Bemutatták a MiTo-t

2008-06-19  Tedi
Luca de Meo hosszas beszéde előzte meg a MiTo leleplezését.
Hírek >> 2008  

"Il grande giorno!" - így fémjelezték a MiTo fejlesztését bemutató blogon a mai napot. Van is miért ünnepelni, hiszen az első információk megjelenése óta majd' egy évet kellett várni arra, hogy megérkezzen az új Alfa.

A bemutatóra szinte minden információt elárultak már a MiTo-ról, maximum a felszereltségi lista lehet majd új, ez viszont, mint eddig, országspecifikus lesz. Az első körben két benzines és egy dízel motorral lehet majd MiTo-t rendelni, ami a szerencsésebb országokban már júliusban meg is érkezik a szalonokba. Az egyik az 1.4-es szívómotor, ami 78 lóerőt teljesít, a másik pedig ennek a turbós változata 155 lóerővel. A dízel fronton az új fejlesztésű 1.6-os Multijetet kínálják az olaszok, a 120 lovat termelő egység azonban egyben a lista végét is jelenti, a többi, jövőbeni motor ugyanis mind benzines lesz. Többek között érkezik majd az 1.8-as JTB is, változtatható szelepvezérléssel és turbófeltöltővel, 230 lóerővel, mint a GTA verzió erőforrása. Ezt a bemutató után pár nappal jelentették be hivatalosan. A GTA várhatóan egy év múlva érkezik.

Okkal volt félnivalója az Alfás társadalomnak a nagy súlytól, a 159-es és a Brera esetében még súlycsökkentést is kénytelen volt a gyár eszközölni, hogy némileg betömje a sopánkodó alfahívők száját. A MiTo esetében erre nem valószínű, hogy sor fog kerülni, ugyanis a legnehezebb modell is éppen meghaladja az 1200 kilót. Az 1.4-es turbómotorral pedig el sem éri, a JTB 1145 kilót nyom, nem is csoda, hogy 8.1 másodperc alatt futja meg a 100-as sprintet.

A bemutató idejére tisztult le a kép az árakkal kapcsolatban. Olaszországban a mezitlábas, 78 lovas alapmodellért, mely a Junior nevet kapta (csak visszacsempészték az eredeti nevet valahogy) 15.350 eurót (3.684.000 HUF), ugyanezen modell sportos felszerléséért már 16.150 eurót (3.876.000 HUF) kell kicsengetni. Az 1.4 JTB négy felszereltségi szinttel lesz elérhető (Progression, Distinctive, Distinctive con Sport Pack, Distincitve con Premium pack), ára 17.950 eurótól 20.350 euróig (4.308.000-4.884.000 HUF) terjed. A dízel MiTo ára hasonlóképpen alakul, mindössze az 1000 eurós, 240.000 forintos dízel felárat kell kifizetni. Így jelenleg a legdrágább MiTo 21.350 euróba (5.124.000 HUF) kerül.

A hivatalos magyarországi árakról szóló cikkünket itt találod! 

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
MiTo

Az utolsó 3 hozzászólás:

Selmak2024-04-15 12:47:38 // 6832
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

Az kb 5 perc után lekapcsol ha nyitva hagyod.
berobbantam2024-04-13 19:02:43 // 6831
Szia.
Azt írtad több villamos szakinál is volt már.Nekik meg kellett volna találni a baj forrását.Én mérnék egy töltést alapjáraton és fordulaton is.Utána megnézném mennyi áramot vesz fel a kocsi nyuhalmi állapotban.Azt se tudom hogy használod.Nekem anno az 1.4 benzines bravát 3-4 hetente ki kellett vinni a városbol.A rövid utak sok indítózás leszopálta az akkut.Pedig nem ment rajta világítás nem használtam a klímát.Az 56 diesel.A klíma zene tompított nonstop üzembe van.De annak még sincs ilyen nyűgje.Pedig napi 8 km az átlag köröm 5 megállással.Az előző akku majd 4 évig tűrte ezt télen nyáron.Pedig noname volt.
zgi5212024-04-13 17:15:51 // 6830
sztem ez egy vegtelen egyszeru hiba lesz csak
senki nem gondol ra.
pl. csomagter vilagitas kapcsolo!

gyujtas nelkul csekkolni kell a bizti tablat, hogy hol
folyik tovabbra is aram nyugalmi allapotban.

igen, tudom nehez kompetens szakit talalni😳