Jelölt alkatrész megadta magát. Leömlő felöl jövő visszatérő cső gyorscsatlakozója anyagában elporladt, minek következtében majd három liter hűtővíz elfolyt. Gyári alkatrész (50518111) megrendelve, de összerakható volt egy sima 16-os bilinccsel ideiglenesen.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000078/0000078385t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000083/0000083546t.jpg)
Utolért az EGR hűtő fedél repedés, így hát kicseréltem.
Hülye nagy szívás, de elkészült. Járulékos veszteség a nívópálca töve kimozdult, (eltört?) és folyatja az olajat. Fasza.
Album...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000077/0000077440t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000077/0000077441t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000077/0000077442t.jpg)
Hát a múltkori kaland azzal végződött, hogy egy hét alatt lett olaj cső, ami a blokktól megy az oljhűtőhöz... ja és adtak egy s60-ast, amiben volt 100k és nem volt rajta fék.
Ehhez képest ma beleültem délben és arra kért, hogy "have engine checked" és 10 mp alatt 90 fokos lett a vize, aztan melegedett volna tovább, de nem hagytam. Aztan amikor ki kellett jönni a garazsból, hogy a tréler elvigye, akkor már frankón lefulladt...
A szervízben azt mondták, nincs benne hűtővíz, ami azért érdekes, mert nem volt tócsa alatta és reggel még nem volt baja semmi...
Szóval: 2 nap híján 3 hónap, 14500km és másodszor tréler.... :(
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000012/0000012088t.jpg)
1
410