Mutasd

>> Szerviz2020-01-18

Felkerült egy rohadás mentes sárvédő és vissza került a motorhaztető is
Cserélve lett a motorhaztető kitámasztó műanyag zsanérja újra
Csomagtartó teleszkóp új párban
Új hátsó ablaktörlő gumi

 
>> Szerviz2020-01-17

Első körben a múltkori küszöb javítás felület kezelése. Aztán a levél rács környéke rendbetétele.
A pollenszűrő kicserélve (Mann Filter)
Azután bebizonyosodott hogy a külső belső levegő állító lapát nem működik. A motor még megy, csak a lapát nem. Ez az egy marad is ilyen mert nem ér egy műszerfal kibontást.
Az ablaktörlő automata pillanat törlés kicsit szaggatva ment. Kivettem hogy megtöröljem az érintkezőket. Közbe a kiszerelés után láttam hogy valami már le volt testelve a motornál. Az érintkezők takarítása után egy próba test nélkül ami nem tudom honnan csúszhatott ki, de nem volt jól rögzítve ahogy ezt már máshol is tapasztaltam (Riasztó). Kiderült nincs automata gyors törlés, sem kézi pillanat törlés. Méregettem, de a csatlakozóba jó minden. Az ablaktörlő vezérlővel lesz valami gond, és sejtésem hogy utána a motorra vezető kábel egyike volt letestelve. Igazából nem jöttem rá, úgy hogy kerestem másik motort. Csak az fl előtti más, mint csatlakozóba mind a kábelek darabszámában. Míg a FL verziónak van lassú törlése és gyors is, addig az fl előttinek csak egyfajta gyorsasága van.
Sok sok agyalás után úgy döntöttem, hogy át kötöm régi verzióra. Négy kábelból kellett hármat, így hát eredetileg volt egy test, egy pozitív és két vezérlő negatív (lassú és gyors fokozat, vagy csak az egyik vagy csak a másik kap negatívot). A régi fajta csak test, pozitív, és vezérlő test. A vezérlő test(ek) összekötése, így lett kettő vezérlő kábelból egy. Most már működött minden, de úgy mint az fl előtti szériákban.
Az ablaktörlő szerkezet már szét volt kopva, úgy hogy cserés lett az is egy olyanra aminek nincs holtjátéka.
A levél rács alatt a szélvédő keret, és még beljebb ki porszívózva.
Bal és jobb oldali levél rács csere másikra. A réginek hiányzott mindegyik oldalról egy egy tartó fül.
Végül egy új ablaktörlő pár, Bosch Aerotwin AR728s. + téli szélvédő folyadékkal feltöltve.

>> Szerviz2020-01-14

Javítva.

 
>> Szerviz2020-01-05

Lökhárító tartók javítása. Intercooller lamellái levegővel kifújatva, és az egyik duda berekedt úgyhogy kicserélve az is

 
>> Szerviz2020-01-01

Télen nulla fok környékén már nehezen tartotta meg az alapjáratot, csak 500as fordulaton járt a motor 2-3 mp-ig, és ezt úgy általában ötször el kellett játszani, mire hatodjára elindult rendesen.
Hibakód volt az 'izzitás alacsony jel', úgy hogy kapott új relét, de nem az volt a gond mivel ugyanúgy indult.
Kicseréltem a legtömeg mérőt, mivel az is hiba volt az agyában, bár erre azt az infót kaptam hogy az sok mindentől kiírhatja. Most bent egy teljesen ugyan olyan Bosch legtömeg mérő (bontott), és indul rendesen ahogy kell neki ugyan olyan időben hosszabb állás után.

>> Szerviz2019-12-12

Új levegő szűrő

>> Szerviz2019-12-12

Lengéscsillapitó összerakva.
Új fékcső, mivel a régi már egy kis mozdítás után kilyukadt.
Az utolsó képen meg van a gyári jelölés, minden bizonnyal a szín kódja amire aztán fényezték ;-) csak érdekesség

>> Szerviz2019-12-12

A pórvédője cserés lett, és kapott festésileg egy esztétikusabb kinézetet amíg nem lesz újra koszos és amúgyse látja senki sem de nekem fontos... :))) :D

>> Szerviz2019-12-12

.

 
>> Szerviz2019-12-12

Sárvédő lekerült, mint látszik ez cserés lesz.
A levegő szűrő is megérett, nem kicsit. Én még nem cseréltem, talán lustaságból vagy nem, de feleségem kilométerbe nem sokat rakott bele, és vásárlás után inkább csak úgy voltunk vele hogy használja, aztán kiderül hogy érdemes lesz-e belevágni, vagy elengedjük. Motorikusan nagyon élvezhető, nem füstöl, nem forr, nem eszi az olajat, úgy hogy ennyi elég is volt el dönteni és mivel Meli nagyon ragaszkodott az első autójához, már csak azért is. Az idő itt is látszik mint minden korabelin úgy általában.