Eljött az ideje egy nagyobb lélegzetvételű karbantartásnak. A gyári ajánlás szerint 5 évente mindenképp le kell cserélni a vezérműszíjat km futástól függetlenül illetve az olajcsere is esedékes volt már. Az alkatrészeket az Elaforgtól (vezérlés szett, vízpumpa, olajszűrő) és az Unixtól (hosszbordás szíj+feszítő, gyertyák) szereztem be az olajakat (Selénia Star P.E, Tutela Transmission Gearforce, Paraflu Up) a tavalyi Selénia Rally-n nyertem így minden együtt volt a cseréhez. Péntek délután sikerült emelőre állnom, leengedtem az olajakat és nekiláttam a vezérlésnek. Szombat délben már ketyegett a gép, minden rendben ment. A vezérlés szett a vízpumpa és az olajszűrő gyári a gyertya NGK a hosszbordás szíj Conti a feszítője INA. Kimostam és újraolajoztam a BMC levegőszűrőt. Gyertyacsere közben elpattant egy csatlakozó ezért azt még ki kell cserélnem, szerencsére az ePER szerint van külön cikkszáma azt majd jövő héten pótolom a pollenszűrővel együtt. Friss fékolaj (Tutela Top4) került a teljes rendszerbe ezt egy vákuumos leszívóval cseréltem le viszont bal hátul az egyik fékbetétem kissé kopottabb a többinél és az elsők is hamarosan elérik a kopásjelzőt így ez lesz majd a következő project. Pecsét került a szervizkönyvbe és két saját gyártású matrica a motortérbe. Km óra állás:68253












0
479
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Filmek
- 4C
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8