Mutasd

>> Tuning és extra2011-01-09

Ma sikerült beszereznem egy karbon pajzsot Surci Cartárstól, felraktam rögtön, egész jól néz ki :-).

 
>> Esemény2011-01-08

Tegnap elvitték műszakiztatni, 2 évig ezzel se lesz gond :-).

 
>> Egyéb2011-01-07

Megérkezett a váltó olaj, Tutela Cs Speed :)).

 
>> Szerviz2011-01-04

Végre, 42K-ért világít a jobb oldali xenon :DD.
Röviden: tönkrement az alsó, ami a lámpa aljára van felszerelve. Ezt követően 4x volt hajlandó bekapcsolni, utána tönkrement az, ami a lámpatestben van :)).
Thx admirális - nak az infóért, hogy hőlégfúvóval szét kell nyitni a lámpát, és előcsalogatni a trafót.

 
>> Szerviz2010-12-28

Examiner-es átvizsgálás, futómű, teljesen átnézve az autó.
Hibák a motornál: időnként a motor teljesen leáll, nehezen indul újra, leesik a fordulat, alapjárat ingadozik, a következő hibák lettek tárolva:
- fojtószelep rugó
- lambda szonda
- fordulatszám mérő jeladó


A váltónál is volt két hiba, azokra már nem emlékszem. A lényeg, folyik a Selespeed olaj még mindig, nagy valószínűséggel a nagynyomású cső elengedi az olajat, repedezett. Újra kell roppantani, vagy cserélni. Majd Januárban, most az Ünnepek miatt eléggé halott minden. És várok, hogy tisztuljon le, mi a gubanc a motornál is, először a váltót kell lezongorázni, mert igencsak hatással van a motorra is. Bár nem igazán érti senki sem, csökken a Selespeed tartályban az olajszint, leáll a motor, villog a Selespeed egység visszajelzője, a motor nem indul újra. (Vagy ha újraindul, csak 2. fokozatig enged felváltani, és 2000-ig pörög csak a motor, és nincs erő a motorban) . Selespeed tartályban ilyenkor az olajszint nem éri el a minimumot sem - feltöltöm max.-ig, motor azonnal beindul, tökéletesen húz, lehet váltani 5-ig minden ok. Várok, és próbálom megérteni a jelenséget. De bízom benne, ha az olajfolyás ok, utána már a motor sem fog leállni. Csak nem értem, mi az összefüggés a kettő közt.. egyelőre nem érti senki..

 
>> Szerviz2010-12-28

Vettem bele egy xenon trafót, azt, ami a lámpa belsejébe való, de kiderült, hogy nekem nem az a rossz. A lámpa alattira van szükség :). Vettem azt is, amikor elhoztam a szervizből, világított, utána már nem volt hajlandó bekapcsolni.. Januárban viszem vissza, nem tudom, most mi lehet a baja, talán most az izzó??? Vagy kontakt hiba?? Picit kezd unalmas lenni..

 
>> Szerviz2010-12-21

Ma reggel nehezen indult be a motor, illetve beindítás után világított a sárga "motor" lámpa. Kitörölték a hibatárolót, egyelőre minden rendben :)).

 
>> Szerviz2010-12-15

Generátor. Felújítva.

 
>> Esemény2010-12-14

Elkezdődött egy új korszak. Még csak két hete van nálam, de nagyon tetszik a gép.
Igaz, hogy nem igazán vagyok híve a full elektromosságnak, de hát, ez van. Bár nem szívesen, de meg lehet szokni az elektromos gázpedált is :). Ez van, ha az ember újabb Alfat akar birtokolni. Ami nagyon fura az autónál az a váltó. De egyre jobban bejön. Egész gyorsan vált mint automata üzemmódban, mint manuálisban. Nem szeret 3000 alatt váltani, hiába, nem szüttyögésre találták ki Őt sem. Egyelőre szokom a sok elektronikát a kocsiban, még igazából nem "gyorsultam" vele, előtte feltérképezem, hogy mire mikor hogy reagál. A féket is szokni kell, harapós nagyon, nehezen tudom eltalálni a pedál megfelelő lenyomását különböző sebességeknél. Ami nagyon zavar, hogy nincs hangja, egy kulturáltabb sport dobot fontolóra fogok venni azt hiszem :). Visszaváltásoknál a gázfröccs hangját amit maga az autó generál azt hallani kellene egy kicsivel hangosabban :). Egyelőre ennyi.
Remek autót alkottak a 156-osnál is!! :))

 
>> Szerviz2010-12-13

Már amennyire vissza tudtunk menni az időben, beírom az előttem lévő tulajdonosok szervizeit, amit ők végeztek el szeretett Selespeed-emen :). 2008-ig tudtunk visszamenni a szervizelésben, az előtte lévő 5 évről nincs infó(.
- 2008.01.18 - teles vezérlés csere, kuplung, váltó olaj + szűrők (95000 km) (nem lehetett olcsó:))
- szintén ez évben gyertyák cseréje (100K-s gyertyák)
- 2008.06.13 - generátor felújítása
- 2009.04.03 - első- hátsó féktárcsák, betétek cseréje
- 2009.04.21 - olajcsere, egyebek (136000 km)
- 2008 - első, felső, első, alsó lengőkarok
- 2009.11.24 - váltóolaj csere