Blog >> szervízelés
Egyszóval belekerült egy új szív,ami egy GTV-ben volt benne.
Jó érzés volt újra a kilómétereket falni vele.
Elérkezett az ideje egy alapos fékfelújításnak.A féktárcsa már csak 0,8 mm átmérőjű volt,nem beszélve a fékbetétről,ami szintén csekély átmérővel büszkélkedett.Így hát a jól bevált szerelő csapat,nevesül Ari ésYoyo Cartársak szíves közreműködésével a régi masinából átkerült a féktárcsa,valamint a féknyereg,mert az is halódott.Új fékbetétet is kapott,valamint a kézifékbowden is ki lett cserélve,ki derült ugyanis,hogy miért nem műxik a kézifék:jelesül el volt szakadva a madzagja nekije.
Ma végre megoldódott a vízhőfok probléma.Ezidáig nem akart az istennek se 70 fok fölé menni a vízhőfok.Most viszont belekerült a régi vasból a termosztát.Tökéletesen üzemel most már a moci. Jó melegben teszi a dolgát.
A nyári átnézésen egy hosszú lista született.Így hát az ősz folyamán cserére került két első lengőkar és két csapágy.Novemberben történt egy malőr.Egy fűből kiálló rönkbe akadt el a kocsi alja és letépődött egy műanyag doboz,ami a motortérben alul volt.Senki sem tudta mi az.A légszűrőhöz volt kötve.Kiderült később,hogy valami zajcsökkentőféleség.Nos,e hiba felderítéséhez le kellett venni a kereket.Visszaszerelés után nem lett meghúzva a kerékcsavar.Én ezt nem tudtam és el kezdtem közlekedni vele.Aztán elkezdett kopogni a kerék.Én megálltam de a másik oldalról hallottam és ott nem volt semmi gond.A vége az lett,hogy a 4-ből három csavar elhagyódott és a féktárcsa szíjjel vágta a felnit.Olyannyira,hogy még durrdefektet kaptam.A felni javíthatatlanná vált.
Elkerült a zsámbéki Alfa Kontakt-hoz,hogy átvizsgálják a masinát és megoldják a vezérlést.
Cserére került a vezérműszíj,balanszszíj,bordásszíj,a hozzá tartozó görgők és feszítők,a vezérlésmódosító(felújított) és a szelepdekli tömítés.Jó munkát végeztek,bár az összeg mellbevágó volt.