Márciusban napi 70 km-t kellett ingáznom, ezért kifejezetten rosszul jött ki, hogy egy nagy fékezés miatt elpukkant a fém fékcső. Nyilván elöregedett és ez volt az ok, de azért morcos voltam, mert 4 napra kiesett az autó. Legalább megtudtam, hogy a busz nem csak drágább az autónál, de 2x annyi idő alatt is teszi meg ugyanazt a távot :)
Csörihez vittem, mert bevált :) 1 napon belül megcsinálta, ezúton is köszönöm! Azóta jobb is a fék :)
Időszerű volt az olajcsere is. Liqui Moly Top-tec (vagymi) 5w40 ment bele, a Bárdiban sajna csak 5+1 lityós kiszerelés volt, és vettem mellé még torx T55-ös fejet is, mert valamiért nem a sima imbuszos az olajleeresztő csavarom.
Mindegy, ezt is csak egyszer kellett, ha máskor kell, lesz :)
Mindenesetre köszi Szabolcs a segítséget ezúton is :)
Ha már erre jártam, feltettem egy új emblémát is. Az előző nem volt normálisan rögzítve. Ez úgy van. Kép? Max az emblémáról :)
Ja és még márciusban vettem 4 nyári gumit is. Fuldákat.
Km.óra állás: 275.000
10 ezer megint eltelt (most több, mint 1 év alatt...), ismét olajcsere.
A Nyár óta kopogó jobb első toronycsapágyat is cserélték, és a bal oldalit megkenték jól, hogy még bírja.
Előírányoztunk egy komplett fékcsőcsere hadműveletet is; majd ha kedvem lesz, és már nagyon unom, hogy nem harap mérgesen a fék.