Megnyitotta Alfa Romeo/Jeep szalonját a Pappas Autó

2016-12-01  Halesz
Európai színvonalú Alfa Romeo/Jeep szalont nyitott a Pappas Autó a budapesti Pannonia utcában. A látványos bemutatóterem mellé grandiózus tervekkel számol a vezetés: jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretnének eladni.
Hírek >> 2016  

Régóta hiányzott Magyarországon egy olyan bemutatóterem, amely megjelenésben és színvonalban a tőlünk nyugatabbra lévő kereskedéseket idézi. A Pappas központi, gyakorlatilag egy teljes háztömböt elfoglaló bázisán mostantól az egyik oldal, illetve sarok a Jeep-é, és az Alfa Romeóé. A többi magyarországi Alfa kereskedésnek példát mutatva, komoly befeketetéssel a Pappas-é lett az Alfa Romeo és a Jeep magyarországi flagship store-ja.

A szalonba lépve balra a Jeep, jobbra pedig az Alfa Romeo L-alakú, egy légterű bemutatóterme fogad, mindkettő pontosan a két márka jelenlegi előírásainak megfelelő bútorokkal, bemutatófalakkal berendezve.

Az Alfa kereskedésben jelenleg egy gyöngyházfehér Giulia Quadrifoglio és egy piros 4C áll, nagyjából egy autónak van még hely ezen a részen. Leghátul pedig a márkaszerviz munkafelvevője ül majd egy külön pultnál.
 
 
 
A sajtótájékoztatón Alberto de Aza, a Fiat Chrysler Automobiles Central & Eastern Europe Kft. ügyvezetője üdvözölte, hogy a Pappas Autó belevágott ebbe a fejlesztésbe, és kiemelte, hogy a 106 éves Alfa Romeo komoly sikereket vár a Giuliától. Mint mondta, a Giulia eddig már 23 különböző díjat nyert. Közölte azt is, hogy Magyarországon is nagyon sokat várnak a Stelviótól, az Alfa Romeo első SUV modelljétől.
 
 
A Pappas Autó Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb autókereskedése, összesen 6+1 magyarországi telephelyen összesen 10 márkát forgalmaz. Idén nagyjából 6000 járművet értékesítenek, és várhatóan 70 milliárd forintos forgalmuk lesz. Forgalmuk 43 százalékát a Mercedes márka járművei adják.
 
 
Az Alfa Amore úgy tudja, hogy jövőre 50-55 darab Alfa Romeót szeretne értékesíteni a Pappas Autó, ez egyébként több, mint az idén összesen Magyarországon eladott darabszám.
 
A Pappas Autó nyitási akcióval is várja az Alfa Romeo tulajdonosokat: márkaszervizük március 31-ig (vagy a készlet erejéig) kedvezményesen, típustól függően 1500-3000 forintért cseréli le  Alfa Romeo első emblémáját.
 
Az Alfa Amore beszámolója a Giulia QV és a Stelvio amerikai premierjéről:

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Halesz
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-07-29 20:36:45 // 39748
A hibrid turbók gyári aktuátorral mennek, vagy ecm reflash..
Eddig csak a reflash volt turbó cserekor is a valid megoldás, de idén a MES 5.3-ba belekerült a turbó csere menüpont, ami az overboost countert és az aktuátor betanult dolgait reseteli. Volt regisztrált MES-em, de az 5.3-hoz újra ki kellett fizetni az 50 EUR-t. Erre pl. kicsit sem sajnálom, ez A normális megoldás, amit ezek szerint a gyári diag sem tud (?).

A dolog valóban úgy néz ki, hogy ahogy kopik, hozzá tanul, indítás után van a tanulási ciklus .
A kar nálam nem lötyög, nincs kopva az aktuátor csonkja sem, levettem. Az egyetlen dolog ami kottyan, az a wastegate tengelye oldalirányban. Én azt is elfogadom hogy ez normális, és zörög, ha ezt egy szervíz megállapítja és lehetőleg leírja. Ha minden Giulia/Stelvio zörögne, gondolom mondták volna.. hogy "ez ilyen". 😅
Most várok.. ez meg ilyen.
SD2025-07-29 18:32:59 // 39747
mondok egy nagyon gány megoldást de csak ha van időd.. cellux vagy alufólia, vagy alami nagyon vékony kis tekerentyű a servo tengelyre?

Azzal kiderül hogy a szétkopott aktuátor kar okozza-e a kiállást, vagy tényleg a turbo?
Ettől függetlenül a szervízben cseréljék csak egyben, de majd utána jó tanulság..
Vagy a legolcsóbb valamelyik ilyen utángyártott kart berendelni?

Próbaképp?
SD2025-07-29 18:24:32 // 39746
Azért az elég nagy baj lenne ha kiderül hogy egy szuperszámítógép modellezi és tanítja, küldi fogadja az elkúródott adatokat, amik alapján új map-eket és vezérléseket tanulnak az egységek hogy valahogy elfocizzanak a gari idő végéig, a lekvárból készült szétkopó alkatrészeket?:D:D

Új ötlet: esetleg egy chiptuning szervízzel ha beszélsz?
Ott biztos mókolják a turbo vezérlést is, nem hiszem hogy egy hibrid turbo ugyan azzal a mappal megy mint egy gyári..

Squadra vagy Eurocomulsion, de az Etuners srác is csinál már saját chip-et