Fórum >> Típusok >> Giulia

Giuntini2017-03-07 10:04:40 // 3086
Tulajdonképpen ez az egész vicc volt. Azt mondják, hogy az autónak leginkább az előremutatóságát díjazzák. A Giulia igazi autó köntösbe csomagolt műszaki csemege, még ha navigációban, bizonyos asszisztenciákban hátrányban van a konkurenciához viszonyítva. Műanyag-karbon kardánkereszt hol van? Ultra szilárdságú és mellette kis súlyú anyagokat használnak hozzá. Modern, kisfogyasztású, de nagy teljesítményű motorok, világelső futómű és kormányzás, fantasztikus vezetési élmény, minőségi anyagok, jó kidolgozás, és igazi szépség, mi kell ennél több... Úgy látszik kell! Kell hozzá egy jó adag politika. A Giulia egyébként győztes, mert nem egy bohóc SUV ellen kellett bizonyítania, hanem a Mercedes és a Volvo ellen, és azokkal szemben óriási előnnyel nyert.

Egyébként Csikóst sem értem. A Giuliára megadta az 5 pontot, míg a Peugeotra ha jól emlékszem, hármat vagy négyet? Tesztje alatt elmondta, hogy jó a Peugeot design, jók az anyagok, egy vicces autó, de a tesztkörön kiderült, hogy az autó szinte vezethetetlen, dől, bólogat, fékek nem igazán jók, a háromhengeres motor erőtlen, a rázórészen már életveszélyes mutatványokra képes, kínszenvedés volt az egész, akkor mire nyert ez a bódé? A trendi de randa vetített műszerfalára, az idióta kormányára, vagy azért mert manapság mindenki magasan akar ülni? SUV-ságára, de összkerékhajtás nélkül? Ez a díj arra van, hogy az átlagember mit tud újonnan megvenni,
és ma már a tesztelők is azt sugalmazzák a vevőknek, hogy ez a jó. A vezethetőség, és a valódi biztonság lényegtelen. Azért kíváncsi lennék, hogy a jávorszarvas teszten ez a billegő bódé hogy teljesít...
Kócosw2017-03-07 09:20:36 // 3085
a franciak komolyan hazaszavaztak, mig ez olasz pajtasaiknak nem sikerült maradektalalnul. Az angolok szetosztottak a pontjaikat rendesen :D
Csabi2017-03-07 09:03:40 // 3084
Ez a pontozás egy vicc, nem is értem, hogyan lehet ennek a díjnak hírértéke egyáltalán, a többiről nem is beszélve... Az egyik leírja, h jó az autó, de a hangszigetelés nem az igazi, Giulia nulla pont... A másik azt írja, hogy tökéletes autó annak akinek szenvedélye a kormánykerék, de ad egy nulla pontot, míg a nyertesnek 9 pontot...A norvég leírja szintén, hogy Giulia egy jó sportautó, de mivel náluk csak a héten fog piacra kerülni ezért 1 pont...
Krisz1562017-03-07 08:34:11 // 3083
Vele én is találkoztam! 😀
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:50:09 // 3081
A Stelvio-ra rá fogják mondani, hogy az csak egy emelt Giulia, ezért a döntőben se lesz benne... Erre fogadni merek.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-07 07:43:47 // 3080
Ez oké, de akkor miért nem a Toyota C-HR lett a befutó? Az legalább előremutató, mind a formatervét, mind pedig a technikáját figyelembe véve. A Peugeot-ban semmi extra nincs. Egy tucat.
Giuntini2017-03-07 00:34:31 // 3079
Akkor jövőre remélem a Stelvio lesz a befutó!
pmolnar2017-03-06 23:58:26 // 3078
en szemely szerint sajnalom maga az sw miatt szerettem bele az Alfaba
Liquid2017-03-06 21:03:06 // 3077
A suv (vagy már inkább kamu suv) a divat, tehát annak kellett győzni, ennyi.
Ez ugyanúgy politika mint a miss universe (world, galaxy, kiskutyakukija, akármi) meg az eurovíziós hülyeség. Az igen jó hasonlat volt :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 20:59:12 // 3076
mit változtat egy év autója díj... így is, úgy is Gyulám lesz :DDD
avvocato2017-03-06 20:42:24 // 3075
Hát én ültem ebben a 3008-as Peugeotban, még egy ilyen kretén autó a földön nincs, A kormány telibe kitakarja a műszerfalat, gyakorlatilag semmit nem lehet látni a műszerekből, de erre ők nagyon büszkék, mert újítás.Ráadásul 10 milla. A Giu megérdemelte volna a díjat!
Kócosw2017-03-06 19:29:05 // 3074
piától? :)
Kazes☻2017-03-06 18:49:57 // 3073
No, most látom te is ezt írtad... bocs... csak nem látok a pipától... :(
Kazes☻2017-03-06 18:49:00 // 3072
Az biztos, hiszen most vették meg az opelt tokkal-vonóval...


f@..ba már...! :(
Kócosw2017-03-06 17:54:39 // 3071
Csak törzsszavakban: PSA megveszi az Ambassadort, PSA megveszi az oplet, Peugeot lesz az év autója, van még kérdés? :)
BCS2017-03-06 17:45:03 // 3070
Nekem is az eurovíziós kornyikálás jutott pont eszembe...kb. annyira komolyan vehető ez is...
Kócosw2017-03-06 17:28:50 // 3069
Egyik srác irta a facen:
direktbe összekene kötni ezt a valasztast az eurovizios dalfesztivallal...
igaza van, ez mekkora vicc apám... mi ez a talicska az első helyen?
kivancsi lennek az indoklasra..
BCS2017-03-06 16:34:11 // 3068
Szvsz. a franciák, benelux államok megszavazták a Peugeot-ot, a németek meg direkt lepontozták, hogy ha már a Merga nem, akkor az Alfa se...
Giuntini2017-03-06 16:32:03 // 3067
Ezt nem hiszem el! Azzal vigasztalom magam, hogy ennek a címnek igazi értéke nincs! Egyszerűen nagy volt a német nyomás. Nem akarták odaadni a címet az Alfának a Merga előtt, és ezért egy köztes döntést hoztak.
BCS2017-03-06 16:21:54 // 3066
Nevetséges bazmeg...sőt inkább egy rossz vicc
Sporter2017-03-06 16:17:07 // 3065
Pont az nyert, aki szerintem a leggyengébb volt a a döntősök között....
Abarai2017-03-06 16:03:32 // 3064
Ha legalább egy rendes autó nyert volna...
Invisible2017-03-06 15:52:04 // 3063
Csalódott vagyok, nagyon bíztam a Giulia győzelmében :(
trxAlfa2017-03-06 15:47:09 // 3062
Hogyan???? Egy ezredik, ugyanolyan, lelketlen kamuterepjaro, amiben semmi korszakalkotó, vagy csak szikrájában is uj tulajdonság sincs. Ezt nem hiszem el. Akkor inkább már a Toyotától kaptak volna ki, arra még rá is lehet mondani hogy formabontó és egyedi, de ez a 3008 honnan jött??
gradvolttomi2017-03-06 15:43:28 // 3061
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:21:25 // 3060
És igen. Beszarás. Mi az tököm újdonság van egy 120. SUV-ban??
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 15:19:27 // 3059
Basszus a végén még a Peugeot lesz...
Kócosw2017-03-06 10:05:06 // 3058
Van ott meg egy S/V90 es volvo is, es hat azsem sikerült rosszul az a helyzet... Bar azert a Juliska az megiscsak Juliska, csak rakell nezni..
trxAlfa2017-03-06 10:00:31 // 3057
Nagy szüksége lenne a márkának erre az elismerésre. Az összes lap megírná és a reklámokban is jól hangzik, hogy "év autója". Még a laikusok is tudni szokták sok esetben, hogy adott év melyik típusa volt a nyerő. Szóval hajrá!
Kazes☻2017-03-06 09:58:00 // 3056
Hajrá Giulia! :)
Giuntini2017-03-06 09:45:19 // 3055
Én inkább a Mergát látom veszélyesnek! Ha az Alfa nyer, akkor az Auto Bild, és az összes német lap elmehet a pi...ba.
Béci Ɨ|ѯ2017-03-06 09:36:05 // 3054
Szerintem idén a Giulia és a Toyota CHR között fog eldőlni. Reméljük a legjobbakat...
Jorjie2017-03-06 09:30:05 // 3053
Kávás1592017-03-05 21:12:23 // 3052
Még hogy nem lehet látni az utakon Giuliat... Már eddig is láttam jó párat de a QV-t már meg is kell osztanom veletek :D. Nagy élmény volt látni, autózni előtte majd mögötte. (bocsi a képekért fél kézzel kapkodva lőttem őket) Ausztria NÖ - S5 autobahn Bécs irány
Piros Madaaar2017-03-04 21:26:55 // 3051
Sziasztok, ma lehetosegem volt tesztelni egy 2.0t giuliat automatat.probalnak ravenni vegyek automata qvt. Nem mondom jo erzes szepen valt dynamikban rugdos es jo erzes. Aki benzinest akar merem ajanlani jol megy folyamatos nem erezni lyukakat eszre sem venni hogy 180szaguld.kanyarban nem dol meg.kenyelmes.hetkoznapi autokazasra A bol B be elegendo a 200le. Nekem ugyis a qv kell :-).
Egy dolgot tudok minuszkent felhozni hogy ha hatra beul valaki onnan kiszalni elegge nehezkes kikell belole szinte ugrani.
droberto2017-03-04 19:32:31 // 3050
Össze kell kötözni őket a Surányival Gajdánostúl! :)
Giuntini2017-03-04 18:50:59 // 3049
Amcsiknál a sorrend:
1, Giulia QV
2, C63 AMG
3, M3
4, Cadillac ATS-V
Ennyi!
Giuntini2017-03-04 15:58:54 // 3048
Ez egy német teszt, és úgy kell venni. Egy 510 lovas autóval hétköznapi tesztelő nem tud normális köridőket teljesíteni. Ehhez versenyzői kvalitások kellenek. Mellette adatokat hamisítanak, és a legszomorúbb, hogy hazudnak. nem elég örülni a kézi váltónak, hanem használni is tudni kell. Normál esetben, egy duplakuplungos, vagy egy automata sokkal gyorsabban kapcsol mint kézzel. A másik, a BMW miért csak versenycsomaggal mer kiállni az Alfa ellen? Ismét egy elfogult teszt, és meg sem tudják indokolni.
Giuntini2017-03-04 14:30:34 // 3047
Meg lehet nézni nem csak az olasz teszteket, hanem a nemzetközieket. A Giulia az élen van mimdenhol. Az Auto Bild is ezt írta. Mindenben jobb a BMW. Méddig lehet ezt csinálni...?
droberto2017-03-04 13:13:01 // 3046
Német barátaink sosem tuták a vereséget elviselni.
Ezért el se olvasom ezt se.
Hamisítanak állandóan. A Giu 3,9 alatt van százon, a BMW 4,3.
Könnyebb is az Alfa.
A hajtű kanyarokat meg hagyjuk szerintem. Bárhol, bármikor elveri az M3-at Giulio. :)
BCS2017-03-04 12:09:52 // 3045
https://www.youtube.com/watch?v=K7Y1josLoJU
misike762017-03-04 12:00:34 // 3044
Nem tudom ki fordította és honnan, de maradok az olasznál:-)
BCS2017-03-04 10:36:54 // 3043
ja persze...Auto, Motor und Sporttól átvett iromány.
BCS2017-03-04 10:35:35 // 3042
Ez egy német cikk lefordítása, ugye? Akkor nem csoda...
Jobban hiszek a Motortrendnek.
misike762017-03-04 10:30:38 // 3041
3-ból 3. lett az Alfa?
pettinke2017-03-03 18:21:58 // 3039
'66-ban is úgy van, baloldat a kerékjárat mögött, kint az autó oldalánál.
sőt, a Montrealban is :-)
Haddel2017-03-03 18:18:05 // 3038
Ez faszhülye.Micsoda érvek..Én autóm mindjárt 7 éves,és még gyári akksi van benne. Tölteni is csak egyszer kellett..
BeeGee2017-03-03 14:13:02 // 3037
1980ban még nem volt ez bevett, így manapság sem létezhet ilyen :)

BTW, a csomagtartót se a GTV-ben (166ban nemtom), de a Giuliában sem kell kipakolni, mert olyan helyen van az akksi, max egy táskát arrébb kell húzni. Ellenben pl a BMWvel, ahol alul középen. Minden esetre ez egy új autó vásárlónak pont olyan érdekes kérdés, mint h milyen nehéz lengőkart cserélni..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.