A mai napra...kb 5.-re sikerült beindítani. Örültem neki. Azt hittem aksi gondok. De valószínűleg nem. Kontakt hiba? Szar nagynyomású? F.s.tudja. Nincs nekem ehhez türelmem. Öreg vagyok már bóhócnak.
Törlés után ment a teszt. 3 indítás eddig sikeres volt. Vicc, csak nem tudok már nevetni rajta.

Az összes barátom összegyűlt a dashboardon. Imádom és imádtam is.
Ha egyből beindult, akkor kaptam a következő két üzenetet:
Excessive Radiator Fluid Temperature, Stop and Turn Off Engine
Antipollution filter clogged
Ha pedig első indítás után leállt (másodjára indult), akkor a lenti 3 esemény bekerült a fejébe, de inkább az első volt gyakori.
P0230 - Fuel pump relay command
P010F - Air mass/air flow meter incongruence
P0380 - Preheating unit control
A hiba itt volt. Érdekes, mert nem lehetett rányomni a sarut. Akadályozta a kábel. A fekete kábelt átszereltem egy másik csavarra. Így le tudtam szorítani már. Valószínű nem tudta tölteni megfelelően az aksit. Erre most rátöltve, de valószínű garanciás lesz, mert a karácsonyi meghibásodásnál az önindító megehette.
303.462km



