Mutasd

>> Esemény2014-01-09

2014. január 09-én eladtam...

 
>> Szerviz2012-03-21

77084 km
Gázadásor és elvételkor koppanó hang jelentkezett a futóműből. Az autót felemelve kiderült, hogy a lengőkarokból kiszakadtak a szilentek, így cserélni kellett mindkettőt és ezzel együtt a stabilizátor pálcákat is.

 
>> Tuning és extra2011-08-04

A középkonzolon lévő vakkapcsoló igencsak szúrta a szemem..... Beszereztem hát egy olyan konzolrészt (ajtókijelző-vészvillogó-ködlámpa-óra), melyben benne volt a kapcsoló. Ezt a nyákig szétbontva, majd a vakkapcsolót kiapplikálva máris megvolt a neheze. ( Vigyázz, mert a középkonzolnál a ventilátor kapcsoló mögött is van egy csavar! Tanuljatok, okuljatok, én úgy eltörtem a felfogató fület, mint a pinty.) Mivel természetesen a vezetékköteg a hátsó részig megvan, már csak egy relé, egy biztosíték volt az akadály az utastérben. Hátul a csomagtérajtóban a zárhoz be kellett építeni a gyári elektromágnest ami a zárszerkezetet mozgatja, és a hátsó vezetékköteg cseréjével a csatlakozók is a helyükre kerültek. És lám: gombnyomásra nyílik a hátsó ajtó. Mégiscsak elegánsabb, mint az ülés melletti kart mozgatni....

>> Tuning és extra2011-08-04

Mivel a gyári vezetékkötegben minden megvan, így "csak" az egyebeket hozzá összevadászni és máris kész a gyári fényszórómosó. Hozzávalók: mosó fúvókák és nagynyomású vezetékek, más ablakmosótartály a két szivattyú és a nagyobb vízszükséglet miatt (ennek beépítése majd meghiúsította a projektet, mert a motortér felől nem megy be csak úgy, hogy a jobb első doblemezt lebontva alulról felfelé forgatva, ugyanis egészen benyúlik a lengéscsillapító felé....), egy időzítő relé (ez a lelke a dolognak), egy biztosíték. És tadaaam, máris működik. Jó móka volt a beszerelés, ajánlom mindenkinek.

>> Tuning és extra2011-08-04

40 éves lettem én és elérkezettnek láttam az időt, hogy bőrkormányom legyen. Egy használtat vettem és új bőrözést kapott. És gyönyörű. Ha másért nem ezért megérte betölteni a 4. x-et.

 
>> Szerviz2011-07-01

72500 km
Keserédes beavatkozás vált szükségessé, miután a remek budapesti utaknak köszönhetően egy azonosítatlan fix tárgy szövetig hatolt a jobb első gumiban. Miután a Kumho Ecsta ára barátságos volt, így mindjárt négy gumit vásároltam. Az új gumik csendesen, zajtalanul futnak és a rugózás is lágyabb lett. Mivel a régiek (Vredestein Sportrac 2) még elmentek volna két évet, így keserédes a történet.

 
>> Szerviz2011-03-19

68000 km
A nyári gumik felrakásával egyidőben a hátsó két csapágy cseréje, és a "hamárottbontunk" jegyében a féktárcsák és betétek cseréje.

 
>> Szerviz2010-10-16

66000 km
Az első két tárcsa és betét cseréje vált szükségessé, mert fékezéskor igencsak rázott az eleje. Amit ez kész volt egyből hallható volt, hogy valami zúg hátul: a csapágy. Egyúttal a kézifékkötelet is cseréltük, mert telente csak egyszer lehetett behúzni és az első tavaszi nap melege kellett a kiengedéshez....

 
>> Szerviz2010-07-09

65550 km
És eljött a vezérlésmódosító csere ideje is.... Pontosabban a tíz éves eredeti vezérműszíjat az elöregedés miatt cserélni vált szükségessé, bár a 65e km nem indokolta volna. Csakhát jobb a békesség a vezérlés terén. És ha már vezszíj és görgők és hosszbordásszíj csere van, akkor jön a logikus felvetés, hogy cserélendő a vezérlésmódosító is. Nehéz anyagi döntés volt. A végeredmény viszont kitűnő lett: finom, csendes járás, rugalmas, robbanékony, dinamikus mozgás az eredmény.
Mellesleg kapott egy teljes alvázvédelmet a szerkezet, illetve némi benzinszag elhárítás történt a tank alatti szellőztető szelep reparálásával. Köszönet, hála és villáskulcs ismét Zé cartársnak. Egész jól elboldogul a twin sparkokkal is...;-)

 
>> Szerviz2010-05-21

Az esedékessé vált műszaki vizsgát kiegészítettem egy kipufogórendszer cserével, tekintettel arra, hogy az eredeti hátsó és a középső dob ideje lejárt. Köszönet érte Zé cartársanak. Hasznos infó, hogy az 1.6 TS 146-hoz kis beavatkozással felrakható a Tipo 1.9D kipuff rendszere, melynek ára ugye jóval kedvezőbb....