Mutasd

>> Szerviz2012-06-10

Pár napja Anyával suhantunk keresztül a városon, amikor a következő történt:
Lámpától való elindulásnál másképpen fogott a kuplung. Olyan érzés volt, mintha a kiemelése nem lenne teljesen perfekt, de ez csak az érzés volt, hiszen tökéletes simasággal vette az első fokozatot. Igazán csodálkoztam, hiszen az adóhengerbe nemrégen faragtam egy vadonatúj "szilentet", amit előtte kb. két nappal ellenőriztem. Tökéletesnek tűnt, nem lógott, stabilan a helyén volt.
A nagyobb baj az, hogy volt, és azóta van egy erősebb remegés is az elinduláskor.
Arra gondoltam, hogy motortartóbak. Sajna nem az tűnik a ludasnak!
Zé Mester is megvizsgálta a problémát, és véleménye szerint a kettős tömegű lendkerék adta meg magát. Hiszek neki, mert van tapasztalata!
És most erősen hezitálok, hogy mit tegyek:
1. leadom bontani
2. olcsón eladom a hibával, azt nem eltitkolva
3. költök rá és megjavítom, utána eladom

Nos, az első gondolat azért fogalmazódott meg, mert már tudjátok, hirdettem, de vevő nem jelentkezett. Volt felrakva drágán és olcsóbban is. Nincs vevő.
Igaz, nem kifogástalan a gép, de én minden napi használatban tartom, és hibátlanul működik / működött.
Van még a karosszérián kisebb javítani való, ami konkrétan mind a négy emelőbakot jelenti. Érdekes, hogy a küszöb minden más területen hibátlan, erős!?
Futóműben is stab-szilent és jobb első felső lengőkar szilent, és alsó lengőkar első szilent csere kezd aktuálissá válni. Még a kézifék beragadást kellene megtalálni: max. másfél éves az összes kézifék bowden! Talán a fékhengereknél van a baj, ami kb. 2-2500.- ft-ból a javítókészlettel orvosolható?
Nem tudom, de nem akarok már feleslegesen rá költeni!

Érdekelne, hogy mi a tapasztalatotok, mit tennétek a helyemben?
Zé Mester nincs kilőve, inkább az anyagiakon gondolkozom. Ma-holnap úgyis váltanom kellene nagyobb rakterűre. Ezért is hezitálok!
Most kapott új vízhűtőt, új fűtőradiátort, most lett felújítva a klímakompresszor - jéghideget fúj. Olaj és szűrőcsere - alig kettő hete.