Egy darabig hezitáltam azon, hogy esetleg meghírdetem az autót, eladom, és hozok egy frissebb, jobb, kevesebbet futott példányt. Ezt az ötletet autó nagyon nem szerette, ott torolta meg ahol tudta. A baloldali Unixos lengőkarnak nevezett vashulladék is elpusztult, ez 50e-t bírt. 20e-rel teljesítette túl a jobboldalit.
A jobboldalon ezzel egyidőben a kormányösszekötő is megadta magát, de nagyon. Olyat kottyant, hogy ijesztő.
Ezt tetézte a klímarendszer teljes lerobbanásával, majd nemrég sunyin bevillantotta a fékbetét kopását jelző lámpát is. Úgyhogy megsajnáltam...és megkegyelmeztem neki. Az autó marad, hisz valójában megbízható, jó autó, már ismerem minden porcikáját.
A döntést követte a klíma nagyszervíz, majd tegnap bekerült egy új balos lengőkar és jobbos kormányösszekötő.
Mindkettő Lemförder márkájú, összehasonlító tesztnek is szánom. Vajon a szalonból vásárolt gyári alkatrészek tovább bírják?
Első féktárcsa felszabályzást is kapott és új Jurid betétgarnitúra került be. A hátsó még jó, hadd menjen.
Végezetül elvittem egy lézeres futómű beállításra, remélem kiengeszteltem...
Egy biztos, visszakaptam a jól megszokott rezzenéstelen, "nagyon egyben" érzetű autómat.

4
577
Fórum
Friss topicok
- Spider
- AlfaCity 2025 - július ...
- Giulia
- Szerelőműhely
- 155
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- 145-146
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8