Az áprilisban berakott légzőcső időközben kikerült, mert a lambdaszonda/ECU hibát hatványozottan megnövelte a gyári rezonátor doboz ellenállásának megszüntetése. Mivel a hiba egy kerülő megoldással már a múlté, ezért vissza is kerülhetett a 100-as gégecső. Ha már visszaraktam, a ködlámpa mellett lévő szellőzőnyílásra kötöttem. A légzőnyílásból kivágtam a műanyag rácsot, hogy szabadabban tudja nyelni a levegőt. Reményeim szerint a felfelé hurkolt gégecső miatt esős időben sem fog vizet nyelni a motor (ahhoz, hogy az egész nyílás víz alatt legyen, legalább tengelyig kell érni a víznek, de akkor már a küszöbön is átfolyik). Azt nem várom, hogy légköri nyomásnál nagyobb lesz a szívócsonknál a nyomás, de a szívó rész veszteségeit szerintem jócskán lecsökkenti.
A ram air rendszerem tesztelése holnap indul...
Ha bevált, akkor jön a légtömegmérő tuningolása...


