Blog >> toronycsapágy
10 ezer megint eltelt (most több, mint 1 év alatt...), ismét olajcsere.
A Nyár óta kopogó jobb első toronycsapágyat is cserélték, és a bal oldalit megkenték jól, hogy még bírja.
Előírányoztunk egy komplett fékcsőcsere hadműveletet is; majd ha kedvem lesz, és már nagyon unom, hogy nem harap mérgesen a fék.
hosszu huzavona után nekiálltam toronycsapágyat cserélni.Nem egy emberes munka az biztos. Leszedni a lengéscsillapitot nem nehéz,viszont miután eltörtem a legnagyobb csökulcsomat,hogy ráfogjak a tengelyre,akkor bedurrantam,és elrohantam a gumishoz,lazitsa le nekem az anyát a csattogossal,igy tudttam csak leszedni a tengely végéröl.A többi ment simán.Kivéve az összerakást.Trükkös,a rugot össze kell huzni,miután fönt megfogattam a csavarokat,alul rátehénkedtem és ketten beküzdöttük a helyére a többi 4 csavart.Röpke négy óra alatt megvolt.-))




2007. május 31-én ki kellett cserélni a toronycsapágyakat. Közép állásból bármelyik irányba elforgatva a kormányt a motortérből kattogó hangot hallottam és ütötte is az autó elejét. Mondanom sem kell, hogy rendesen magam alá tettem, hogy mi lehet a gond. Szerencsére a haver megcsinálta. Azóta csak a motor hangját hallom. :)
1
549
Fórum
Friss topicok
- Zenebutik
- Filmek
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 164-166
- Ugyanaz kicsiben
- Coffee - Minden ami kávé
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV