Mutasd

>> Tuning és extra2011-08-04

A középkonzolon lévő vakkapcsoló igencsak szúrta a szemem..... Beszereztem hát egy olyan konzolrészt (ajtókijelző-vészvillogó-ködlámpa-óra), melyben benne volt a kapcsoló. Ezt a nyákig szétbontva, majd a vakkapcsolót kiapplikálva máris megvolt a neheze. ( Vigyázz, mert a középkonzolnál a ventilátor kapcsoló mögött is van egy csavar! Tanuljatok, okuljatok, én úgy eltörtem a felfogató fület, mint a pinty.) Mivel természetesen a vezetékköteg a hátsó részig megvan, már csak egy relé, egy biztosíték volt az akadály az utastérben. Hátul a csomagtérajtóban a zárhoz be kellett építeni a gyári elektromágnest ami a zárszerkezetet mozgatja, és a hátsó vezetékköteg cseréjével a csatlakozók is a helyükre kerültek. És lám: gombnyomásra nyílik a hátsó ajtó. Mégiscsak elegánsabb, mint az ülés melletti kart mozgatni....