Mutasd

>> Szerviz2020-08-13

Reggel rendeltünk 2db Kumho gumit a Lurdy garázsában lévő gumisoktól. Online ki is fizettük mivel van nekik készleten. Találtam olcsóbban is de mivel nekem tegnapra vagy még azelőttre kell így rájuk esett a választás. Megkaptam a visszaigazoló e-mailt, hogy hamarosan hívnak. Nem hívtak...
Délután felhívtuk őket, kicsivel több mint félóra után fel is vették. Oh nekünk nincs ilyen gumink de ha kell 7-10nap múlva hoznak németből. Végül megegyeztünk hogy 50 ezres db áron hankook lesz de ez is csak holnapra. Oké akkor keressünk egy futóművest.. Zárva zárva zárva hoppá nyitva : következő hónapban tudjuk vállalni. Keresés tovább nyitva, telefon mehetünk de előtte még meg kell nézniük mert nem biztos hogy betudják állítani. Megérkeztünk, bementem, köszöntem és ez után 2 nagyon egyszerű kérdést tettem fel:
- betudják állítani a futóművet?
- garanciát vállalnak a munkájukra?
Erre kérdéssel feleltek : mit cseréltek az autón? - semmit
Lassan egy hónapja beállították de továbbra is eszi a két első gumi belső oldalfalát.. Erre válaszolták ők nem szeretnek mások után dolgozni,és nem vállalnak garanciát. Amúgy is az alfa mindig is lerágja a gumi belső falát (persze az alfákat úgy adták ki, hogy 2 hetente új szettet kell cserélni..) de azért próbáltak segíteni, hogy menjek vissza az előző helyre és ott szóljak hogy állítsanak a kerékdőlésen (úgy tudom első tengelyen nem lehet állítani a kerékdőlést)
Megköszöntem és mentünk tovább. Következő helyen magálltunk, kiszálltam. Szia futó.. Jövőhét..
Félreálltunk, gyors keresés, telefonálás vállaljuk de sajnos már csak holnap. Nagyszerű! Garanciát vállalnak a munkájukra? Meglepően jött a kérdés nem is igazán értették, hogy miért ne lenne? Holnap reggel 10kor ott kezdek...