 5.500km van benne, de még mindig meghökkenek, hogy ez meg mi, ezt egyáltálan ebben az árszegmensben, hogy lehet??? :)

200 lovas benzines nincs, többen lemérték már, 230HP@380Nm a valós teljesítménye.
A jó hír az, hogy a motor csavarra megegyezik Veloce-val, csak a map-ben van különbség. Mégjobb hír, hogy a Squadra pl. 590,- EUR-ért adja a Veloce map-et a hozzá, amivel Hollandiában még a garanciát sem veszíti el.
Így a Veloce teljesítményét tudja, ami 310HP@460Nm gyárilag, ez a teljesítményszint RWD-ben már elég vidám dolog tud lenni. Végsebességben pedig jobb a Veloce-től, mert rövidebb a végáttétele.

https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de-software-ontwikkeling/

Jól mondta Csikós, hogy a 2.0T a legjobb vétel és ne hangoztassuk, mert csak felverik az árát :) csúnya ezt kimondani, de azt kell mondjam a Giulia 2.0 egyáltalán nem drága az áráért.

A dízel konfigok is nagyon jók én is csak azt tudtam tesztvezetni, de a benzin turbó más dimenzió.
Szabolcs 1592017-12-06 20:17:11 // 3584
Automata maga az álom tudom mert stelvio van 280 le iszonyat gyorsan vált :))
Haddel2017-12-06 19:38:57 // 3583
Tök jó😃 A kereskedő ,aki mellettem ,ült az is csak röhögött.Mondta ,nem gond ,ha törik,full casco van rajta😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 14:37:44 // 3582
Az egeret kiiktatva sokkal gyorsabban reagál előzéskor. Egyrészt van nyomaték alul is, tehát néha egy közepes gáz is elég, vissza se vált. Másrészt ha vissza kell dobatni, akkor nincs az a fél év reakcióidő ami eredetileg volt. Enká nekem úgy mutatta, hogy előzés előtt sport módba tette, és még úgy is kellett egy kis rákészülés. Egér nélkül ez már felesleges. Fél éve nem volt sport módban a váltó :-) És a kick down-t se használtam legalább ennyi ideje. Sokkal gyorsabb az egész. Szóval az egy dolog, hogy az Aisin nem egy súlycsoport a ZF-el reakció és váltási időben, de igazából az ECU program és az egér van elba...
Kézzel váltva kb érződik, hogy a gombnyomástól a váltásig mennyi az átfutási idő. Nem instant a dolog, észlelhető a reakció idő, de sokkal gyorsabb, mint egy kézi váltás. Kipróbálnék már egy ZF-et. Mondjuk egy 200 lovas Giuliaban. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-06 14:23:04 // 3581
az Aisinnak eléggé "buta" a vezérlője vagy is lassú de gondolom a váltó védelmében ... én meg teljesen leszoktam a manuál váltásokról előzés előtt már rálépek a gázra kis gyorsítással és ilyenkor már nincs gondolkodása a váltónak... meg kell tanulni használni :))) Szerpentinen meg olyan sűrűn nem járok bár 1 hónapja jártunk a Bükkben mindenkit lenyomtunk egy telekjáróval :DDD
Sajnos még nem tudtam kipróbálni a ZF váltós új Alfákat de nem is tudom már mit írtak valami 150 progit írtak a váltóra szóval olyan fos nem lehet, nálam nem játszik majd előnyben a váltófül néha a rovaron a kormányfűtés helyett azt nyomom meg vagy kanyarodásnál hozzá ér a kezem és csak pislogok miért nem vált fel :DDD Mindegy is Stelvio lesz az biztos :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 10:23:28 // 3580
Igen, ezt hiányolom az Aisin-ből. Nekem ki kell tolni manuálba ahhoz, hogy fülekkel váltsak. Az előnye is megvan, mert nyomtam már meg véletlenül a kis műanyag fülecskét. :-)
Viszont fülecske az kell, anélkül nekem nem kéne automata. Előzésnél annyira nem üti át az ingerküszöbömet a reakcióideje, oda még teljesen oké. De kanyargós úton én lényegesen előbb gangolnék vissza, mint ahogy az automata gondolja. Ő még nem látja a kanyart, én meg szeretek egyel visszakapcsolva ráesni az ívre. Az oda must have.

Nem beszélve arról, hogy a hagyományos bolygóműves cuccban, automata módban a konverter ügyeskedik a nyomatékkal 2-esben. Ez egy hegyi szerpentinen a visszafordítókban kb az autózás halála. Az nagyon béna :-)
Ugyanakor kézibe téve elfelejti ezt a hülyeséget, és még a nap is szebben süt :-) Úgy meg azt mondom, hogy jobb mint kézi váltóval. Megvan a gázra rugdosás, ütemre kuplungolás, gyors váltás nagy feelingje is, szeretem. De az hogy úgy csavarod végig egy szerpentinen, hogy végig a kormányon a kéz, és csak pöccintessz, az királyság :-D
Tocke2017-12-06 10:22:03 // 3579
Na igen, nem voltam bekötve. 735 dezső. Szerencsére csak a szám repedt fel a kormánytól:-)))
Liquid2017-12-06 10:02:27 // 3578
Ezen mindenki átesik, én is kuplungoltam automatával... :)
RomeoOne2017-12-06 09:13:53 // 3577
Én kb. a 3. napon rontottam el, amikor kint voltam. Addig koncentráltam. Utána már lelazultam, csak a reflexek nem álltak még át teljesen. Lámpa vált pirosról zöldre, kigyorsítok, gyors kuplung 2-es... Csak nem kuplung van ott, hanem fék. Hülyén nézhetett ki kívülről :D
De ez az egy ilyen hibám volt nekem is.
pettinke2017-12-06 09:10:44 // 3576
a fülek nagyon jók, és nemcsak akkor tudod használni őket, amikor áttolod manuálba a kart, hanem belenyúlhatsz az automata üzemmódba is. ha tudod előre, hogy mondjuk előzni fogsz, már visszagangolhatsz, mielőtt rálépnél a gázra és az automata váltana vissza :-)
Haddel2017-12-05 21:54:28 // 3575
Én a Giulia próbaúton áltam bele a fékbe,mert meg akartam fordulni ,ezért ki akartam nyomni a kuplungot😃
Szerencsére mögöttem nagy követési távolságot tartottak.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 20:56:39 // 3574
Lehet hogy lesz 'félrelépés' eleinte, de hamar megszokható. Én az USA-ban voltam 10 napra anno, akkor átestem a ballábbal fékezésen. A bérautó parkoló kijáratában. Azóta nem volt ilyen. Apum mostanában az én autómmal avatódott be. Egy nagyobbacska fékezés végén rutinból 'kuplungolt'. Az autópálya közepén megtudtuk, mekkora bazi nagyot fog a nagy Brembo :-) Mondjuk ez necces volt, de aztán onnantól ő sem hibázott vele többet. Nagyjából egy hiba után már megy. :-)
Nekem pl necesebb sok automatás km után a TD-be visszaülni. Nincs gond, a váltás is olyan rutin, mint a biciklizés, csak épp elég egy kis elkalandozás. Nekem sikerült lenyomott fék mellett kuplung nélkül hátramenet húznom egyszer :-S
Szerencsére nem gyakori az ilyesmi sem :-)
Szabolcs 1592017-12-05 20:28:46 // 3573
Ha minden igaz jók az infók akkor jövőre érkezik az android iPhone frissítés GIULIA és Stelvio android car vagy Apple car
Piritu2017-12-05 20:09:55 // 3572
Mondasz valamit. A TCT-s Giuliettával nagyságrenddel kényelmesebb 1000 km-t levezetni. A navi sokkal fontosabb lett, hogy ne felejtsek el 200 km múlva lefordulni.
Norby2017-12-05 19:53:05 // 3571
Igen. Elég lenne, de azt is írtuák itt is meg már több helyen is, hogy a motorok ugyan azok mind a 4 (136,150,180,210)le változatnál csak program különbség van.

Engem megvett. Nem csörgött, kopogott hidegen sem. Deiselből van választék is.
Nekem a váltófülek még kellettek volna.
AdiArsenal2017-12-05 18:00:52 // 3570
Én bal lábbal fogok fékezni, ha lesz automatám :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:53:56 // 3569
Elkényelmesít :-) Olyan mint a nappaliban ücsörögni :-) De hogy miért fázott a lábam annyira, azt nem tudom. Bazi hideg ott a föld :-) Pedig edzésben vagyok... bár a beállóm tetejét építettem az is igaz, szóval mostanában a földön nem sokat álltam. Biztos ezért :-D És mert Debrecenben fűtött talaj van... :-)
Kazes☻2017-12-05 16:40:43 // 3568
Szóval ellustít! Ezért fázott a lábad annyira Sanyikáéknál... nincs edzésben! :P
:D
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:35:17 // 3567
Fura, de az automata váltó városon kívül is nagyon csökkenti a vezetésre fordítandó energiákat. Belegondolva, mozdulatokra lebontva nem sokat spórol. És mégis egy automata váltós autóban nem vagy annyira készenlétben. Valószínűleg a 2.4-em zen nyugalom feelingjéhez sokat tesz hozzá az automata. Én, aki állandóan 90%-ban a vezetésre koncentrálva közlekedtem, mostanában sokszor arra sem emlékszem, hogy merre jöttünk :-) A múltkor Kingám megjegyezte, hogy ej de precízen kikerültem a forgalomtól lezárt felfestést besoroláskor. Fogalmam nem volt róla miről beszél. Minimális figyelmet igényel a vezetés, akkorákat tudok bambulni közben, hogy el se hiszem :-) És mégis, ha bármi hirtelen történik, azt tapasztaltam, hogy ugyanúgy időben lereagálom, sőt. Plusz a bal lábról lerúghatod a cipőt is :-)
Szabolcs 1592017-12-05 15:49:40 // 3566
Tavaly nyáron teszteltem én is a giulia 180 lovas dízelt manualis váltòval valahogy nem jött be automata a nyerő most
G-MANN2017-12-05 12:43:51 // 3565
szerintem sokkal jobb az automata, a manuál ezzel a 180LE motorral nem volt az igazi sajnos.....
RomeoOne2017-12-05 08:29:30 // 3564
Városban, főleg dugóban araszolgatásban összehasonlíthatatlanul kényelmesebb. Városon kívül meg hát... Megspórol neked néhány oldalra nyúlást meg kuplungolást.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.